Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2002, 22:12
Mysterons
Mysterons is offline
Een plotselinge verandering van/in lifestyle. Bv. gaan roken, heeele andere make-up dragen, hele andere kledingstijl aanwenden, andere haardracht.

Iets wat misschien absoluut niet past bij je vriendengroep.

Stel je voor..
een persoon met een nette stylo kledingstijl die ineens dreads heeft.
een alternatief gekleed persoon in een super hiphop outfit
een fel anti-roker ineens aan het roken.

Heb JIJ weleens een plotselinge verandering in je lifestyle gehad, hoe heeft je vriendengroep en hebben je ouders hierop gereageerd, kon het jou veel schelen wat zij erop te zeggen hadden.

Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 22:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2002, 22:17
GRRR
GRRR is offline
mwoah. vroeger droeg ik veel zwart, metal achtige shit en toen skate en nu noemen ze me hiphopper. mja het zal wel, ik draag wat lekker zit. ik draag soms zelfs maluku stylo ;]
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 22:22
Verwijderd
Is roken een lifestyle?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 22:28
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
nare man schreef:
Is roken een lifestyle?

nee, ik bedoel een verandering IN je lifestyle
Oud 21-10-2002, 22:29
eztah
eztah is offline
Vormen kleren alleen je lifestyle?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 22:33
Avelon
Avelon is offline
van spice girls type naar silverhair
hoewel dat verder weinig invloed heeft gehad op hoe ik zelf was
bij spice girls hoorde ook gekke kleding en glitters en kleuren in haren.
wat wel een duidelijke verandering is, is dat ik toen ik net begon met uitgaan ik redelijk vaak dronken was en dat ik op vakanties met de meisjes in ieder geval twee nachten laveloos was. net zoals mn eerste pinkpop.
tegenwoordig drink ik eigenlijk niet meer. mn laatste vakantie met de meisjes was kraanwater en mijn laatste pinkpop/ lowlands cola.
met dank aan de "zwollenaren"

natuurlijk reageerde niemand hier slecht op. "oh voel je je nu ineens te goed om met ons te drinken" nee dat doen mijn lieve vriendjes niet

Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 22:48.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 22:35
Vice
Vice is offline
bij mij ging/gaat dat heel langzaam
Oud 21-10-2002, 22:45
Verwijderd
Eerste twee dingen die je noemt vind ik van dat 't moet kunnen. Hoe je je kleedt verandert niet veel van je muzieksmaak en je persoonlijke voorkeuren in 't algemeen, dus je moet de mogelijkheid hebben aan te doen wat je wil of wat je 't leukst vindt staan. Maar als je als fel anti-roker in eens begint te roken dan trap je op je principes, en dat vind ik dan wel weer een beetje.. Mja, nog net niet fout, maar in elk geval "niet echt gepast".
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 22:50
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Maar als je als fel anti-roker in eens begint te roken dan trap je op je principes, en dat vind ik dan wel weer een beetje.. Mja, nog net niet fout, maar in elk geval "niet echt gepast".
dat is gewoon hypocriet
een vriend zat constant tegen een vriendin te zeggen dat ze keelkanker ed. zou krijgen.
haar sigaretten weggooien.
en nu rookt hij zelfd
daar reageerden we dan ook erg slecht op.
Oud 21-10-2002, 23:17
Roxy
Roxy is offline
jah precies je kledingstijl en muzieksmaak hoef je voor mij nie trouw te blijven hoor... daar verander je als persoon niet van in mijn ogen... als je opeens al je principes overboord goet dan kan ik toch wel mn twijfels over dat persoon krijgen... niet dat ie dan heeft afgedaan, iedereen verdient wel een tweede kans enzow maar goed dan is vink um wel fout bezig op dat moment...
Oud 22-10-2002, 01:10
AtHell
AtHell is offline
zeker wel, of kakker of skater of iets ertussen in.. vrij ploseling enzo .. denk ik :]
Oud 22-10-2002, 07:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mjah..

Toen mn ouders rookten was ik er fel op tegen > Nu rook ik zelf.

Ik liep eerst alleen rond in skatebroeken > Toen kocht ik een gothic-truitje.

En zo zijn er nog een aantal minder drastische veranderingen opgetreden die me gemaakt hebben tot wat ik nu ben
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 08:14
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Toen mn ouders rookten was ik er fel op tegen > Nu rook ik zelf.
En je bent dertien ?
Citaat:
Ik liep eerst alleen rond in skatebroeken > Toen kocht ik een gothic-truitje.
Shocking!
Oud 22-10-2002, 08:22
Quiana
Quiana is offline
Mja, ik heb wat vage periodes gehad ja
Eerst dat nette, kakkerige meisje,
blousje, nette broek, hakjes, haar normaal,
niet overdreven veel make -up.
Nu ben ik een btje kakker, en een btje sportiever,
mn haar is paars met rood, en mn make-up is iets
ja, anders geworden
Niet echt een superverandering,
hoewel ik vrij veel kritiek heb gekregen op
mn haar
Oud 22-10-2002, 08:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
[B]En je bent dertien ?

>>Nee, dat lijkt maar zow..

Shocking!

>>euhw..??
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 08:38
Dwarfie
Dwarfie is offline
Moah, of het een erg plotselinge verandering is weet ik niet. Maar eerst liep ik in no-name overhemdjes, tshirts, sweaters en spijkerbroeken (meestal van Jeans Centre). Daarna ben ik toch wel wat meer waarde gaan hechten aan wat duurdere merkkleding. Ik had ook wel genoeg van altijd maar blauwe spijkerbroek/blauwe trui. Nu heb ik veel meer variatie (roze, rood, blauw, groen, kahki, etc).

Maar of dit een drastische verandering is weet ik niet. Ik zie mezelf van vroeger meer als "neutraal", stapje naar kakker of alto was dus niet zo bijzonder groot

[edit]
Natuurlijk zijn alto of kakker niet de enige lifestyles.
[/edit]
Oud 22-10-2002, 08:38
Blair Witch
Blair Witch is offline
Nou 2 jaar terug heb ik na de zomervakantie de stap van "normaal" naar alto/gothic gemaakt........
.......... je had ze is moeten horen op school;
"Je moet niet met haar omgaan; ze is raar"
"Vorig jaar was ze nog normaal en moet je haar nu zien"
En dat soort dingen.......
Mijn vriendengroep is nu nog steeds mijn vriendengroep; zij kunnen mensen tenminste accepteren zoals ze zijn.........
Mensen op school zijn er nu ook aan gewend.....
Oud 22-10-2002, 08:52
punkyfish
punkyfish is offline
Ik ben zeg maar geleidelijk aan veranderd. Ik ben niet plotseling harde rock gaan luisteren, ik werd eerst geïnteresseerd in muziek, vooral mensen die zelf hun teksten schreven, toen ging ik zelf schrijven, meer muziek ontdekken. Toen ik op vakantie een meisje zag met een wijde broek vond ik haar koel en kocht ik ook een beetje-wijde broek. Zo veranderde mijn kledingstijl ook geleidelijk aan. Ik had trouwens (vóór mijn wijde-broeken-periode) wel bijna altijd iets 'anders' aan dan de rest, de verschrikkelijkste combinaties en haarkleuren... Maarja!

Is het ook hypocriet om anti-roken te zijn (nouja, dat je het nut van roken niet inziet en het geldverspilling e.d. vindt) en wel af en toe te blowen?
Oud 22-10-2002, 10:30
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik was vroeger een (wannabe-)gabber. Ik had een Cavello en Nikes. Toen ik een jaar of 13 was veranderde dat langzaam in alternatief. Dus eigenlijk toch geen plotselinge verandering nee.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 10:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
jah.... van metal naar punk/ska..

maar daar is nou niet echt een opzienbarende verandering bij opgetreden ofzo
Oud 22-10-2002, 11:03
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
mwahh... niet egt... in de loop der jaren is het zoww gekomen zoals ik nu ben
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 11:07
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
gisteren ook totaal veranderd: deed maar weer eens een muts op

