Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 10:15
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Er zit bij mij op school een superleuke jongen en ik vind hem echt leuk. Ik heb dit alleen aan niemand verteld om een bepaalde reden. Maar ik ken hem nauwelijks en nu is mijn vraag hoe ik op een subtiele manier contact met hem kan maken. We kennen elkaar dus absoluut niet alleen is een van zijn beste vrienden ook een beetje een vriend van mij, dat is het enige wat we gemeen hebben. En een jongen bij mij uit de straat (waar ik af en toe wel eens mee praat) is ook een vriend van hem (hij zit ook bij ons op school). Dus als iemand nuttige tips heeft over hoe ik hem kan aanspreken of oogcontact maken laat het me alsjeblieft weten!!!

Dankje

Greetzz WL
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2002, 11:50
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik neem aan dat die vrienden van hem die hij ook kent wel eens bij hem staan in de pauze? Doe gewoon net alsof dat je iets aan hen moet vragen, blijf een pauze bij ze hangen, dan kom je vanzelf wel in contact met die jongen die je leuk vindt. Of ga gewoon eens spontaan met hem zelf een gesprek beginnen. Maar das natuurlijk wel eng.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 13:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Vraag of hij wat kleingeld kan wisselen ofzo, en blijf dan even kletsen.. dan kan je het hebben over het weer of over het rooster ofzo, iets onbenulligs. Of kijk welke gemeenschappelijke vrienden jullie hebben, zodat je makkelijk erbij kan gaan staan.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 14:27
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Het belangrijkste is jezelf er toe zetten een poging te ondernemen. Die soort crushes lopen heel vaak der op uit dat je iemand tijden leuk vind zonder je het ooit is durft te proberen. Geloof me je moet je der ECHT!!! toe zetten om gewoon een keer met hem te gaan babbelen. Het vorige berichie van dat klein geld vragen is idd een goeie manier om het gesprek te beginnen. En babbel daarna nog ff 5 minuutjes door over weet ik veel wat, van mij part over wat menthal theo nau weer voor iets achterlijks heeft uitgehaald. Blijf niet de hele pauze lullen want das ool weer overdreven voor zow een eerste gesprekkie maar een minuutje of 5. Dan de volgende dag geef je ze geld terug en praat je weer ff met hem. En na die 2 keer kan je hem gewooon welles aanspreken over wat voor een leipe actie en leraar nu weer heeft gemaakt, en als jij dat doet zal hij vanzelf ook wel met verhaaltjes komen. En dan na een tijdje als je hem wat beter kent dan vraag je hem gewoon om iets te gaan drinken ofzow. Maar het aller aller aller belangrijkste is die eerste stap zetten, blijf niet w8 DOE DAT NIET. En verzin geen excuus voor jezelf van nu is het te druk, of ik doe het morgen of de volgende pauze wel. Gewoon gaan en vragen om geld te lenen.

Nah ik hoop dat je der wat aan hebt, en succes der meej, als je der voor gaat heb je de halve wereld al. Doeg Kizz from moi
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 17:40
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
heel erg bedankt voor de leuke reacties! ik kan hier denk ik wel wat mee! dankje! liefs WL
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen
bartwelten
53 14-08-2011 11:56
Liefde & Relatie Hij weet het nie, wat moet ik ermee?
scholier8
8 31-05-2011 12:08
Liefde & Relatie Wat moet ik hier nu weer mee *iemand advies?*
hmm-hmm
18 30-09-2007 19:50
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?
Verwijderd
42 19-05-2005 19:33
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
IRKill
58 14-05-2005 16:27
Psychologie Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen.....
HelpMePlease
12 07-10-2002 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.