Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 15:21
Wit Pareltje
Wit Pareltje is offline
Ik heb nu 3 weken verkering met m'n vriend. Nou...was ik laatste week op schoolkamp...hij heeft me 2 smsjes gestuurd en 1 keer gebeld...terwijl ik hem elke dag probeerde te bellen en heb gesmsd....miste hem zo...
Nou hadden we ruzie gekregen....hij doet me pijn met de kleinste dingen, dingen die voor mij veel betekenen...hij zou me komen afhalen na mijn schoolkamp...kon niet omdat hij 'booschappen' moest doen...nou hadden we afgsproken in de pauze...kon niet omdat ie al uit was en hij naar huis wilde...en hij kon niet ff een half uurtje blijven voor mij. Zulke dingen betekenen gewoon heel erg veel voor me....

Mijn vriendinnen zeggen dat het een eikel is en ik het gewoon moet uitmaken....omdat ie zulke dingen doet...iets met me afspreken en het dat afzeggen....Ik weet niet wat ik er mee aanmoet....soms heb ik het gevoel dat ie me gewoon kwijt wil....

Wat denken jullie? En wat kan ik doen?
__________________
Like a rush of golden stars....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2002, 15:30
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Het gene wat ik denk is dat jij meer voor hem geeft als hij voor jou. Het eerste wat ik d8 toen ik je topic titel zag was dat hij waarschijnlijk niet in de gaten had wat hij misdeed. Maar dat met dat schoolkamp enzo das gewoon kut, ik bedoel hij spreekt meet je af en dan komt hij niet. Nou ik vin dat niet kunnen hoor, en het is wel moeilijk voor jou omdat je wel weg bent van hem natuurlijk. Maar ik zou gewoon zeggen dat je dat kut vindt en dat je van hem verw8 dat hij meer aand8 aan je besteed. En als hij om je geeft dan zal hij je gelijk geven, geeft hij toch niet zowveel om je dan maakt hij het uit. Maar ik bedoel wat wil je nou nog verder met een jonge die toch niets om je geeft, dat zijn players en dan laat je jezelf playen NIET DOEN. Maak duidelijk wat je van hem verw8 en zet er anders een punt onder.

Kizzz from me
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 15:35
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk dat je vriend niet ind e gaten heeft dat juist die kleine dingen veel voor jou betekenen. Jongens zijn meestal (ik zeg meestal!) niet zo precies in die dingen als bellen of een half uurtje langer blijven voor jou. Maar dat hij dit niet doet, wil niet zeggen dat hij je niet meer leuk vindt hoor. Ik denk dat hij niet eens beseft dat hij je eigenlijk kwetst. Dus misschien is het handiger dit eerst tegen hem te zeggen voordat je gaat oordelen over dat ie je misschien niet meer leuk vindt... Praten is belangrijk in een relatie!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 15:35
miro
Avatar van miro
miro is offline
Mijn vriend vergeet me niet als ik afgesproken heb ofzo. Maar het is wel zo dat ik bijvoorbeeld heel veel waarde hecht aan een telefoontje of een smsje, gewoon dat ie af en toe uit zichzelf wat laat horen. Hij doet dit echt niet vaak, nog niet de helft zo vaak als ik. Hij vindt t gewoon niet nodig, ik weet zo ook wel dat hij van me houdt zegt ie. Is ook zo, maar ook als ie belooft me te bellen ofzo dan doet ie het niet.

Ik kan me hier best kwaad om maken, ik word er onzeker van. Maar ik begin er steeds meer aan te wennen dat hij nou eenmaal zo is. En ik denk dat veel jongens gewoon minder gevoelig zijn voor dit soort dingen als meisjes. Ik denk niet dat het een "player" is of dat hij minder om je geeft. Ik denk dat hij gewoon niet de behoefte heeft om bepaalde dingen meer te uiten. Of het nut er niet van inziet om langer te blijven als hij je alles al gezegd heeft en je waarschijnlijk de volgende dag weer ziet. (ik speculeer maar) maar ik weet dat veel jongens zo denken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 15:58
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Ik denk dat je vriend niet ind e gaten heeft dat juist die kleine dingen veel voor jou betekenen. Jongens zijn meestal (ik zeg meestal!) niet zo precies in die dingen als bellen of een half uurtje langer blijven voor jou. Maar dat hij dit niet doet, wil niet zeggen dat hij je niet meer leuk vindt hoor. Ik denk dat hij niet eens beseft dat hij je eigenlijk kwetst. Dus misschien is het handiger dit eerst tegen hem te zeggen voordat je gaat oordelen over dat ie je misschien niet meer leuk vindt... Praten is belangrijk in een relatie!
Jij vergeet dat ze pas drie weken met die jongen gaat, dit is de periode waar JAHAHA zelfs de jongen probeert heel veel aand8 aan het meisje te besteden. Die fase dat een jongen wel is een paar dagiez niet beld of SMSt kom later. Der zit echt iets goed mis met die jongen hoe kut dat ook is. Maar hij geeft nix om der ga allemaal zelf maar na. Als je net met elkaar hebt dan ben je super verliefd, dan zou der echt geen een verliefd persoon zijn die ze meisje/vriendje niet kwam afhalen na schoolkamp om boodschappen te gaan doen( wat een ranzig kut excuus trouwens). Ik denk dat meneer lekker met ze vriendjes achter de playstation zat ofzow.

Elke jongen die maar iets om ze relatie gaf na drie weken die zou der alles voor gedaan hebben om ze vriendinnetje op te halen na dat kamp punt uit!!! en laat je niet omlullen door andere forumleden, tiz een lul weg der meej laat je niet kwetsen door dit soort mensen.

Kizzes moi...
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als je heel veel van iemand houdt, pin je je ontzettend vast aan die kleine dingen die voor jou zo belangrijk zijn. Als hij dat dat vergeet, kwetst jou dat enorm. Maar geloof me: de meeste jongens denken niet zover na, die denken bij zulke kleine dingen niet 'Oh, dat gaat haar pijn doen als ik het niet doe!' Zo zijn de meesten gewoon, learn to live with it.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:19
Brainiacus
Brainiacus is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Maar geloof me: de meeste jongens denken niet zover na, die denken bij zulke kleine dingen niet 'Oh, dat gaat haar pijn doen als ik het niet doe!' Zo zijn de meesten gewoon, learn to live with it.
De meesten, inderdaad. En er mee leren leven is iets anders... je kan ook gewoon net zolang blijven zoeken tot je wel de juiste persoon tegenkomt.

Zoekt, en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:56
Piccola
Piccola is offline
Vraag hem waarom hij zo doet. Zeg hem dat die kleine dingetjes juist veel voor jou betekenen. Ik kan me goed voorstellen dat je er van baalt. Die kleine dingen zijn voor mij ook erg belangrijk. Probeer er met hem over te praten. En als je bang bent dat ie je kwijt wil, vraag duidelijkheid. Daar heb je recht op hoor!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 16:37
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik denk dat je vriend niet door heeft dat dat allemaal veel voor jou betekent, hem maakt het blijkbaar niet zo veel uit.. Maar als je het echt belangrijk vindt, praat er dan met hem over, zeg gewoon dat jij juist die kleine dingen, even die momenten dat jullie bij elkaar zijn, heel belangrijk vindt..

Als dat niet het probleem is dan kan het gewoon zijn dat jij meer om hem geeft dan hij om jou.. Dat wil niet gelijk zeggen dat hij helemaal niks voor je voelt, maar bij hem is het gewoon anders dan bij hem..
Maar dus gewoon met hem over praten!! Dat is het beste wat je kunt doen, vraag hem gewoon waar je aan toe bent..

Ow niet naar je vriendinnen luisteren, ze kunnen je best advies geven, maar ga niet iets doen omdat zij het zeggen, je moet er zelf ook wel achter staan!

En tja dat het allemaal niet is (zie eerste 2 dingen) tja misschien is hij dan wel gewoon een eikel ja...
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 16:58
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Deed hij in het begin van de relatie wel dát soort 'kleine' dingen?
En toen jullie nog gewoon vrienden waren? Of hebben jullie dat gedeelte overgeslagen?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 09:56
Wit Pareltje
Wit Pareltje is offline
Heel erg bedankt voor jullie advies, ik heb hem dinsdag nog even gezien en alles was weer goed. Ik had hem een kaartje gestuurd toen ik op kamp was, had ie dat boven zijn bed gehangen.... Maar goed....in het begin....(de eerste week van onze verkering en toen we nog vrienden waren) stuurde hij me wel veel lieve smsjes enzo....Maar we zagen elkaar alleen onder schooltijd....afspreken deden we toen ngo niet...Maar goed, hij is sinds gisteren op kamp en volgende week hebben we vakantie, ik zie wel hoe het dan gaat....hij heeft beloofd me te bellen en smsen, hoop dat ie er zich aan houd!!

xxx

Wit Pareltje
__________________
Like a rush of golden stars....
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 10:53
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Wit Pareltje schreef:
Ik heb nu 3 weken verkering met m'n vriend. Nou...was ik laatste week op schoolkamp...hij heeft me 2 smsjes gestuurd en 1 keer gebeld...terwijl ik hem elke dag probeerde te bellen en heb gesmsd....miste hem zo...
Nou hadden we ruzie gekregen
Oke, onzin. Zo'n kamp is super leuk, je hebt de hele dat vrienden om je heen. Wees blij met dat telefoontje en de 2 smsjes! Damn zeg.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 11:36
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Oke, onzin. Zo'n kamp is super leuk, je hebt de hele dat vrienden om je heen. Wees blij met dat telefoontje en de 2 smsjes! Damn zeg.
Het gaat daar waarschijnlijk niet om. Het gaat haar om het feit dat zij hem de hele tijd belt en hij haar maar één keer. Het gaat gewoon om het idee. Dat ie zelf initiatief toont, dat ie zelf laat zien dat ie haar graag aandacht geeft, ipv dat zij het elke keer zelf moet gaan halen. Daarbij komt dat je als je verliefd bent helemaal veel aandacht wil, dus dan kan ik me voorstellen dat het kut is als hij beloofd heeft veel te bellen en het dan maar één keer doet. Dat zo'n kamp leuk is en dat ze veel vrienden bij zich had staat daar volledig buiten.
Ook dingen als afspraken afzeggen zijn gewoon niet leuk, en misschien zelfs ronduit kut. Jij verheugt je ergens op en dat gebeurt dan niet.
Hetgeen waar ze denk ik het meest mee zit is dat het de eerste weken zijn, dus zouden ze (als ik even logisch denk) verliefd moeten zijn. En als je verliefd bent wil je meestal zoveel mogelijk tijd met elkaar zijn/bellen/chatten. Hij doet dit niet, en daardoor wordt zij onzeker.

Ik zou denk ik ook onzeker worden. Daarbij is het zo dat sommige mensen heel veel waarde aan kleine dingen hechten en anderen minder. Meestal is dit onderscheid man-vrouw..

Anyway. Haar reactie is dus helemaal niet zo erg onzin. Als je net verliefd bent, ben je meestal het meest onzeker. In dat opzicht is verliefdheid gewoon kut. En de rest gaat om principes. Je belooft wat dus je komt het na. Dat gebeurde hier dus niet.

Maargoed, ik ben het verder ook wel met jou eens dat ze niet meteen alles negatief in moet zien als het een keer niet verloopt zoals zij het had gehoopt.

Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 11:39.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 12:37
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Het gaat haar om het feit dat zij hem de hele tijd belt en hij haar maar één keer. Het gaat gewoon om het idee. Dat ie zelf initiatief toont, dat ie zelf laat zien dat ie haar graag aandacht geeft, ipv dat zij het elke keer zelf moet gaan halen.
Exactemento.

Citaat:
Hetgeen waar ze denk ik het meest mee zit is dat het de eerste weken zijn, dus zouden ze (als ik even logisch denk) verliefd moeten zijn. En als je verliefd bent wil je meestal zoveel mogelijk tijd met elkaar zijn/bellen/chatten. Hij doet dit niet, en daardoor wordt zij onzeker.
Oeh, zo herkenbaar dit. Je bent verliefd, je wil graag bij iemand zijn en dan kan het niet. Je wordt onzeker en de ander vindt dat je zeurt .. oh wat een feest.

Logisch dus dat ze zich zorgen maakt.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 12:48
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Owh wacht Ik had niet het hele topic gelezen, aleen de eerste regels
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:40
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Exactemento.



Citaat:
Oeh, zo herkenbaar dit. Je bent verliefd, je wil graag bij iemand zijn en dan kan het niet. Je wordt onzeker en de ander vindt dat je zeurt .. oh wat een feest.

