![]() |
|
Het verwisselen is afhankelijk van de hoeveelheid bloed die je verliest (dat is bij mij dus de 1e dag een stuk vaker..). Te vaak verwisselen kan idd niet. Maar te vaak verwisselen hefet natuurlijk wel invloed op je portemenee.. hehe (Wat een rotwoord, ik weet nog steeds niet hoe je het schrijft..)
|
![]() |
||
Citaat:
Portomonee? Idd een rot woord ![]()
|
Prisma woordenboek: het is portemonnee
maar ff voor vosje16: niet alle meiden hebben buikpijn hoor! bij de meeste meiden die het wel hebben is het vlak voordat ze ongesteld moeten worden of op de eerste twee dagen... er zijn er ook die pijn krijgen in hun rug... komt ook vaak voor maar je kan ook helemaal nergens last van hebben, het is echt niet zo dat je persé ergens last van moet hebben! en het maandverband verwisselen, tja.. je kan zelf denk ik wel bepalen wanneer je het om moet wisselen, dat zie je toch neem ik aan... maar als je maar weinig bloed verliest inderdaad toch wel om de 3/4 uur!
|
Verwijderd
|
Ik verlies dus echt bijna geen bloed, misschien twee druppels in de 12 uur... Dan vind ik het een beetje onzinnig om dan telkens wanneer ik naar de wc ga het te verwisselen... Ik bedoel, je doet toch ook niet telkens wanneer je naar de wc bent geweest een schone onderbroek aan? Meestal verwissel ik het voor het slapen gaan en nadat ik wakker word.... dat is voor mij meer dan genoeg...
Vroeger verloor ik wel meer bloed, echt heel veel, dus toen verwisselde ik het vaker (zo'n vier keer per dag). Ik denk dat wanneer je naar de wc gaat, je gewoon even moet checken hoe erg het is. Als je echt bloed zíet, zal ik het verwisselen... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
onzeker flavour2468 | 22 | 26-04-2011 21:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraag over Nuvaring Sagana | 1 | 12-07-2009 12:48 | |
Seksualiteit |
Seksuele voorlichting *oma* | 31 | 14-02-2008 17:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ongesteld.. vraagje aan de meisjes:P LalaGurl | 3 | 03-03-2005 16:25 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een vraag over de pil en ongesteld zijn! Missy_shy | 4 | 28-04-2002 09:49 |