![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Gewoon tijdens het zoenen zachtjes op dr schouder omlaag duwen...heel eventjes maar, dan snapt ze de hint. Als je het lang doet lijkt het drammerig.
|
![]() |
'Zuigen kreng, tis geen praatpaal!'
En dan op het moment supreme: 'Slikken slet, tis geen accuzuur!' Would that do? Nee... Je haalt em gewoon uit de broek gaat een beetje achteruit begint een beetje heen en weer te bewegen met je ding etc etc kijkt geil stopt met zoenen en laat haar je helemaal af pijpen! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Damn zeg! Je kunt het ook gewoon vragen
![]() Zo lang je het op een normale manier vraagt en niet te opdringerig doet, vindt een meisje dat echt niet erg hoor! *spreekt uit ervaring* ![]() Je moet niet komen met "ik zou graag willen dat je me pijpt".. Want dan doet ze het waarschijnlijk wel, maar dan loop je wel de kans dat ze het tegen der zin doet, omdat ze anders een schuldgevoel krijgt als ze weigert. Omdat ze bang is dat ze jou dan teleurstelt ofzo... Snapje? Nou, je kunt gewoon vragen "Wil je me (misschien) een keer pijpen?" of "Zou je me (misschien) een keertje willen pijpen?" Maar zeg er wel bij dat het niets uitmaakt als ze niet wil/durft! Een meisje moet niet het idee krijgen dat je teleurgesteld bent als ze weigert, of dat je dit van haar eist ofzo... Ze moet zich vrij voelen om te kunnen kiezen. Dus dan moet het niet tussen de regels door een eis of een bevel zijn. Wat in het eerste geval ("Ik zou graag willen dat je me pijpt") wel zo is. Nahja volgens mij kan ik niet uitleggen, ik hoop dat het duidelijk is ![]() Succes! |
![]() |
|
![]() |
haar in je nek laten zoenen, en haar shirt uitdoen, en als ze je nek zoent een beetje je hoofd schuiner doen (van >> zoen verder naar beneden) en haar verder t initiatief laten nemen
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dit is nou iets wat ik dus nooit zou willen horen!
||
![]() |
Citaat:
mijn vriendje vraagt og ik HET wil doen dus wat maakt ut uit als je het vraagt
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moet blij wezen dat je ze kan krijgen, maar je NEEMT ze niet... ![]() nahja zelfde hier eigenlijk... het is niet een kwestie van "Goh laat ik eens een vriendin nemen"(of een vriend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het trouwens ook gigantisch opdringerig staan, denk ik, als een jongen opeens je hoofd naar beneden doet. Dan wordt het weigeren al snel moeilijk, omdat hij je niet het idee geeft dat je iets te kiezen hebt... Mijn vriend vraagt het ook aan mij... Gewoon sex hebben niet, want dat gebeurt vanzelf wel, maar pijpen wel... gewoon omdat het niet vanzelfsprekend is dat een meisje er (iedere keer) zin in heeft... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |