Advertentie | |
|
![]() |
|
Check ff www.geocities.com lekker makkelijk
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() begin gewoon eerst met pielen in fp of via die bouwer in homestead,tripod zo benk ook begonnen |
![]() |
|
Daar leer je geen moer van, klooien in een WYSIWYG editor. Je kijkt namelijk nog niet naar de source. Als je 't zelf typt, en af en toe gewoon wat opzoekt, weet je tenminste wat je doet, en hoe je 't een andere keer weer of anders kan doen.
Gewoon direct HTML leren is IMHO de beste les, bovendien heb je HTML zo geleerd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan zie je bv owh dit is uitlijnen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mahgoed ik heb hioervoor gekozen en het zal wel komen denk ik... ik moet voor me stage hem namelijk helemaal in frontpage maken ![]() ![]() |
![]() |
|
Als je cu2 al een beetje onder de knie hebt, misschien via mycu2 of in dit topic eerder genoemde sites, kun je in kladblok best al wat maken. Al is het maar de echte basis, zoals font en achtergrond. (Ook al is cu2-html anders dan de echte HTML.)
Wat ook een goede tip is, om de sources van andere sites te bekijken en te kijken wat er gebeurd als je die lokaal veranderd. Zo heb ik ook veel geleerd. Of koop een goed HTML boek.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe/waar begin ik met het lezen van poezie? Mlzzy | 3 | 24-10-2016 15:11 | |
Algemene schoolzaken |
Website maken voor school muisje55 | 5 | 15-02-2013 19:49 | |
Software & Hardware |
Mijn eigen site Scholier | 31 | 14-06-2011 21:10 | |
Werk, Geld & Recht |