Advertentie | |
|
![]() |
|
hmzz Nee ik vind gewoon samen op de bank naar een film kijken net zo leuk eigenlijk.. gewoon een beetje knuffelen enzo..
Maar soms heb ik gewoon ff zo'n mood dat ik onder de mensen moet zijn en dan is een avondje uitgaan wel heel geschikt.. Maar ik vind op de bank een filmpje kijken net zo leuk en gezellig.. ![]() ![]() En tja, zo vaak mogelijk.. helaas is dat niet zo veel omdat we elkaar alleen kunnen zien van vrijdag tot zondag (hij studeert en zit daar op kamers) Door de weeks is er gewoon geen tijd omdat we allebei tot laat naar school moeten.. Vind het wel jammer dat we elkaar net niet iets vaker kunnen zien, maar ik kan er goed mee omgaan.. ![]()
|
Ik zie mijn vriend 4 dagen per week. We doen heel verschillende dingen. De ene keer gaan we naar onze stamkroeg (nogal vaak, daar werken we ook, en daarnaast vinden we het supergezellig om met de andere collega's bij te kletsen, onder het werk is daar niet altijd tijd voor), we gaan heel af en toe samen uit, ligt eraan hoe moe ik ben. Mijn vriend werkt altijd op vrijdagavond, dan ga ik zonder hem uit, en zaterdag moet ikd an de hele dag tot 21.00 uur werken.... Dus als ik fit genoeg ben gaan we saampjes uit. We vinden het hartstikke leuk om samen te stadten en voor elkaar kleding uit te zoeken. Maar ik moet echt zeker 1 x in de week samen met hem lekker knus en gezellig met een drankje en een hapje in bed liggen, een film kijken en gewoon lekker tegen elkaar aan liggen. Als we daar geen tijd voor hebben, heb ik het gevoel dat ik die week iets "gemist" hebt. Ik moet gewoon minstens 1 x per week de tijd hebben rustig met hem te praten, te knuffelen en te vrijen...hihi....
![]()
||
Citaat:
Wij doen elk weekend wel wat leuks.. denk aan winkelen, pretparken, dierentuin ![]() En doordeweeks als ik niet te moe ben gaan we een film huren of naar de bios ofzow..of op visite bij iemand! Ik denk dat ik ook zeeeer verwend ben ![]()
|
we slapen bij elkaar, worden wakker langs elkaar, hij maakt voor mij een eitje, brengt me wat water als ik dorst heb, bridgen gezellig met zijn ouders, gaan wandelen naar het dorp om bij de albert heijn iets lekkers t ekopen wat we die avond onder het genot van een filmpje kunnen consumeren, gaa fietsen op de veluwe en zijn daarna zo moe dat we beide op de bank in slaap vallen, gaan samen op vakantie en beleven sportieve en culturele uitdagingen, studeren samen op dezelfde universiteit en vertellen elkaar wat we geleerd hebben.
DIT versta IK onder luxe....en niet het feit dat ik weleens iets van hem krijg
||
Citaat:
*zucht* tenzij jij vind dat mijn wil wet is...
|
![]() |
hmm niet zovaak alleen met hem...
meestal gaak naar hem toe.. en dan kijke we wat tv en je weet allemaal wel... maar op donderdag vrijdag en zaterdag zijn we meestal met onze vrienden.. (we hebben dezelfde vrienden, daar kenk hem ook van ) en dan doen we leuke dingen met ze allen... vink ook wel goed.. maar kdoe heel weinig leuke dingen eigelijk alleen met hem... maarja kvind t ook leuk om bij hem te zijn... khoef niet persee naar bios ofzo |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |