Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
waarom staat er bij je info dat je 15 bent? en zeg je zelf dat je 13 bent?
En ik neem aan dat je zelf ook wel snapt dat je niet dingen moet doen omdat je vriend het wil, maar dat je dingen pas moet doen wanneer je er klaar voor bent. En wanneer je er klaar voor bent dat weet jij zelf het beste.. Ik neem aan dat je wel weet of je wel of geen seks zou willen? En waarom zet je die foto's erbij?? Alsof het voor onze adviezen what-so-ever uitmaakt hoe je eruit ziet..?
|
![]() |
gelukkig kom je geloofwaardig over met je 13 en je leeftijd van 15 in je profiel.
Waarom al die foto's? Een foto van jou zou ik nog kunnen begrijpen, maar je vriendinnetje er meteen bij... Plaatst gewoon een oproep bij Dating dan als je reacties wilt als: Lekker ding! enz. Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 21:26. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Boeiend, ze zegt hier in dit topic toch dat ze 13 is...
Maargoed, ik zal ff je vraag beantwoorden... Als jij vindt dat je klaar bent om sex te hebben met die jongen dan kun je dat doen. Doe het iig NIET omdat hij zo aandringt of omdat je anders bang bent om hem kwijt te raken. Persoonlijk zou ik het in jouw situatie niet doen. Verder gaan de reacties in dit topic niet echt de goede kant op en de foto heeft idd niet ontzettend veel met je verhaal te maken. Daarom ga ik dit topic sluiten. Je kunt eens een kijkje nemen op het dating en sexualiteit forum. ![]() xxx Alicia |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Doe mee en win een bioscoopbon! Bachelorproject | 0 | 19-03-2012 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie Plakboek Hassan A. | 2 | 15-02-2006 12:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #5 Verwijderd | 342 | 12-08-2005 10:15 | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschil.. Anathemaruled | 81 | 06-07-2005 12:47 | |
Liefde & Relatie |
Steeds vroeger 'relaties' Multilot | 169 | 25-01-2005 16:29 | |
Liefde & Relatie |
(V) 13 en (M) 18 vwk | 80 | 16-11-2002 20:35 |