![]() |
|
![]() |
Mesje natuurlijk (gilette mach 3)
Ik vind dit fijner omdat ik het idee heb dat ik gladder scheer minder vaak hoef te scheren en ook minder last van huidirritatie heb en als laatste denk ik dat ik het gewoon spannend vind om met messen te spelen (ben een klein beetje morbide)
|
Ik gebruik liever een scheerapparaat. Scheert voor mij veel makkelijker. OK met een (nieuw) scheermesje scheer je wat gladder, maar dat duurt voor mij te lang en meer kans op irritatie.
Ik gebruik philishave cool skin ofzo iets (kan je ook mee onder de douche scheren ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Electrisch, ik ben lui en meestal al te laat voor school, dus k moet ook snel zijn, k heb een philishave, geen idee of het de beste is, maar hij werkt prima, ik zou het nergens mee kunnen vergelijken, want het is me 1ste en enigste
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het met het mes goed doet verneuk je je huid juist minder, omdat je huid met het scheerapparaat rood wordt enzo. Zelf gebruik ik een scheerapparaat, puur uit luiheid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
scheerapparaat voordeel:
- makkelijk (snel) - je krijgt geen (of minder snel) irritatiebultjes - je kunt je niet per ongeluk snijden scheerapparaat nadeel: - je blijft stoppels zien, dus is meer handig om even snel tussendoor wat bij te scheren mesje voordeel: - mooier, egaler mesje nadeel: - sneller irritatiebultjes - je moet er iets langer de tijd voor nemen - je kunt je per ongeluk snijden - scheren met mesje is gevoeliger Elk scheren zorgt voor verharding van de haren, dus maakt niet uit of je scheermesje of scheerapparaat gebruikt. Ik kies toch voor scheermesje, omdat dat gewoon mooier is (maar zou ook best aan mijn apparaat kunnen liggen --> van Braun, geen idee welke) Maar soms heb ik geen zin mijn benen te scheren en is het toch wel makkelijk er even snel met een scheerapparaat overheen te gaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat vind jij zo bijzonder aan natscheren? Zoiets heet tijdverspilling mijns insziens |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren? Krab1337 | 10 | 17-11-2016 21:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Scheren Schaamhaar Verwijderd | 26 | 28-10-2012 23:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
snor/baard scheren jerryboy | 21 | 02-03-2009 17:55 | |
Seksualiteit |
Scheren Jip84 | 32 | 06-01-2005 13:49 | |
Seksualiteit |
Wat voor figuurtje Evil creature | 26 | 12-04-2003 17:40 | |
Seksualiteit |
Het scheren van de mannelijke edele delen... Scorpion3000 | 155 | 26-11-2002 13:53 |