![]() |
|
Als je t echt wil weten: subtiele hints zoals da, ge en ene geven wel weg dat je uit de zuiderlijke regionen komt.
Als het een troost is: gemiddelde forummers vinden tukkers die aan t typen zijn veel irritanter. Moar woarum d'n mens'n nou je geliek d'r uut mott'n zieken, weet 'k eig'nluk ook niacht. With all respect to tukkers of course. ![]()
|
hmm, als je een computer op je kamer hebt staan, schroef je de behuizing eraf, dus alleen de schroefjes eruit, zodat je hem er snel op en af kan zetten. Daar kun je hem mooi inleggen
![]() Gewoon op persoonlijke plekken, in je kotex doosje ![]() Ik ben de meester in dingen verstoppen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik neem aan dat je je eigen kamer hebt (hoop ik voor je)
Ik heb verder geen ervaring met die dingen maar kan wel wat hints voor verstoppen geven *achter een rij boeken in de boeken kast waar je niet vaak in kijkt *in een geluidsbox (kan bij die van mij tenminste) *in een ordner met oud spul waar je niet meer in kijkt enz En als ze hem ondanks je zorgen nog vinden dan hebben ze blijkbaar liggen snuffelen en dan heb je naar mijn idee reden om echt kwaad te zijn (zou ik wel worden). en verder je bent 19 ik denk dat je ouders er maar aan moeten wennen dat je volwassen wordt en je eigen beslissingen gaat maken . En ik denk dat geen enkele ouder zoiets leuk vind [offtopic] stop met dat gezeik over dialecten en belgen dat is compleet offtopic en niet terzake als je er over wilt zeuren open er dan een thread voor! {/offtopic]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sallands/Twents typen is bovendien ook zwaaaaar irritant dus dat doen we maar nie. (en wat voor belabberd Twents dat voor met stellen weet ik niet, maar d'r klopt niks van. ![]() |
![]() |
|
Ik heb een vibo, najah, het is zeg maar een erfstuk van de opa van mn vriend
![]() Heb 'm 2x gebruikt. Niet geweldig, wel geinig. Ik 'verstop' hem in de kast, mn vriend weet er van (woon smen) dus kan hem in principe overal laten slingeren.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Waarom niet geweldig? Voel je er niet genoeg van? Of vind je het te 'plastisch'? Of.....? Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 19:26. |
![]() |
||
srry morgan 'k kom uit de randstad (voorburg) dus in het tukkernees ben ik nooit echt goed geweest.
btw, ben je echt een tukker joh, had ik idd niet achter je gezocht. ff ontopic Citaat:
|
een vibrator is harstikke grappig!
![]() Ik heb er ook een gekregen, en hij is echt wel handig ofzo, als je maar een hand hebt of als je... ja, bedenk het maar. Anyways, die dildo dus, dat was zo'n cheap plastic ding, en toen ik er eenmaal aan was dacht ik, ach ja, eigenlijk wil ik er dan nu wel een die echt bij me past. Ik ben toen gewoon naar een sexshop gegaan en heb een beetje info gevraagd, ben dolblij naar huis wedergekeerd met een dildo die ècht leuk is! vriendjes worden d'r op de een of andere manier altijd getraumatiseerd van, omdat zo'n dildo groter is dan de gemiddelde piemel ofzo, kweetniet ![]() Koop er gewoon een, da's beter dan er een opgestuurd krijgen, want dan kun je niet uitzoeken wat bij je past. bovendien, die van de flair is gewoon glad en recht, waarschijnlijk trilt ie gewoon net zoals je telefoon op trilfunctie, dus daar heb je echt geen zak aan. koop gewoon een goede, daar heb je veel meer plezier van.
||
![]() |
Citaat:
Ben ook een meester in dingen op die manier kwijt maken... Net een hond ben ik, ik verstop 't en kom 't jaren later weer tegen... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben een grensgeval ![]() En die kinky spelletjes zie ik ook niet zo zitten ![]() |
![]() |
|
![]() |
heel geil hoor allemaal, mare... http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=239193
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=24356 en zo zijn er nog meer... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Dus je vriend geniet meer van een vibrator dan jij?
![]() ![]() ![]() *vraagt zich af* Wat voor vibo geeft de meeste stimulatie? In andere woorden: hoe ziet 'ie er uit? lang/kort? dik/dun? glad/'textuur'? ehh... anti-aanbaklaag? afstandsbediening? glittertjes? apart pretpookje voor clit? ![]() ![]() reply!
||
Citaat:
||
Citaat:
zoja.. af en toe zijn die trillingen wel lachen als ik het tegen zijn geslachtsdeel aanhou.. dat kieteld maar echt van genieten neej.. daar hebben we elkaar voor
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
gewoon in een laatje doen, onder een bult papier.... heb ik iig.. ooit een gekregen, maar ik maak er niet veel/vaak gebruik van. mijn moeder heeft het wel eens gevonden volgens mij, maar ze heeft er nooit iets over gezegd. zouden alle ouders moeten doen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dildo/vibrator kopen PotatoBoy99 | 31 | 06-08-2016 17:11 | |
Seksualiteit |
stille vibrator truitje | 11 | 09-06-2015 15:34 | |
Seksualiteit |
Vibrator advies gevraagt Ivo1986 | 60 | 21-04-2008 11:58 | |