Rat
Oud 22-10-2002, 11:07
Verwijderd
:/ Ik weet 't eigenlijk echt niet.. Als ik veranderde, moest het wel altijd 'meteen', maar mijn stijl IS niet zo veranderd de laatste jaren.. Ik bedoel, ik vind de stijl die ik op de basisschool had ook nog steeds leuk. Ik vond 't wel altijd leuk om mensen te shockeren, dus door opeens m'n haar te millimeteren en roze te verven, ofzo.. :/ En qua muziek.. Ik begon met de Spice Girls geloof ik, maar ook DAT vind ik nog steeds grappig, net zoals de jazz waar ik mee opgegroeid bent, en het klassiek van dansen.. De enige grote verandering IN mijn lifestyle is waarschijnlijk het moment geweest dat ik in de 2e van school verwisselde.. Weg van de Dansschool, en naar een 'gewone' Havo.. Ik had echt het gevoel dat ik in een andere cultuur terechtkwam, hoe mensen daar met elkaar omgingen, hoe vaak ze uitgingen, wat ze droegen.. Daar heb ik wel een beetje aan meegedaan, en dat moet op sommige mensen die ik al langer kende een vreemde indruk achtergelaten hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 13:29
Esmée
Esmée is offline
Ik ben heel saai al mn hele leven zo

Ja wel op een gegeven moment begonnen met roken maar daar ben ik nooit fel op tegen geweest of zo..
Oud 22-10-2002, 14:07
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
mjaa ik ben wel redelijk veranderd vanaf de 1e en 2e tot nu. andere kleren (vaak wijd, kleurtjes, niet standaard kleding enzo (beenwarmers etc) en andere muziek (van de spice girls in groep 8 tot wat hardere zooi nu (mede dankzij mijn broers) maarja ik denk dat iedereen wel zo op een bepaalde manier groeit.
maar 'vrienden' vonden mij wel erg veranderd toen we dit jaar weer met school begonnen tegenover vorig jaar, vond ik wel opvallend. tzijn trouwens nog steeds mijn vrienden hoor, ze accepteren het wel, terwijl er trouwenseigenlijk niets te accepteren valt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2002, 14:25
the exploding boy
the exploding boy is offline
De enige grote verandering is volgens mij dat ik toen vegetariër ben geworden.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 14:56
ieyor
ieyor is offline
tot de 2e klas ofzow was ik vrij 'normaal', viel niet op, intreseerde me niet in mode, luisterde niet echt naar aparte muziek ofzo.
in de 3e werd mn muziek langsaamaan harder en mn kleding anders, wijde broeken enzo
in de 4e werd t eerst meer gothic en vooral donkere kleding en daarna ging ik alles doorelkaar gooien en bij voorkeur met veel kleur en dat ben ik nu dus
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 15:45
marla
marla is offline
Vroeger droeg ik aleen maar weide tshirts en stomme spijkerbroeken.

nu draag ik wat meer kleding dat wat meer in de mode is, en geen donkere kleren meer maar ook lichtblauw rood en ja ook zwart. En ik draag nooit make up, hoe kan iemand dat nu elke dag op je huid smeren, vreseijk lijkt me dat!!!!
Oud 22-10-2002, 16:19
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
MoonDance schreef:

Iets wat misschien absoluut niet past bij je vriendengroep.

Ik denk dat je continue in zo'n verandering zit,alleen merk je dat pas zodra je het resultaat echt kan 'zien'

Ik was vroeger bij het uitgaan ook vaak dronken,nu drink ik vrijwel niet meer.
Ik dacht altijd nooit te gaan roken,maar rook in december onderhand al weer een jaar.
Het stapje naar alternatieve kleding+provocerende houding heb ik ook gemaakt,nu ben ik daar niet meer mee bezig ik heb 'normale' vrienden en zie er lang niet meer zo shockerend uit.
Qua muziekstijlen heb ik heel lang gehamert op oldschool punk,ik stelde me ook eigenlijk nergens anders voor open...nu luister ik nog maar weinig punk op een paar uitzonderingen na.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 16:23
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

ik heb de vraag heel stom gesteld.

