Advertentie | |
|
![]() |
|
Aaah, ja ik ken je probleem.
Een 2 vriendinnen van mij hadden ook een heel hechte band. Alleen dat is 'stuk' gelopen. ze zijn nu weer wel 'normale' vrienden.. maar zoals het eerst is, zal het niet meer worden. 1 van de 2 heeft net zoals jij ook een tijd 1 hele goede vriendin waar ze echt alles mee doet. En als dat niet meer gaat, dan krijgt ze meestal een andere heel goede vriendin. naja, je kan er niet echt iets aan doen. Misschien je niet te snel hechten aan 1 persoon. Maar het is echt niet erg om de 1 meer te vertellen dan de andere. Ik bedoel, ik vertel bepaalde dingen aan de ene en weer andere zaken aan iemand anders. naja in jouw geval.. verder niks ernistig ofzo, lijkt mij... Maar als je je eraan ergerd, misschien zoals ik al zei, je niet teveel hechten aan 1 enkel persoon
|
Verwijderd
|
niet verkeerd opvatten ofzo, ik wil niet als een ouwe doos klinken nu, maar toen ik in de onderbouw zat op de middelbare school (12 t/m15 jaar) had ik ook geen vaste vriendengroep. Ja oke, dat wel, maar ook enkele meisjes waar ik af en toe meer mee om ging dan met de anderen.
Maar naarmate iedereen een andere opleiding is gaan doen en je elkaar minder ziet zijn er altijd wel mensen die je regelmatig blijft zien, en waar je dan int weekend ook dingen mee gaat ondernemen. Zo heb ik nu een stuk of 6 vriendinnen, en we gaan eigenlijk elk weekend wel wat samen doen of iets dergelijks. Die andere meisjes (of jongens natuurlijk) waar ik een paar jaar geleden veel mee om ging (voor 'n paar maand) die zie ik zelden, maar met sommigen is en blijft het altijd gezellig om ze terug te zien. Dus maak je geen zorgen, komt goed, je bent nog zo jong! (ik hoop dat ik je probleem gesnapt hebt hoor, dat je niet eigenlijk iets heel anders bedoelde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*zal overgens wel een fout voorbeeld zijn ![]() Maar het komt allemaal wel goed. Niet iedereen heeft een hartsvriendin en ik heb mijn aller beste vriendin ook pas anderhalfjaar terug leren kennen (en eigenlijk pas sinds echt een halfjaar is het mijn beste vriendin) en ik ben nu 17. En jij bent pas 13. Dus geloof me. Er kan nog zoveel gebeuren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Verhalen & Gedichten |