Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2002, 09:11
McM@dj
McM@dj is offline
Hmmz ik weet niet of jullie er al van gehoord hebben maar binnenkort komt Idols op RTL 4, gepresenteerd door Tooske Davis-Breugem.
Ze geen op zoek naar hét nieuwe idool van nederland, worden allemaal audities gedaan voor jongeren tussen 15 en volgens mij 21 jaar, of ouder, weet niet psies

iig, gisteravond was bij barend & van dorp die tooske te gast en die zat er wat meer over te vertellen. En toen lieten ze ook zon spoje zien van een jongen, nou dat was echt om te huilen, sorry hoor, het was echt beschamend om te zien

hebben jullie t ook gezien|? kunnen ze zoiets wel uitzenden, die jongen loopt zn hele jeugd voor lul man.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2002, 11:13
Verwijderd
Citaat:
McM@dj schreef:
Hmmz ik weet niet of jullie er al van gehoord hebben maar binnenkort komt Idols op RTL 4, gepresenteerd door Tooske Davis-Breugem.
Ze geen op zoek naar hét nieuwe idool van nederland, worden allemaal audities gedaan voor jongeren tussen 15 en volgens mij 21 jaar, of ouder, weet niet psies

iig, gisteravond was bij barend & van dorp die tooske te gast en die zat er wat meer over te vertellen. En toen lieten ze ook zon spoje zien van een jongen, nou dat was echt om te huilen, sorry hoor, het was echt beschamend om te zien

hebben jullie t ook gezien|? kunnen ze zoiets wel uitzenden, die jongen loopt zn hele jeugd voor lul man.
Hij gaat er zelf naar toe en geeft vooraf ook toestemming om het uit te zenden. Ik heb ook zo'n stukje gezien, bar en bar slecht, volgens mij doen een aantal het om op tv te komen... En anders: als je niet kan zingen en je gaat daar toch staan, ben je waarschijnlijk zoo zelfverzekerd dat je het niets doet wanneer je wordt uitgekafferd...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 11:45
scala
scala is offline
sorry maar dat vind ik zo'n onzin. Zo'n jongen kiest er zelf voor om mee te doen, moet je de gevolgen ook aan kunnen. Zo gaat het er altijd aan toe bij audities, dus je weet waar je aan begint. En als je dat niet kan, moet je er ook niet aan beginnen.

Bovendien is het alleen maar beter dat ze zo eerlijk zijn, je weet tenminste waar je aan toe bent. Tis toch nog zieliger als je heilig gelooft dat je een idool wordt als je maar aardig genoeg bent of ed maar je kan geen noot zingen? ja het is keihard, maar het is dan ook een keiharde bussiness. Wat denk je? stel voor dat ie 't idool zou worden en beroemd blabla. Dan moet je toch óók tegen alle kritiek kunnen, de pers, alle media, afgezeikt worden, je privacy verliezen etc. Dus als je het bij zo'n lullige auditie al niet aankan.....
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 13:26
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Op zoek naar hét nieuwe idool van Nederland!

Barf.

Starmaker 3.0, maar dan net een beetje anders.

Je kunt je natuurlijk afvragen of je die evolutonair ultiem kansloze minkukels tegen hen zelf in bescherming moet nemen, of de boel gewoon uitzenden met als mogelijk resultaat dat ze maandenlang geen leven meer hebben. (zoals er eentje bij Barend & Van Dorp al te zien was)

Het komt bij mij als nogal goedkope sensatie-TV over....wanneer mogen we dit 'juweeltje' op TV verwachten?
Oud 15-10-2002, 13:35
Verwijderd
Idols....hmm....was dat programma niet ontzettend popu in de US?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 14:23
scala
scala is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Idols....hmm....was dat programma niet ontzettend popu in de US?
jah heb ik ook gehoord en stukje gezien...maar ik vrees dat ze daar wat meer talenten hebben rondlopen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 14:26
xx
xx is offline
Ik vind tooske sowieso al stom dus alleen daarom al ga ik niet kijken.

xx
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 14:59
Verwijderd
Ik weet er alles van. Mijn halve klas heeft zich ingeschreven ongeveer.. (En ik niet, HA! ).

Wat nu in die spotjes te zien is zijn de eerste voorrondes, per provincie.. Er doen inderdaad echt mensen mee die NIET kunnen zingen, maar die worden er wel echt speciaal uitgekozen voor de spotjes, omdat het taak van de jury is om ze dan zo gemeen mogelijk af te kraken, want dat is leuke televisie, blijkbaar. :/

Hierna komen er nog een paar rondes bladiebla.. En ja, in Engeland en Amerika (Geloof ik..) was 't heel populair, dus nu moeten wij er ook aan geloven.. Het lijkt me afschuwelijk, het is inderdaad gewoon het Starmaker-concept zonder in een huis te hoeven zitten. Hmja, als mensen het leukvinden. Ik ga misschien ff kijken om te zien of er bekenden inzitten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 15:08
Balance
Balance is offline
jongen uit m'n klas doet ook mee... kvrees dat ie net zo commentaar krijgt als de gene die jij hebt gezien.
maar als ie het wilt proberen... waarom niet?
hij weet dat ze d'r heel bot zijn enzo. Interesseert hem niet, zegt ie.
Oud 15-10-2002, 22:01
GRRR
GRRR is offline
lekker voor die kutkindjes. tegenwoordig denkt iedereen dat ze kunnen zingen, eindelijk krijgen ze de kans om es lekker afgekraakt te worden voor de heel tv kijkend nederland
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 20:50
heavinly
heavinly is offline
Mja maar toch ga ik kijken ik vind het altijd leuk om mensen te horen zingen in programma's, net zoals ik de soundmixshow altijd kijk. Misschien dat ik best mee had gedaan voor de gein als ik had geweten dat ik me kon inschrijven. Maar idd, er zijn echt heel erg veel mensen die zich ervoor in hebben geschreven, mocht iedereen ook zomaar meedoen? Ongeacht wat dan ook?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 10:04
fruitmand
fruitmand is offline
mn beste vriendin mocht audities doen
ze heeft toch besloten het niet te doen, want ze heeft ook school enzo, het zou dan betekenen dat ze een jaar moest overslaan, en het jaar na idols verder moet gaan. daar had ze geen zin in.
Oud 27-10-2002, 17:11
Martijn
Martijn is offline
Citaat:
xx schreef:
Ik vind tooske sowieso al stom dus alleen daarom al ga ik niet kijken.

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten