Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2002, 09:42
be062603
be062603 is offline
Ik heb een debian dedicated server . Die is volledig geconfiged en gesecured en zo , nu zou ik een virtual server daar op moeten kunnen aanmaken , hoe kan ik zoiets doen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2002, 12:32
McMotion
McMotion is offline
van apache bedoel je?? dat staat echt zoooo goed gedocumenteerd...! als het niet in de online handleidingen zijn is het wel op al die andere websites op internet die het behandelen
Oud 12-10-2002, 13:05
be062603
be062603 is offline
Citaat:
McMotion schreef:
van apache bedoel je?? dat staat echt zoooo goed gedocumenteerd...! als het niet in de online handleidingen zijn is het wel op al die andere websites op internet die het behandelen
Neen apache en zo is allemaal al geinstalleerd , ik wil dus eigenlijk een account maken zodat die ket eigenlijk op mijn server zijn eigen server heeft , waar em zelf zijn eigen scripts kan instellen , zijn eigen accounts kan adden , etc . Nogal moeilijk te verwoorden , ze noemen het een virtuele server
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 13:15
McMotion
McMotion is offline
ow zo excuses
Oud 12-10-2002, 14:02
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
be062603 schreef:
Neen apache en zo is allemaal al geinstalleerd , ik wil dus eigenlijk een account maken zodat die ket eigenlijk op mijn server zijn eigen server heeft , waar em zelf zijn eigen scripts kan instellen , zijn eigen accounts kan adden , etc . Nogal moeilijk te verwoorden , ze noemen het een virtuele server
Je kunt natuurlijk een fatsoenlijk administration pakket installeren, zoals Plesk.
Oud 12-10-2002, 14:54
be062603
be062603 is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Je kunt natuurlijk een fatsoenlijk administration pakket installeren, zoals Plesk.
Ik stel liever alles zelfhandig in , dan leer ik er nog iets uit , met al die pakketen zoals webmin en heel den boel , wat leer je eruit , niets , ja toch één ding , dat ze makkelijk te hacken zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten