Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2002, 16:55
brok
brok is offline
Hellow menzuh, ik heb een heel wazig probleem, namelijk:

Ik heb in mijn bios ingesteld bij AGP Mode 4X Enabled,
en kijk in bij nView - Hardware (extra blaadje dat je met NVHardpage erbij kan zetten) zie ik dat hij op 2x staat

Ik heb een PIII 733Mhz met GF3ti200 + 896MB Ram en ik haal ietz meer dan 4200 3dmarks,
kan het zijn dat het programmaatje te oud is daarvoor, of ietz dergelijk, of is 4200 marks normaal met deze specs?

Thanks alvast
__________________
Tjinkies
Advertentie
Oud 13-10-2002, 17:25
de postbode
Avatar van de postbode
de postbode is offline
hmm, vaag... maar ik denk dat agp 2x of 4x echt niet zo veel zal schelen in je 3dmarks. 4200 is wel netjes voor jou config geloof ik (heb niet zoveel verstand van 3dmarks).

-de postbode-
__________________
ik ben een konijn
Oud 13-10-2002, 20:18
Dextopia
Avatar van Dextopia
Dextopia is offline
Citaat:
brok schreef:
Hellow menzuh, ik heb een heel wazig probleem, namelijk:

Ik heb in mijn bios ingesteld bij AGP Mode 4X Enabled,
en kijk in bij nView - Hardware (extra blaadje dat je met NVHardpage erbij kan zetten) zie ik dat hij op 2x staat

Ik heb een PIII 733Mhz met GF3ti200 + 896MB Ram en ik haal ietz meer dan 4200 3dmarks,
kan het zijn dat het programmaatje te oud is daarvoor, of ietz dergelijk, of is 4200 marks normaal met deze specs?

Thanks alvast
LOL, d8 je dat je met je V-kaart en MBram meer 3dmark score zou binnenkrijgen, nee dat het niet je vergeet nog iets je CPU en neem ik aan dat je moet weten dat je z'n score kan verwachten aangezien je CPU op 733 Mhz loopt.
z'n score kan passen bij de score ja , vergeet namelijk niet dat ook je CPU een belangerijk ( grotendeels ) rol speelt.
Oud 13-10-2002, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Dextopia schreef:
LOL, d8 je dat je met je V-kaart en MBram meer 3dmark score zou binnenkrijgen, nee dat het niet je vergeet nog iets je CPU en neem ik aan dat je moet weten dat je z'n score kan verwachten aangezien je CPU op 733 Mhz loopt.
z'n score kan passen bij de score ja , vergeet namelijk niet dat ook je CPU een belangerijk ( grotendeels ) rol speelt.
Wat geef jij nu weer voor een wazig antwoord?

Ik zou zo gauw ook niet weten waarom je die AGP4x instelling niet terug vindt in je nVidia-tabblad. Maar, zoals de postbode al zei, het zal in performance echt bar weinig uitmaken of je nu op 2x of 4x draait.

De 4200 3Dmarks lijken mij overigens helemaal niet verkeerd voor jouw systeem.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Mijn computer showt mankementen:
DakDuif_oud
8 22-11-2006 11:10
Software & Hardware [BIOS] Hoe AGP enablen?
dingokoning
5 24-04-2004 00:46
Software & Hardware [Upgrade] Proc+Mobo+Geheugen
Talon
102 07-12-2003 12:29
Software & Hardware Videogeheugen
Kermit the frog
19 20-08-2003 17:48
Software & Hardware [MoBo] post een plaatje van je Mobo + info + jou ervaring ermee
WolterB
13 15-01-2003 18:02
Software & Hardware [Monitors] Dualhead AGP - PCI XP
Paperz
3 15-08-2002 01:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28.