Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2002, 18:41
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
25 oktober komt dit 'gebeuren' naar Heerlen toe, en omdat ik er toch moet zijn wou ik er ff een kijkje gaan nemen (Dana ). Ik heb al even op de site van de Peppermill gekeken, en daar stond op dat je als <18 jarige om 0300 al opgedonderd moet zijn. Wordt hierop gelet? Want het duurt tot 0600 en ik wil wel blijven tot zo vroeg anders is het voor mij niet de moeite...
Zo ja, hoe letten ze hier dan op?

Hier kun je btw de flyer bezichtigen
Advertentie
Oud 14-10-2002, 14:00
Gonzo
Gonzo is offline
Ein-de-lijk Benny Rodrigues, Roog & Yves Deruyter in de Peppermill hehe.

Voor deze ene keer in mijn leven waag ik het nog eens om naar de Peppermill te gaan.

En voor die gast boven me: je komt gewoon binnen en je blijft gewoon tot het einde. Security is slecht in de Pep. Geen zorgen nodig.
Oud 14-10-2002, 16:43
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Dat wilde ik ff weten . Ik kom ook alleen voor de dj's hoor (vooral Dana, nog nooit live gezien ), kheb al iets teveel slechte berichten gelezen over deze discotheek.

Wordt er trouwens ook nog bekend gemaakt om hoelaat en in welke zaal de verschillende dj's zullen performen?

BTW: het ligt toch niet te ver weg van een station he, want ik ga te voet met een groep vrienden !?
Oud 14-10-2002, 17:01
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
Dat wilde ik ff weten . Ik kom ook alleen voor de dj's hoor (vooral Dana, nog nooit live gezien ), kheb al iets teveel slechte berichten gelezen over deze discotheek.

Wordt er trouwens ook nog bekend gemaakt om hoelaat en in welke zaal de verschillende dj's zullen performen?

BTW: het ligt toch niet te ver weg van een station he, want ik ga te voet met een groep vrienden !?
Ik denk dat je in de Peppermill wel een time table krijgt over wie waar en hoe laat zal draaien.

Die slechte berichten over de Peppermill kan ik alleen bevestigen. Het is een regelrechte kuttent daar, en ik had eigenlijk afgezworen er nooit meer heen te gaan, maar ja..

BTW: Ik raad het je zwaar af om vanaf het station Heerlen naar de Peppermill te lopen. Dat is gewoon niet te doen.

Gewoon vanaf station Heerlen buslijn 42 of 43 nemen - die stopt recht voor de Peppermill. Of, wat nog easyer is, een Treintaxi nemen .

Regels voor berichten