Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
sorry maar dat vind ik zo'n onzin. Zo'n jongen kiest er zelf voor om mee te doen, moet je de gevolgen ook aan kunnen. Zo gaat het er altijd aan toe bij audities, dus je weet waar je aan begint. En als je dat niet kan, moet je er ook niet aan beginnen.
Bovendien is het alleen maar beter dat ze zo eerlijk zijn, je weet tenminste waar je aan toe bent. Tis toch nog zieliger als je heilig gelooft dat je een idool wordt als je maar aardig genoeg bent of ed maar je kan geen noot zingen? ja het is keihard, maar het is dan ook een keiharde bussiness. Wat denk je? stel voor dat ie 't idool zou worden en beroemd blabla. Dan moet je toch óók tegen alle kritiek kunnen, de pers, alle media, afgezeikt worden, je privacy verliezen etc. Dus als je het bij zo'n lullige auditie al niet aankan..... |
![]() |
|
Op zoek naar hét nieuwe idool van Nederland!
Barf. Starmaker 3.0, maar dan net een beetje anders. Je kunt je natuurlijk afvragen of je die evolutonair ultiem kansloze minkukels tegen hen zelf in bescherming moet nemen, of de boel gewoon uitzenden met als mogelijk resultaat dat ze maandenlang geen leven meer hebben. (zoals er eentje bij Barend & Van Dorp al te zien was) Het komt bij mij als nogal goedkope sensatie-TV over....wanneer mogen we dit 'juweeltje' op TV verwachten?
|
Verwijderd
|
Ik weet er alles van.
![]() ![]() Wat nu in die spotjes te zien is zijn de eerste voorrondes, per provincie.. Er doen inderdaad echt mensen mee die NIET kunnen zingen, maar die worden er wel echt speciaal uitgekozen voor de spotjes, omdat het taak van de jury is om ze dan zo gemeen mogelijk af te kraken, want dat is leuke televisie, blijkbaar. :/ Hierna komen er nog een paar rondes bladiebla.. En ja, in Engeland en Amerika (Geloof ik..) was 't heel populair, dus nu moeten wij er ook aan geloven.. Het lijkt me afschuwelijk, het is inderdaad gewoon het Starmaker-concept zonder in een huis te hoeven zitten. Hmja, als mensen het leukvinden. Ik ga misschien ff kijken om te zien of er bekenden inzitten ofzo. ![]() |
![]() |
|
jongen uit m'n klas doet ook mee... kvrees dat ie net zo commentaar krijgt als de gene die jij hebt gezien.
maar als ie het wilt proberen... waarom niet? hij weet dat ze d'r heel bot zijn enzo. Interesseert hem niet, zegt ie.
|
![]() |
Mja maar toch ga ik kijken
![]() |
![]() |
|
mn beste vriendin mocht audities doen
![]() ze heeft toch besloten het niet te doen, want ze heeft ook school enzo, het zou dan betekenen dat ze een jaar moest overslaan, en het jaar na idols verder moet gaan. daar had ze geen zin in.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Idols forum hot or not Shitonya | 31 | 02-05-2004 08:55 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol in Idols 2 ?? Verwijderd | 21 | 18-03-2004 15:52 | |
Films, TV & Radio |
'mol' in idols? Fleurop | 9 | 19-02-2004 22:16 | |
Films, TV & Radio |