Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 23:55
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ja, hij was vannavond ook op tv, maar er komt echt zo'n hele mooie zin in voor.

Dat heeft Jerry in uitgeknipte woorden op een kastje liggen bij hem thuis. Dan komt die vrouw (weet effe niet meer hoe ze heet, maar Julia Roberts dus) voor het eerst bij hem in zijn woning.

Misschien is er iemand met een goed geheugen, of iemand die de video thuis heeft en zo gek is om even te kijken voor mij,
die mij kan vertellen hoe die zin was.

Ja, is een beetje onzinnig dit, maar het was zo'n mooie zin. Ik wil hem gewoon graag weten.

Thank you
Oud 15-10-2002, 06:59
Gothic
Gothic is offline
ik heb de film op video, mocht ik zin hebben die te kijken en deze vraag is nog niet beantwoord, zal ik eens voor je opletten
Oud 15-10-2002, 13:09
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Heb bij de quotes gekeken van CT op de IMDB:

http://us.imdb.com/Quotes?0118883

Kon niks vinden, en ook geen scripts op het internet. Of is het dat Geronimo stuk?
Oud 15-10-2002, 13:43
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
Gothic schreef:
ik heb de film op video, mocht ik zin hebben die te kijken en deze vraag is nog niet beantwoord, zal ik eens voor je opletten
oke, dank je wel
Oud 15-10-2002, 13:51
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Heb bij de quotes gekeken van CT op de IMDB:

http://us.imdb.com/Quotes?0118883

Kon niks vinden, en ook geen scripts op het internet. Of is het dat Geronimo stuk?
ohh, hebben ze dat ook al op die site......Jsus, echt een goeie site.
Maar jammer genoeg zat er niet het stukje tussen dat ik zocht. Inderdaad niet dat geronimo.

Het was 1 zin, ik denk van een beroemde dichter, die over de liefde ging. Jerry had allemaal woorden uit tijdschriften en kranten ofzo geknipt en daar mee die zin gemaakt. Al die stukjes lagen gewoon los op zijn bureau of op een kastje.

En toen Alice bij hem kwam ging ze dat voor lezen, en zij ze dat het zo mooi was.

Is aan het begin van de scene dat Alice bij Jerry in zijn flat komt.

Ja, ik denk niet dat iemand dat nog uit zijn hoofd weet. Maar misschien weet iemand een site waar het script staat of of er is iemand zo gek dat ie de video voor mij gaat bekijken, maar dat zal wel niet.

NOu, thanks anyway
Reageren

Regels voor berichten