Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan denken ze alleen maar dat ze wel door kunnen gaan, gewoon meppen en van je af duwen.
|
![]() |
ik vind rap COOL...de clips kijk ik nooit...alleen als ik lekkere halfnaakte wijven wil zien..maarja wat boeit dat is maar vel en net alsof hier 1 hetero is die dat niet leuk vind om te zien...
VERDER vind ik de meeste rappers maar lelijk...vooral puffdaddy snap niet dat hij die vrouwen meekrijgt..maarja het is maar een bepaald soort eastside rappers die dat doen dus boeiend.. ![]() ![]() greets |
![]() |
||
Citaat:
|
de hip-hop die de laatste tijd uit wordt gebracht is te commericeel voor woorden, en kwalitatief veel minder dan paar jaar geleden...
hetzelfde geld voor de clips die nu worden gemaakt.. ik denk dat je voor je onderzoek wat je voor school moet maken een duidelijk onderzoek moet maken tussen clips van de laatste 2 jaar (met veel vrouwen, autos, sieraden) en de clips van aantal jaren geleden, waarbij de clips nog wel inhoud hebben...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben niet een huppelkut die schaapachtig gaat grinniken omdat van die kleffe gozers naar me lachen...geef ze gewoon een blik waar ze dood van gaan! ![]()
||
Citaat:
![]() Kijk maar op www.shadysworld.tk en dan bij pics en dan hemal onderaan bij de clips van Forgot about dre of een andere. K zie geen dure auto's of schaars gekleede dames ![]() Je kunt wat clips downloaden, en btw HIP HOP is stoer doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind je lame.. - rondlopen met die kettingen, terwijl je nie veel geld hebt, is lame... beetje patseren, meer niet... - waar slaat al die eastside / westside shit hier op zeg... gaat echt helemaal nergens over van: typisch eastside dit en dat... jonguh jonguh... dan kom je met een website van Eminem, nou zeg, vet hoor hip-hop... en forgot about dre... dan noem je ook een clip... das toch wel zoooooo'n ruknummer... en die clip gaat ook nergens over... geen verhaal, geen idee, geen bedoeling...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Woordgrapjes :mad: Broeder | 75 | 10-06-2005 13:09 | |
Muziek |
Waarom gebruiken rappers altijd "showclips"? gratislink | 7 | 15-10-2002 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Rappers+Clips!! gratislink | 3 | 15-10-2002 20:58 | |
Algemene schoolzaken |
Verband tussen rappers en hun clips gratislink | 2 | 15-10-2002 20:55 | |
Muziek |
Hoe zit het met de clips van tegenwoordig? Signy | 14 | 06-10-2002 16:22 | |
Muziek |
Pikante clips emperor crono | 45 | 05-10-2002 17:22 |