Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat ik doe om mn bestanden te beveiligen zodat andere het niet kunnen bekijken is het volgende.
Eerst ak je bestanden met een wachtwoord zippen (k denk dat een wachtwoord van 10 tot 15 meer dan voldoende is, om een woord van 10 tekens brute force te hacken kost iets van 24 uur). Nadat dat is gebeurd verander ik de extensie en de bestandsnaam in een niet bestaande (wel veel erop lijkende) windows naam. Dus als mn bestand voorbeeld.zip heet verander ik dat in bv win.vxd of zoiets. Er zijn maar weinig mensen die erop komen om dat dan weer te veranderen. En als ze er wel op komen moet ze je wachtwoord nog omzeilen. Ik weet zeker dat dat maar heel weinig mensen lukt. Behalve als je gezoht woord door de FBI of CIA ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zal eens kijken of bestanden verbergen ook nog eens goed werkt. Niet iedereen heeft de functie alle bestanden weergeven aanstaan (merendeel zelfs niet) en een willekeurige dief of vinder zal hier weinig vanaf weten. Ook kan ik het bestand gewoon vermommen zoals jij zij, en dan als mp3 file. Deze zet ik tussen mijn gewone mp3, niemand die het merkt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|