ik bedoel wat misschien heel erg afwijkt van de stijl van je vriendengroep, maar misschien is je vriendengroep wel heel afwisselend van stijl. het gaat om het idee
Oud 22-10-2002, 16:23
Verwijderd
Hmzz ik luisterde vroeger naar wat me voorgeschoteld werd, dus top40 etc...droeg vooral spijkerbroeken en sportieve kleding, ben nooit echt een modepopje geweest....
Op gegeven moment ging in steeds meer naar rock enz luisteren, kocht langzamerhand andere kleren...mjah op men eerste wijde broek kreeg ik wel commentaar, maar mensen moeten gewoon altijd wat te zeiken hebben.....
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 16:27
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Tsja ik ben gestopt met drinken en wiet en vlees eten op een gegeven moment
Oud 22-10-2002, 16:37
boardbabe
boardbabe is offline
Eerst hield ik totaal niet van kleurtjes, ik liep alleen maar rond in bruin en zwart en grijs, donkerblauw en donkergroen konden ook nog wel.

Nu ben ik juist heel erg kleurig en krijg bijnamen als "dat kleurewijf "

ochja, dr zijn wel meer (minder drastische) veranderingen geweest, maar dat komt meer omdat ik van verandering houd. Ik heb bijvoorbeeld niet vaak een paar maanden achter elkaar hetzelfde kapsel
Oud 22-10-2002, 17:17
Roxy
Roxy is offline
nah khad eerst een beetje een algemene reply gegeven niet echt tot betrekking op mezelf magoed...
ikzelf heb eigenlijk nooit een echt plotselinge verandering ondergaan.. toen ik klein was, nog kleiner dan nu dan toen was ik uh gewone spijkerbroeken met gewone truien type... vooral grijs en zwart eigenlijk, heb nog een beetje meegedaan met de gabber hype toen... daarna werd ik weer wat meer 'gewoon' en zo rond mn 15de kwamen van die iet wat wijdere rechte model stoere spijkerbroeken in de mode met veel zakken en opgenaaide kniestukken enzow.. nou daar heb ik ook nog aan meegedaan en toen kwam ik dr achter dat wijdere dingen toch wel relaxt zaten dus benk een beetje van de mode afgestapt en wijdere broeken blijven dragen... en dr kwam ook wat meer kleur in mn gardarobe.. in die tijd veranderde ook mijn muziekstijl mee van 3T en BSB enzow naar wat softrock en britpop spul.. en dat werd weer wat harder naar korn en system of a down en toen kwam ook de punk dr bij en later nog de ska maar ik ben wel altijd radiohead en muse en vaag spul blijven luisteren... in mn kleding is nie zo veel meer verandert, kben na een lange tijd van wat vrouwelijker kleden weer een beetje terug bij capuchontruien enzow...
Oud 22-10-2002, 17:32
shanli
shanli is offline
Ik denk niet dat ik al plots heel erg drastisch ben veranderd.
Vind het moeilijk om van mezelf te zeggen

of is dat raar?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 18:23
charly not
charly not is offline
uuhm nee.. geen plotselinge verandering.
Wel echt "anders" worden (dus totaal andere look) in zeg ongeveer een jaartje...
Oud 22-10-2002, 18:42
a new noise
a new noise is offline
te vaak.... don't bother asking!

