Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2002, 13:31
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb namelijk het idee dat ik een beetje te zeer gewend ben geraakt aan de luxe die mijn vriend me biedt.
Ik kan niet eens meer gewoon een avondje met hem op de bank hangen zonder me dood te vervelen. Dan wil ik altijd iets gaan drinken ergens, of wat toeren.

Hoe vaak doen jullie zulke dingen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2002, 14:35
highlight
highlight is offline
MM...wij 'doen' dnek ik van de 4 dagen dat k hem zie in de week maar 2 dagen iets.. 1 avond is samen sporten, en dan is de andere avond bios/uit oid. De andere 2 dagen zijn vaak 'hangdagen'. Dan kruipen of lekker in bed om te kletsen.. ofzo of blijven gewoon beneden bij mijn of zijn ouders... Ik verveel me nooit met hem, zelfs niet als we een keer 'niks' doen...
Oud 10-10-2002, 15:32
)Vampje(
)Vampje( is offline
Das ook wel een probleem: Ik wil altijd graag heel lang met hem samen in bed liggen enzo, en heel lang ehm...seksen. Maar dat doen we gewoon vrijwel nooit...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Das ook wel een probleem: Ik wil altijd graag heel lang met hem samen in bed liggen enzo, en heel lang ehm...seksen. Maar dat doen we gewoon vrijwel nooit...
Jaaaaa Das lekker!! Ik heb helemaal niet altijd het gevoel dat ik iets meot doen.. Lekker met hem op de bank hangen of in bed liggen vind ik net zo fijn Vooral in de winter (kerst) is het altijd zo super knus en gezellig Heerlijk!!

Maar uitgaan, naar de film gaan, stadten enzow, das natuurlijk ook harstikke leuk Zolang het maar met hem is
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 15:37
PardonMe
PardonMe is offline
hmzz Nee ik vind gewoon samen op de bank naar een film kijken net zo leuk eigenlijk.. gewoon een beetje knuffelen enzo..

Maar soms heb ik gewoon ff zo'n mood dat ik onder de mensen moet zijn en dan is een avondje uitgaan wel heel geschikt..
Maar ik vind op de bank een filmpje kijken net zo leuk en gezellig.. Gewoon saampjes zijn..
En tja, zo vaak mogelijk.. helaas is dat niet zo veel omdat we elkaar alleen kunnen zien van vrijdag tot zondag (hij studeert en zit daar op kamers) Door de weeks is er gewoon geen tijd omdat we allebei tot laat naar school moeten..
Vind het wel jammer dat we elkaar net niet iets vaker kunnen zien, maar ik kan er goed mee omgaan..
Oud 10-10-2002, 15:39
Tactic
Tactic is offline
Ik probeer altijd leven in de brouwerij te houden, maar soms hang ik ook gewoon op de bank met mijn vriendin, vinden wij beiden heerlijk. Tegen elkaar aan liggen enzo.

Vanavond gaan we de stad in!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:16
Loezzel
Loezzel is offline
Ik zie mijn vriend 4 dagen per week. We doen heel verschillende dingen. De ene keer gaan we naar onze stamkroeg (nogal vaak, daar werken we ook, en daarnaast vinden we het supergezellig om met de andere collega's bij te kletsen, onder het werk is daar niet altijd tijd voor), we gaan heel af en toe samen uit, ligt eraan hoe moe ik ben. Mijn vriend werkt altijd op vrijdagavond, dan ga ik zonder hem uit, en zaterdag moet ikd an de hele dag tot 21.00 uur werken.... Dus als ik fit genoeg ben gaan we saampjes uit. We vinden het hartstikke leuk om samen te stadten en voor elkaar kleding uit te zoeken. Maar ik moet echt zeker 1 x in de week samen met hem lekker knus en gezellig met een drankje en een hapje in bed liggen, een film kijken en gewoon lekker tegen elkaar aan liggen. Als we daar geen tijd voor hebben, heb ik het gevoel dat ik die week iets "gemist" hebt. Ik moet gewoon minstens 1 x per week de tijd hebben rustig met hem te praten, te knuffelen en te vrijen...hihi....
Oud 10-10-2002, 20:02
Verwijderd
Kdoe bez wel vaak leuke dingen met mun vriendje.... najahz... dingen die ik leuk vind.... skateboarden, winkelen, hangen, uitgaan, naar de bios en heeeeeeejl erg vaak met een zak sjips op de bank hangen en een film huren
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
met mijn vriend nu doe k dus bijna niks, maar k zie hem dan ook ooit. k vind het heerlijk om op de bank te hangen, maar het moet wel afgewisseld worden met leuke dingen tussendoor, anders wordt het niet interessant meer natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 10:06
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik heb namelijk het idee dat ik een beetje te zeer gewend ben geraakt aan de luxe die mijn vriend me biedt.
Ik kan niet eens meer gewoon een avondje met hem op de bank hangen zonder me dood te vervelen. Dan wil ik altijd iets gaan drinken ergens, of wat toeren.

Hoe vaak doen jullie zulke dingen?
dat heb ik ook..

Wij doen elk weekend wel wat leuks.. denk aan winkelen, pretparken, dierentuin , bios enz.
En doordeweeks als ik niet te moe ben gaan we een film huren of naar de bios ofzow..of op visite bij iemand!
Ik denk dat ik ook zeeeer verwend ben
Oud 11-10-2002, 14:11
Optima
Optima is offline
we slapen bij elkaar, worden wakker langs elkaar, hij maakt voor mij een eitje, brengt me wat water als ik dorst heb, bridgen gezellig met zijn ouders, gaan wandelen naar het dorp om bij de albert heijn iets lekkers t ekopen wat we die avond onder het genot van een filmpje kunnen consumeren, gaa fietsen op de veluwe en zijn daarna zo moe dat we beide op de bank in slaap vallen, gaan samen op vakantie en beleven sportieve en culturele uitdagingen, studeren samen op dezelfde universiteit en vertellen elkaar wat we geleerd hebben.

DIT versta IK onder luxe....en niet het feit dat ik weleens iets van hem krijg
Oud 11-10-2002, 14:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Optima schreef:

DIT versta IK onder luxe....en niet het feit dat ik weleens iets van hem krijg
Wie zegt dat dan, dat dingen krijgen onder luxe wordt verstaan? En die hoofdletters van je komen nogal minachtend over.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 14:23
Optima
Optima is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Wie zegt dat dan, dat dingen krijgen onder luxe wordt verstaan? En die hoofdletters van je komen nogal minachtend over.
die hoofdletters zijn ter indicatie dat het een MENING is en dus geen aanval op wat anderen vinden...

*zucht*

tenzij jij vind dat mijn wil wet is...
Oud 11-10-2002, 14:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Optima schreef:
die hoofdletters zijn ter indicatie dat het een MENING is en dus geen aanval op wat anderen vinden...

*zucht*

tenzij jij vind dat mijn wil wet is...
Nee hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 15:46
lake bodom
lake bodom is offline
hmm niet zovaak alleen met hem...
meestal gaak naar hem toe.. en dan kijke we wat tv en je weet allemaal wel...
maar op donderdag vrijdag en zaterdag zijn we meestal met onze vrienden.. (we hebben dezelfde vrienden, daar kenk hem ook van ) en dan doen we leuke dingen met ze allen... vink ook wel goed..
maar kdoe heel weinig leuke dingen eigelijk alleen met hem...
maarja kvind t ook leuk om bij hem te zijn...
khoef niet persee naar bios ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten