![]() |
|
overdrijven is ook een vak. Je haar zal er waarschijnlijk niet mooier op worden. Maar als je bijvoorbeeld al donkerblond haar van jezelf hebt en het ontkleuringsspul er niet zo lang in hoeft te laten zitten valt het best mee. (ik heb het ook al een paar keer ontkleurd en al kweetniethoeveelkeer geverft, het zat er nog steeds aan)
|
nou het zit zow ik heb dun,lang en blond haar nu wil ik het knal roze verven..
nu heb ik een soort van kappers opbel test gedaan, en ik heb er 5 gebelt, daarvan zij eentje gelijk van, je moet het niet doen zonde van je haar je kan het alleen doen als je het daarna kort wil hebben en bla bla.. nou jah nu heb ik niet echt sterk haar van mezelf ( zie dun haar hier boven) dus ![]()
|
Ja goed is het idd niet, maar de meeste mensen hebben nog steeds lang haar die het hebben ontkleurd, dus maak je maar geen zorgen.
Kappers overdrijven graag een beetje denk ik. Owja, als je van jezelf niet zulk gezond haar hebt is het trouwens niet bepaald het slimste wat je kunt doen.
||
Citaat:
|
t scheelt idd per haar
als je heel dun haar hebt is t maybe niet zo slim... een meisje wat ik ken die had dr haar ook laten ontkleuren/bleken a la shakira haar ![]() mja dat zal lang nie bij iedereen zo zijn haha want ik ken ook genoeg mensen waar t altijd wel goed bij gaat ![]()
|
Nou ja..
Als je niet elke maand gaat lopen verfen ed, valt het reuze mee.. Gewoon goed verzorgen, misn haarmasker als het heel erg droog word.. Roze blijft in blond haar wel goed zitten denk ik.. Mja, het gaat echt vrij snel weg, na 5/6 x wassen is het viezig roze..
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik zou t niet doen. k heb zelf een jaartje geleden mn haar paars geverfd, was ook een blondje.. drna owu k t weer blonderen, heb k t in 1 weekend 4 keer achter elkaar geblondeerd. mn haar was knaloranje geworden. moest ik een maand voor lul staan, drna kon ik het pas oververven. nu heb ik al een half jaartje weer blond, maar je ziet de uitgroei nohg wel, k zit hier nog anderhalf jaar aan vast, voor mn haar weer goed is. k zou t niet doen, want je moet t ook elke maand bij verven, anders krijg je uitgroei. naja je mag t zelf weten, maar straks heb je spijt en zit je 2 jaar met lelijk kapot haar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiburgers en patat bij de McDonalds. #1867 Dark Phoenix | 500 | 03-10-2013 18:44 | |
Lifestyle |
Het harige topic Verwijderd | 500 | 27-08-2006 16:16 | |
Lifestyle |
Algemene "haar/kapsel" topic deel nogwat. Wuotan | 499 | 28-10-2005 00:15 | |
Lifestyle |
haar ontkleuren/bleekmiddel Floking | 6 | 30-07-2004 19:15 | |
Lifestyle |
Algemeen dreads-topic - Deel 6 Verwijderd | 488 | 20-03-2004 16:11 |