Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zeg er dan iig IK VIND bij, jackass |
Advertentie |
|
![]() |
|
echt wel een leuke film, ben er gister heen geweest. Verhaallijn is wat slapjes, maar de teksten en actie enzo is echt wel goed. Lekker veel ontploffingen en de 'complicaties' rond Samuel L. Jackson en Vin Diesel zijn wel grappig Hij wordt er steeds ingeluisd.
![]()
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 00:07. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
zo beter? enne, het topic begint met 'die film IS echt goed' en daar zeg je nix van, als we dan toch gaan lopen mierenneuken Citaat:
t ligt er waarschijnlijk meer aan dat jij het niet met me eens bent, en daar nogal emotioneel over schijnt te worden, 'jackass' |
![]() |
||
Citaat:
![]() puike band, maar als dat bij jou een film al goed maakt, dan zou je volgens mij pokemon 4ever ook geniaal vinden als er een hatebreed nummer bij zat.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed wel leuke stunts.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kan er maar niet over uit wat voor slechte film dit was, en dat terwijl iedereen m hier de hemel in prijst. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als jij van oppervlakkige aktiefilms houdt, dan vind je hem geweldig. Of schaam je je ervoor?
||||
![]() |
Citaat:
Heb een aantal keer blauw gelegen van t lachen ![]() Citaat:
en waarom zou je je ervoor moeten schamen dan? Omdat het niet in jouw rijtje beste films thuishoort of zo? Of omdat een film met aktie, droge humor en een slecht verhaal nooit boeiend kan zijn naar jouw maatstaven? Ik kan met gerust hart zeggen dat ik heb genoten van XXX ![]() Citaat:
Mijn verwachtingen waren ook heel erg laag en hou absoluut niet van James bond films, maar ik kwam gelukkig bedrogen uit... Heb in tijde niet meer zo gelachen bij een film... En dan nog een vraagje...als 'filmkenner' wat is jouw definitie van een goede film dan?
Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 14:47. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Van God Los TAFKAB | 64 | 09-05-2003 09:20 | |
Liefde & Relatie |