Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oeh, interessant topic, 'k moet nog een nieuwe horloge hebben
![]() 'k denk zelf dat ik dit keer een DKNY horloge ga halen of een D&G time, zijn niet zo duur en best stylish ![]() |
![]() |
|
Ik heb de onderstaande Swatch... Ik draag m trouwens om m'n rechterpols... ja dat doe ik m'n hele leven al met horloges...
![]() Ik let trouwens heel erg op horloges, kweenie wrom, maar vind dat net een soort kledingstuk. Kuzzje IK ![]()
||
Citaat:
![]() let maar es op |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mja, ik heb nog een Emporio Armani-horloge liggen, maar die draag ik minder vaak. Ik denk dat die DKNY wel 'in' is... Sorry van de wazige posts deze ochtend, ik ben net wakker... ![]() |
![]() |
|
![]() |
die ene met die gekleurde kraaltjes en die best wel groot is .. kvin um niet mooi maar 'n aantal mense hebben um.. dus kdenk dat ie ook 'n soort van in is
![]()
|
Verwijderd
|
Van Fossil is dit horloge momenteel erg populair...de Blue Multifunction. Hij ziet er redelijk uit (in ieder geval glimmend en opvallend
![]() ![]() ![]() Voor dames vind ik zelf dit soort erg mooi...dit horloge heeft toevallig niet zo'n heel mooi bandje maar het gaat om het idee. Vierkante kast met een strak gestyleerde metalen band, dat vind ik mooi bij vrouwen. ![]() |
![]() |
|
Guess? en DKNY zie je veel inderdaad, maar dan vaak ook Hema-versies er van of zo
![]()
|
volgens mij zijn ronde horloges best wel uit
die rechthoekige horloges zijn helemaal in, die zie je echt alleen maar in alle winkels. ik ben zelf helemaal verliefd op dat esprit horloge, ook zo'n rechthoekig model: ![]()
|
Ik heb een zilveren (gematteerd) zakhorloge, met zwarte wijzerplaat, en witte wijzers. Geen cijfers, alleen puntjes (per 5 minuten) en streepjes. (per minuut)
Ben daar bijna uniek in, het is nml best een modern ding, dus oudere mensen hebben er niet zo een, en een 16 jarige zie je ook niet vaak met een zakhorloge ![]() Heb hem gekregen voor mijn 16e verjaardag ![]() Of dit uit of in is, of zo uit dat het weer cool is, wil ik niet weten. Ben er blij mee, daar gaat het om ![]()
||
Citaat:
![]() hij doet het prima en ik heb hem al een jaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk, de ruilhandel onder studenten met fietsen etc heeft dan nog een doel! Armbandjes ruilen is dan op zich weer redelijk... nutteloos... ![]()
|
|