Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2002, 19:58
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
hey ik ben een meisje van 13 en ik heb met een jongen van 18 jaar hij zei tegen mij als ik er klaar voor ben of ik dan sex met hem wou .. ik weet niet wat ik moet doen ik durf het niet egt en kan deze leeftijd ook wel 6 februarie word ik 14

hier mijn fotow met een vriendin ik ben blonde met het probleem en mijn vriendin bruin haar

Oud 17-10-2002, 20:01
Exoah
Exoah is offline
Mja, je moet zelf beslissen of je er klaar voor bent of niet. Maar wat ik denk is dat hij je misschien gebruikt, maar daar kan ik verder niet over beoordelen..
Oud 17-10-2002, 20:01
Verwijderd
Ten eerste vraag ik me af wat die foto's er in Godsnaam mee te maken hebben.
Ten tweede vraag ik me af waarom jij in Godsnaam hebt ingevuld dat je 15 bent.
Ten derde: Vanwege punt 1 en 2 ga ik hier niet eens meer serieus op in..
Oud 17-10-2002, 20:02
WolterB
WolterB is offline
in je info staat 15
Oud 17-10-2002, 20:03
Angeleyes16
Angeleyes16 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ten eerste vraag ik me af wat die foto's er in Godsnaam mee te maken hebben.
Ten tweede vraag ik me af waarom jij in Godsnaam hebt ingevuld dat je 15 bent.
Ten derde: Vanwege punt 1 en 2 ga ik hier niet eens meer serieus op in..
omdat mensen me anders niet meer sirieus nemen heb ik al een keer gehad en dan gaan ze zeggen dit is niet voor kleine kinderen en die fotows zijn voor de lol
Oud 17-10-2002, 20:05
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
lil weedy girl schreef:
omdat mensen me anders niet meer sirieus nemen heb ik al een keer gehad en dan gaan ze zeggen dit is niet voor kleine kinderen en die fotows zijn voor de lol
Als je wil dat mensen je serieus nemen moet je nodig gaan liegen over je leeftijd en jezelf vervolgens verraden in een topic dat nota bene gáát over je leeftijd. En als jij je leeftijd verandert omdat mensen je anders niet serieus nemen bevestig je die mensen alleen maar in hun idee dat dertienjarigen niet serieus te nemen zijn.
Oud 17-10-2002, 20:36
PardonMe
PardonMe is offline
waarom staat er bij je info dat je 15 bent? en zeg je zelf dat je 13 bent?
En ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat je niet dingen moet doen omdat je vriend het wil, maar dat je dingen pas moet doen wanneer je er klaar voor bent.
En wanneer je er klaar voor bent dat weet jij zelf het beste.. Ik neem aan dat je wel weet of je wel of geen seks zou willen?

En waarom zet je die foto's erbij?? Alsof het voor onze adviezen what-so-ever uitmaakt hoe je eruit ziet..?
Oud 17-10-2002, 21:24
luckyleo
luckyleo is offline
gelukkig kom je geloofwaardig over met je 13 en je leeftijd van 15 in je profiel.
Waarom al die foto's? Een foto van jou zou ik nog kunnen begrijpen, maar je vriendinnetje er meteen bij...
Plaatst gewoon een oproep bij Dating dan als je reacties wilt als: Lekker ding! enz.

Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 21:26.
Oud 17-10-2002, 21:40
Verwijderd
Boeiend, ze zegt hier in dit topic toch dat ze 13 is...
Maargoed, ik zal ff je vraag beantwoorden...

Als jij vindt dat je klaar bent om sex te hebben met die jongen dan kun je dat doen. Doe het iig NIET omdat hij zo aandringt of omdat je anders bang bent om hem kwijt te raken.
Persoonlijk zou ik het in jouw situatie niet doen.

Verder gaan de reacties in dit topic niet echt de goede kant op en de foto heeft idd niet ontzettend veel met je verhaal te maken.
Daarom ga ik dit topic sluiten.
Je kunt eens een kijkje nemen op het dating en sexualiteit forum.

xxx

Alicia
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten