Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2002, 20:13
Verwijderd
nou het gaat wel lekker deze week, nu kom ik erachter(ik heb tips van deel 1) dat als ik haar laat weten dat ze bestaat voor mij dat ik dan gigantisch ga blozen en dat maakt mij nog verlegener, ik weet niet wat ik eraan moet doen(ik verwacht wat opmerkingen als jah iedereen bloost, dus sla dat over a.u.b.)
maarjah een tip of camouflage of weedik veel, is wel handig. mischien heeft iemand hetzelfde probleem en is er overheen door iets en heeft toch met wat trucs en tips de jongen/meisje van haar/hem droom gekregen???

THNX ALVAST

I AM IN DEEP NEED

~Gokubjorn AKA Mr. Chi
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2002, 20:20
PardonMe
PardonMe is offline
tja inderdaad iedereen die bloost in zo'n situatie..
Je voelt je dan een beetje opgelaten enzo.. je wilt niet afgaan, wilt leuk over komen enzovoorts...
En een camouflage helpt niet denk ik, want dat zie je nog, en een jongen met een laag schmink (? ?) over zn gezicht ziet gewoon niet echt cool uit..

Blozen dat is gewoon een reactie van jouw lichaam, Ik denk niet dat je daar wat tegen kunt doen, je zei zelf al dat iedereen bloost, en als we er iets tegen wisten dan zouden we dat vast wel gebruiken, maar het is een hele normale reactie geloof ik..

Misschien dat het iets minder wordt, als je je op je gemak voelt en je het niet eng vindt enzo.. (niet bang bent om iets stoms te zeggen)..
Maarja.. hoe doe je dat dan weer...?
Oud 17-10-2002, 20:23
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
tja inderdaad iedereen die bloost in zo'n situatie..
Je voelt je dan een beetje opgelaten enzo.. je wilt niet afgaan, wilt leuk over komen enzovoorts...
En een camouflage helpt niet denk ik, want dat zie je nog, en een jongen met een laag smink (? ?) over zn gezicht ziet gewoon niet echt cool uit..

Blozen dat is gewoon een reactie van jouw lichaam, Ik denk niet dat je daar wat tegen kunt doen, je zei zelf al dat iedereen bloost, en als we er iets tegen wisten dan zouden we dat vast wel gebruiken, maar het is een hele normale reactie geloof ik..

Misschien dat het iets minder wordt, als je je op je gemak voelt en je het niet eng vindt enzo.. (niet bang bent om iets stoms te zeggen)..
Maarja.. hoe doe je dat dan weer...?
kijk dat zijn posts die ik bedoel, thnx PARDONME.
nou indd. het is heel normaal en een laag smink
leuk bedacht maar nee.
in iedergeval denk ik dat als je op je gemak bent inderdaad minder snel bloost, dus waarschijnlijk moet je indd niet bang zijn iets stoms te doen, noujah dat is indd makkelijker gezegd dan gedaan.

THNX
kom maar verder.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:51
Verwijderd
3 topics over hetzelfde lijkt me wat teveel van het goede

Ik zal ff verwijzen,

Deel 1
Deel 2

Dit topic hou ik open, zodat iedereen kan reageren.
Aub geen topics meer over hetzelfde onderwerp openen

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 23:03
Verwijderd
Helaas, helaas, maar camouflage helpt echt niet, of het valt op. Hou het er maar op dat blozen heel schattig kan zijn

*kent het*
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 23:39
coecie
coecie is offline
als je bloost, betekent dat dat je gezicht goed doorbloed is, als je veel bloost (en ook rood wordt bij weinig inspanning) dan is dat een voordeel: minder puistjes

ik bloos heel erg (ik ben er soms niet blij mee hoor)
maar denk hieroverna: blozen staat heel lief en schattig, als het goed is heb je een mooie egale huid (anders komt dat nog wel)...

als je bloost op een vervelend moment, negeer het dan zelf gewoon, tactische mensen zeggen er niets over, dan gaat het vanzelf weer weg. stommerikken, die heb je ook altijd, gaan flauw doen, maar dan weet je meteen dat zij onzeker zijn over zichzelf, en daarom maar meteen gebruik maken van een anders zwakheid.

voordelen: je krijgt er mensenkennis door enneh... een goede doorbloeding dus, ciao
Reageren

Regels voor berichten