![]() |
|
Verwijderd
|
als die iemand allemaal vetrollen heeft en alleen nog maar lomp kan waggelen
ja, dan vind ik iemand wel dik ja maar verder ligt het ook aan de lengte ik bedoel, bij alleen een gewicht van iemand kun je niet weten of ie dik is, kunnen ook spieren zijn ofso (naja, spieren van 100kilo...) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een klasgenoot weegt zo'n 90 kilo en is echt dun, hij is dan ook boven de 2 meter ![]() en z'n ideaal gewicht ligt dacht ik bij 120 kilo, maar daar kan ik nu ook ff flink naastzitten ![]() 'k zal 't wel even uitrekenen zo ![]() edit: dat gaat ook moeilijk als je niet precies weet hoe lang die is ![]() ![]() iig ben ik het met snoepie!!! eens ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-10-2002 om 13:11. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben 1.78, best lang, en ik zou niet boven de 80 kilo willen wegen. Ook als je 183 bent als meisje, vind ik 80 kilo wel fors worden. Ik zeg niet dat het automatisch lelijk is, bij sommige mensen staat het prima. Tja ik vind mensen best snel dik, andere mensen (a.silverstone) vinden mensen juist sneller dun
|
Over het algemeen vind ik mensen niet snel dik..
Het hangt heel erg van de persoon af, en van de manier van kleden. Iemand die mollig is, en dan superstrakke topjes ed aandoet, vind ik eerder dik dan iemand die mollig is en 'normale' (niet zo superstrak ![]() aandoet. Mja, bij sommige mensen is die bouw zo, en zou ik die persoon er dunner ook neit mooier op vinden.. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vriendschappen? ikkuh15 | 21 | 18-03-2007 08:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
te dik voor een bikini? druiveke | 104 | 28-08-2005 17:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Films, TV & Radio |
Het leuke/lekkere-acteurs/actrices-foto-topic Verwijderd | 410 | 19-08-2003 22:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
dun/slank/normaal/stevig of dik R_U_KIDDING_ME | 20 | 28-03-2002 10:37 |