Daarom had ik hier dus gepost

maar de meeste begrepen dat denk ik niet
Info: Mijn broer en zus wonen op kamers, ik ben nu dus alleen thuis met mijn pa en ma. Op den duur werd ik door een goede vriendin gebeld om te zeggen dat ik op NET5 moest kijken. Ik heb het maar voor zover het is gelukt opgenomen.
Maar later toen ik beneden was belde mijn broer naar mijn ma om te zeggen dat ze op NET5 moest kijken... shitzooi(want ze weten bij mij thuis sinds kort dat ik snij). Mijn broer zegt nooit iets erover, maar hij is er dus blijkbaar wel mee bezig.
Daarna belde mijn moeder gelijk naar mijn zus om te zeggen dat ze naar NET5 moest kijken
Ze vroeg later ook nog toen ik weer naar mijn kamer ging of ik beneden kon komen kijken. JA DAAAGGGG!
Maar wat ik nog het ergste vind nu... is dat mijn moeder gaat vragen of zij ook zoals die moeder is. Want die ouders zijn zowat hetzelfde als de mijne. Daar kan ik ECHT NIET TEGEN
Maar om je een antwoord te geven:
Je bent niet gek, je hebt gewoon een manier van uiten die andere mensen niet accepteren(same here). Ik bedoel: Als je je per ongeluk snijdt, dan is er niks aan de hand. Als je het expres doet, dan wordt er een hele heisa van gemaakt.
Maar zodra mensen zeggen dat ze zich zorgen om je maken, en je willen helpen.. willen ze voorkomen dat alles uit de hand loopt. Dat je niet te ver gaat, dat werd ook al in de film gezegd. Misschien is het beter dan maar mee te werken...