Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*leest nog eens* Sorry ik kan er geen hout van maken ![]()
||
Citaat:
![]() Persoon: Maakt een opmerking dat ik een satanist ben Ik: Ik voel me aangesproken en ga denken dat ie een grandioze hekel aan me heeft. Op dat moment voeg ik een stukje aan, dat ik geleerd heb en dat is dat ik het navraag of ie een hekel aan me heeft. Persoon: Onkent dat hij een hekel aan me heeft en zegt juist dat ie me mag en dat het een grapje was en dat ie zulke grapjes niet meer zou maken. Ik: Op zo'n moment heb ik dus moeite met het geloven van het weerwoord van die andere persoon. Eendjuh
|
ja, ik ken het
![]() voornamelijk bij positieve kritiek. ik kan je wel een tip geven, misschien dat het je kan helpen. Als je die reactie hebt gekregen, ontvang die dan in woorden (dus zeg wat terug) maar ga het niet relativeren. dus geen gemaar of "tja", of "dat valt wel mee". neem het zoals je het hoort, en zeg dat ook. Er is geen schaamte ofzo in het nemen van kritiek of complimenten zoals die naar je toe komen, zoals veel mensen misschien denken.
||
Citaat:
![]() ![]() Kan ik wel gebruiken ![]() Greetzzz Eendjuh ![]()
|
Ik begrijp het wel waar je het over hebt nou, ik heb dat ook, maar op de een of andere manier houdt het me niet zo bezig. Ik weet sowieso wat ik van veel mensen moet denken, en afhankelijk van wie er iets zegt weet ik altijd meteen of een opmerking 'niet zo onschuldig' is als degene mij wil laten geloven door erachteraan te roepen 'grapje'. Het draait om mensenkennis.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 |