kben nou hardcore/emo fanaat met grote interesse in alles van bijv. hateplough tot dashboard confessional dus.....
dat probeer ik zo te houden
Oud 22-10-2002, 18:51
GRRR
GRRR is offline
je bent gewoon een vieze poser
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 18:52
ruby soho
ruby soho is offline
vorger toen k nog een klein meisje was en een rustig zorgeloos leventje had en mn pappie en mammie nog fijn bij elkaar waren, maakte k me net zoals ieder ander kind op die leeftijd nergens druk om, zeker niet om kleding... was te druk met andere dingen; vriendinnen, paardrijden en verzorgen (bijna iedere dag) en barbies...
toen k 11 was zijn mn ouders gescheiden, ben toen met mn moeder, broer en zus naar den helder verhuisd, wat op zich al best veel veranderingen te weeg bracht; we moesten de paarden verkopen, en k moest iets anders zoeken om mn tijd mee te vullen... daarnaast moest k wennen aan de stad, had 11 jaar aan het strand gewoond en toen dat opeens... maar was al snel over mn 'angst' voor al het grote en onbekende heen, werd ouder, kreeg vrienden die een heel andere mentaliteit haden dan mn oude vrienden en k begon uit te gaan, met jongens om te gaan, en drank... kleding bleef vooral hangen bij de gabber en spice girl -style.
toen t allemaal wat minder met me ging ben k een tijdje bij mn vader gaan wonen in 't gooi, waar k t aan de ene kant heel leuk en aardig vond, maar aan de andere kant teveel moeite had met wat mensen allemaal van me verwachten...
k ben met mn zus en moeder meeverhuisd naar amsterdam, hield me een beetje op de achtergrond en trok zo ongeveer met iedereen op.
toen had een vriendin van me een cd van papa roach thuisliggen en dat vond k eigenlijk wel wat hebben... k vroeg of ze meer bands kende en begon steeds meer naar wat k toen alternatieve muziek noemde te luisteren... kwam ook vaker op het waterloopplein en begon me anders te kleden.

blablabla...

laatste tijd ben k niet echt verandert; behalve dan dat k me veel minder "extreem" ben gaan kleden...

muzieksmaak is laatste half jaar wel ontzettend verandert, luister veel meer metal en ska, wat daarvoor echt bijna alleen maar punk was (waarvan nu alleen nog maar rancid)

eh was vast niet helemaal de bedoelig, en is ook meer half levensverhaal, maargoed
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 20:02
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
bij mij gaat het eigenlijk langzaam altijd

ben langzaamaan straightedge en vegetarier geworden zo'n anderhalf jaar geleden. nu stop ik langzaam aan met straightedge.. vegetarier en THCvrij en nonsmoker blijf ik wel
Oud 22-10-2002, 20:54
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
GRRR schreef:
je bent gewoon een vieze poser

ok vies ben ik wel
Oud 22-10-2002, 21:01
SvartVinge
SvartVinge is offline
jaaaaaahhhh...ik ben van de een op de andere dag geswitched van punk naar gothic

Nee, ik ben er in een periode van een half jaar achter gekomen dat ik meer van metal hield dan van punk....en da denk ik nu nog steeds ....tging niet zo plotseling maar het was wel een verandering
Oud 22-10-2002, 21:33
Secreet
Secreet is offline
ik verander dagelijks
Oud 23-10-2002, 09:32
FireCracker
FireCracker is offline
Ik was eerder altdij een beetje uhm.. miepje (modetrutje) daarna werdt ik een btje "uitlopende-superwijde-broeken-jekanmeschoenennietzien-tiepje" en daarna een beetje van alles nog wat, en nu verander ik een btje in het donkere kleding (zwart/donkerrood) strakke broeken, een btje stoere chick tiepje, dus bij mij gaat het eigenlijk een btje langzaam allemaal

Citaat:
ik heb de vraag heel stom gesteld.

ik bedoel wat misschien heel erg afwijkt van de stijl van je vriendengroep, maar misschien is je vriendengroep wel heel afwisselend van stijl. het gaat om het idee
alsof mijn kledingstijl afhangt vna mijn vriendengroep , maar verder snap ik u wel hoor
Oud 23-10-2002, 15:40
dystopia
dystopia is offline
Uhh. Ik doe af en toe 'ns wat geks om uit het systematische te komen en dat bevalt me wel. Zo krijg je steeds geleidelijk veranderingen waarin je je gelukkig voelt en afscheid neemt van het oude waarmee je niet meer gelukkig bent. Af en toe is zo'n verandering geforceerd en denk ik er niet goed bij na, de andere keer is het helemaal uitgedacht.

(je kunt niet alles analyseren in je leven huh? )

Ondoordacht heeft als voordeel dat de teleurstelling (voor mij althans) niet zo groot kan zijn. Ik heb immers niet goed de voors en tegens afgewogen ik heb me gewoon ergens in gestort.