Logisch dus dat ze zich zorgen maakt.
Ja, hier hadden mijn vriend en ik altijd veel ruzie om in het begin. Hij vond altijd dat ik zeurde, terwijl ik gewoon onzeker was. En dan kregen we echt gigantische ruzie omdat hij het gewoon vertikte om mij bepaalde bevestigingen te geven, terwijl ik het idee had dat je juist die bevestigingen zou (moeten) willen geven als je verliefd bent.. Vette problemen. Tegenwoordig word ik nog best wel eens onzeker maar ik vertel het hem niet meer, want ik heb geen zin meer in ruzie..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:40
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Owh wacht Ik had niet het hele topic gelezen, aleen de eerste regels
Het zij je vergeven
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:43
luckyleo
luckyleo is offline
Het is natuurlijk niet zo netjes van hem dat ie niet reageert op jouw pogingen om veel contact te zoeken. Maar je moet ook bedenken of hij wel zoveel contact wilt. Misschien vind ie het wel best, door gewoon een beetje contact te houden tijdens dat ene weekje schoolkamp en niet al te overdreven. Hij kan gerust nog veel om je geven hoor.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-10-2002, 13:53
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Hij vond altijd dat ik zeurde, terwijl ik gewoon onzeker was.
Hmhm, maar dan heb je eigenlijk nog geluk dat hij niet zo onzeker is. Als je namelijk beiden onzeker bent en wantrouwend wordt dan is het niet meer te doen

Ik heb daardoor een meisje mijn vriendschap aangeboden, omdat een relatie niet zou werken. Ik hoop dat ze het accepteert en ik er geen spijt van krijg. Maar goed, ik praat weer te veel over mezelf
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 14:06
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Hmhm, maar dan heb je eigenlijk nog geluk dat hij niet zo onzeker is. Als je namelijk beiden onzeker bent en wantrouwend wordt dan is het niet meer te doen

Ik heb daardoor een meisje mijn vriendschap aangeboden, omdat een relatie niet zou werken. Ik hoop dat ze het accepteert en ik er geen spijt van krijg. Maar goed, ik praat weer te veel over mezelf
Nou ik heb eigenlijk altijd gewild dat hij ook een beetje onzeker zou zijn. Ik zeg dat omdat je dan allebei elkaar bevestigingen kunt geven. IK was niet wantrouwend, ik was onzeker. Als ik wantrouwend was geweest had ik er een veel groter probleem van gemaakt..

Ik had gewoon gewild dat hij soms bevestiging aan me zou vragen, want dat gaf aan dat hij net zoveel om mij gaf als ik om hem. Omdat ik juist die bevestiging vroeg OMDAT ik zoveel om hem gaf.. Als je mijn redenering een beetje snapt. Hij zou het om dezelfde redenen doen als ik, dus zou ik ook zeker zijn over zijn gevoel voor mij

(uitleggen is en blijft een vak!).

Maar waarom heb jij dat gedaan? Dat is zonde..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 15:05
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Maar waarom heb jij dat gedaan? Dat is zonde..
Dat is een lang en persoonlijk verhaal. Ik hoop iig dat ze er begrip voor heeft en mij niet hekelt.

En dat is zo'n beetje alles wat ik erover vertel
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 15:27
lieve
lieve is offline
Laat me raden... zit er per ongeluk een tamelijk leeftijdsverschil tussen jullie?

Ik heb juist hetzelfde voorgehad, ik hechte ook veel belang aan die kleine dingen ... en hij kon het soms ook niet verstaan! Hij hechte dan weer meer belang aan iets anders, waar ik het helemaal nie kon verstaan! Ik heb het uiteindelijk maar uitgemaakt, en het moet nu echt wel lukken.. Ik zie hem nu meer, dan wanneer we een relatie hadden! We zijn nu ook nog vrienden,gelukkig! Want hij is echt wel nen toffe!

He is COOL! But not for me anymore!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 16:08
Angeles
Angeles is offline
Ik vind afspraken niet nakomen en iemand gewoon laten zitten sowieso niet kunnen. Dat heeft niks te maken met kleine dingetjes doen voor de ander. Als hij had afgesproken dat hij je zou ophalen en hij blijft zomaar weg dan is dat gewoon onbeschoft en dat geldt ook voor gewoon weggaan in de pauze als jij op hem staat te wachten. Dat is gewoon botweg onbeschoft.

Onder kleine dingetjes versta ik toch wat anders, zoals genoemd, smsjes, kaartjes, cadeautjes, etentjes, dat soort dingen. Van die romantische dingen. Ik kan me best voorstellen dat er meisjes zijn die er onzeker van worden als hun vriend nooit zoiets doet, aan de andere kant, bedenk dat het voor een jongen die waarde niet heeft. Dan kan het nog zo'n kleine moeite zijn, om die reden komt het soms gewoon niet in ze op - of voelt het misschien als onnatuurlijk omdat zij niet zo "romantisch" zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Psychologie Volwassen ADHD
sickboy
26 29-04-2005 16:29
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.