Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2002, 09:13
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
In hoeverre veranderd de seks + beweegredenen om die seks te hebben als je een relatie aangaat?

Kortom, wat is jullie definitie van seks uit lust en seks uit liefde?

Seks uit liefde = voor mij seks uit lust + geestelijke aanvulling + diepere genegenheid.
Oud 03-04-2002, 09:42
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Seks uit lust herken je als je een meisje in seksuele pose ziet als je aan haar denkt, seks uit liefde herken je als je een meisje in jouw armen ziet als je aan haar denkt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Seks uit lust herken je als je een meisje in seksuele pose ziet als je aan haar denkt, seks uit liefde herken je als je een meisje in jouw armen ziet als je aan haar denkt.
Gaat denk ik wel op, ook wat meiden over jongens denken betreft... Ongeveer zo...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 15:20
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Mooi bedacht, maar nu weet ik nog niet wat je onder seks uit liefde/seks uit lust verstaat he?

Oud 03-04-2002, 21:17
peachie
peachie is offline
volgens bij denk bij seks met liefde meer aan de ander. dan wil je de ander meer plezieren. Bij seks om lust gaat het om het moment niet echt om elkaar. toch
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 21:33
Avalanche
Avalanche is offline
Sex uit liefde.. geeft een verbintenis aan elkaar.. het brengt je dichterbij bij je partner. ook natuurlijk omdat het lekker is(dat noeme dus in feite gewoon lust). Sex uit liefde is ook lekkerder. het heeft gewoon iets xtra's

peace..
Oud 03-04-2002, 22:10
DarkCat
DarkCat is offline
Sex uit liefde is het geweldigst, je hebt dan namelijk én de lust, én de liefde. Als je verliefd bent dan lopen de rillingen sowieso al over je lijf
Maar sex uit lust kan ook goed zijn, zeker als er een spannend verhaal aan vast zit, de persoon in kwestie een goed uiterlijk heeft en een goede minnaar/minnares is..

Maar ik ga toch liever voor het eerste..

Cat

Regels voor berichten