Doordacht heeft als nadeel dat de teleurstelling (voor mij althans) wel groot kan zijn. Ik heb het helemaal afgewogen en dan nog ben ik er niet tevreden mee. Of niet genoeg.

Ik weet niet hoe de meeste hier zijn gaan roken maar voor mij was dat een impulsieve handeling (een grapje). Blowen daarentegen was een bewuste keus.

Wat betreft kleding. Als ik kijk wat ik 6 jaar geleden droeg dan denk ik WTF? Precies zoals leraren dat toen ook vertelden: als je later foto's ziet van jezelf lach je je rot: "heb ik er zo bijgelopen?". Maar eigelijk niet. Want het was wat toen bij me paste.

Ik heb meestal stuff gedragen die ik lekker vond zitten. Die ik mooi vond. Ook al was het uit aan het raken. Ook al was het niet in. Aan de andere kant loop ik ook soms mee met de mode dat ik meedoe in een bepaalde trend. Dat is meestal ondoordacht, later hoor ik pas dat het populair is (of juist weer totaal not ). Helaas verlies je in de meeste gevallen die vrijheid als je een fatsoenlijke baan wilt. Dan heb je je aan een aantal normen en waarden van de maatschappij te houden

Citaat:
OriginalMisfit schreef:
Tsja ik ben gestopt met drinken en wiet en vlees eten op een gegeven moment
Tering dat allemaal? Respect man...
Shah of Blah ook btw. Ik vind dat echt knap..
Oud 23-10-2002, 15:50
sunflouwer
sunflouwer is offline
ja, vroeger was ik hippie, en nu draag ik wat normalere kleren. Mijn vrienden enzo droegen dit eigenlijk al, nu ga ik langzaam de wat ' apartere' kant op
en ik werd opeens vegatarish, en na 3 jaar stopte ik er weer mee, omdat ik in die 3 jaar, heel erg ben afgevallen, en ik echt niet meer gezond was... Toen moest ik stoppen

Laatst gewijzigd op 23-10-2002 om 15:53.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 16:00
jij
jij is offline
niet echt heel drastisch, niet van vroeger was ik dit, nu dat, ...
tis gewoon gelijdelijk aan gegroeid ofzo kweetni? toen ik 10 was luisterde ik ni nr de muziek waar ik nu v hou (is wel normaal d8 ik?) had dan ook gn leuke oudere broer die me kon begeleiden (hij luistert nog steeds naar shit) ma daarna ontdekte ik de rockmuziek enz, en ben ik geworden tot wak nu ben.! voila
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 16:14
drama
drama is offline
Citaat:
eztah schreef:
Vormen kleren alleen je lifestyle?
ja, want je lifestyle veranderd heel erg als je van materialistische Ralf Roloog clone naar materialistische FUBU malloot evolueert.

juistem.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 16:41
Mafheid
Mafheid is offline
Ik ben ooit eens spontaan afgekickt van mn lego verslaving en direct overgegaan tot het fan wezen van 2 Unlimited. Dat vonden mn opa en oma niet zo leuk.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 16:42
Gwen.
Gwen. is offline
Ik zit momenteel in een periode dat ik mijn kleidngstijl begin te veranderen, loop al lang niet meer met extreme make-up kleuren en strepen en broeken zodat je geen schoenen meer ziet. Ik vind netjes en casual tegenwoordig leuker, ben tweedfan aan het worden, maar toch durfde ik het nog niet over om puntjesschoentjes te kopen. Al vind ik ze lief. Ik weet niet of ze bij mij passen. Ik kan niet skanken op die schoentjes en op een optreden staat iedereen op mijn neusjes vrees ik. Maar al had ik ze gekocht en al pleur ik mijn skatebroeken weg, mijn levensstijl hoeft toch niet te veranderen? Hoe kan ik in godsnaam mijn muzieksmaak drastisch veranderen en hoe ik over alles denk? Dat gaat niet met schoentjes of een petje of een hele nieuwe garderobe. En als dat wel gaat dan stond je in de eerste plaats al niet achter je eigen identiteit.
Reageren

Regels voor berichten