Advertentie | |
|
![]() |
||
Ajax - Rosenborg BK 2-0 (Ajax domineert wedstrijd)
Borrusia Dortmund - PSV 1-2 (slechte wedstrijd maar kezman die komt terug in vorm) Dynamo Kiev - Feyenoord 1-2 (Feyenoord domineert maar in de slotfase komt Dynamo Kiev gevaarlijk terug) Citaat:
|
![]() |
Ajax - Rosenborg BK: 2-0, Goed spel van ajax, 2e ronde erg dichtbij
Borrusia Dortmund - PSV: 3-1PSV weer een forse nederlaag dit keer niet op eigen veld... zo goed als zeker uitgeschakeld voor de 2e ronde Dynamo Kiev - Feyenoord: 1-1,Dinamo de wat betere op eigen veld maar een gelijk spel dus de 2e ronde is bijna zeker voor feyenoord |
![]() |
|
Ajax - Rosenborg BK 2-0
Borrusia Dortmund - PSV 0-1 Dynamo Kiev - Feyenoord 0-0 Ajax wint "gemakkelijk" zijn wedstrijd. PSV verrast Dortmund wonderbaar.. En Feyenoord houdt het op een 0-0 Club Brugge - Galatasaray 1-0 AS Roma - RC Genk 0-0 Achja, laten we CB eens stunten in eigen huis... en Genk speelt gelijk, al willen ze meer.
||
![]() |
Citaat:
Zeg dat: Inter wint van Rosenborg.... +3 Ajax verliest bij Ol Lyon...Ol lyon door...... nr 1 Ajax wint van Inter....+3 ajax en inter evenveel punten dan gaat het om onderlinge resultaat toch...??? Ach kan best dat ajax punten haalt in Lyon en tegen inter wordt GEEN eitje... |
![]() |
|
hopen dat rosenborg tegen inter weer wat leuks doet denkik..
van ajax kan je niet verwachten dat ze in lyon nog iets gaan presteren ben ik bang.. maar waarschijnlijk gaat het er toch op neerkomen dat ajax van inter moet gaan winnen, ik hoop van harte dat vdvaart weer van de partij is, dan heb ik er wel vertrouwen in..
||
Citaat:
Dat "wel weer" op het laatste moment onverdiend winnen (in dit geval gelijk spelen) is meestal aan de andere kant. Overigens had ik hier al lichtelijk rekening meegehouden... Maar zolang Ajax thuis van inter wint hoeft er geen probleem te zijn. En als Ajax ook nog een puntje meeneemt uit Lyon zijn ze gewoon door ![]()
|
Hmmz, de Vlaamse clubs heb ik juist.... Zelfs Genk juist voorspelt
![]() Maar de nederlandse clubs niet echt.. ![]() Ajax zo maar op het laatste, maarja, ze hadden het al lang moeten afmaken. PSV, tja. En Feyenoord.. pfffff... Niet echt gezien, maar verliezen is nooit lekker... En nu gaat het spelletje met de veredelde "B-elftallen" beginnen. Welke Clubs spelen het CL spelletje eerlijk en welke niet?
|
Ik steeds blijven hopen dat de 3 NL clubs allemaal doorgaan.
Gaat er mischien wel geen door naar ronde 2CL ![]() En ik hoop zo dat Ajax wel doorgaat, als hij Ajax het nu niet red duurt het wel weer een tijdje voor ze een kans maken ok het goed te doen in de CL. (Chivu volgend jaar weg, van der Vaart weg ![]()
|
|