Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn moeder vraagt ook altijd dingen die ik allang aan haar verteld had...dan denk ik: hmm strax lijkt het nog alsof ik nooit wat over hem heb gezegd ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tsja ik heb altijd beetje zenuwen voordat ik zijn ouders leer kennen....
Een keer had ik heel rijk vriendje...Nouw..we gingen meteen de avond dat ik ze leerde kennen uit eten..(Met de Mecedes en blabla) Dan voel je je echt niet op je gemak ![]() ![]() Goed...nu heb ik een vriend van 26, nouja..hij woont op zichzelf.. Dus nog geen last van ouders gehad ![]() Misschien zie ik ze op de bruiloft ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
hmz.. dit ga ik even beantwoorden voor mn exen..
ex nr.1: Ik weet niet precies meer hoe dat ging de eerste keer, geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat ik zn vader heel erg aardig en lief vond en zn moeder een stuk minder. Zij heeft mij ook nooit gemogen volgens mij. ex nr.2: Het was vaaaag, we aten pizza... Zn vader was aardig, maar weird.. zat een jointje te roken met een vriend van hem, ging 's avonds de kroeg in. Kwam de muziek zachter zetten toen we 'bezig' waren op de kamer van mn ex. Mja, dan zn stiefmoeder, die aan de overkant woonde, die was gewoon aardig, dronk wat veel. Ook veel vrienden over de vloer die dan ook kookten enzo. Dan zn echte moeder, zag ik op zn verjaardag, ex-junkie en zo zag ze dr ook uit. Gaf mn ex een hele grote zak wiet voor zn verjaardag. Ze was aardig, maar raaaaar. ex nr.3: Ff flink contrast. Zn moeder was meteen heel aardig enzo, beetje sjieke mensen. Totaal niet de ouders die ik bij mn ex verwachtte eigenlijk. Ik weet niet meer hoe het precies ging dat ik ze zag, wel natuurlijk geloof ik. Zn vader moest ff aan mij wennen zeg maar, maar die vond ik daarna ook heel cool. Hij had coole humor enzo, en van die onverwachtse dingen. Heb me alleen toch nooit 100% op mn gemak gevoeld ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
de 1e keer waren zijn ouders er niet, maar ik dacht van sjeeeeeeeeeeeeeeees wat overdreven netjes.
Zusje wel ontmoet,aardige meid de 2e keer toen ze er wel waren, ging ook goed, ze deden wel afstandelijk,ik kwam namelijk snel na zijn vorige meid, en wat ie tot nu toe had was niet alles,laten we t netjes zeggen, maar deden wel aardig, na een maand ofzo was ik voorgesteld bij e hele familie en daarna was t heeel goed,dus... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
"Nee...." - moeder loopt weg, ik tegen mn vriend: "En WIE mag die Eva dan wel wezen!?" ![]() Kan er nu wel om lachen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
De ouders van mijn vriendje zijn .. ehm .. nogal apart. Ze houden er soms nogal vreemde regeltjes op na, zijn een tikkeltje ouderwets en eten biologisch. Mijn eerste indruk is al erg lang geleden, maar ik kan me nog herinneren dat ik ze nogal oud vond. (Zij zijn rond de 50, mijn ouders zijn in de 30, dus dat is nogal een verschil. Daar komt ook nog eens bij dat mijn ouders en eigelijk ook de ouder van mijn meeste vrienden erg modern was, dus ervaring met ouders zoals die van mijn vriendje had ik totaal niet.. )
Ook herinner ik me nog dat ik de kleren die de moeder van mijn vriend aanhad nogal achterlijk vond. Zij had zo'n "tapijtjas" aan, weet je wel. Maar goed, ik vond ze in de eerste instantie wel vriendelijk hoor. Het zijn ook echt van die "Thee mensen ![]() Mjah.. Helaas kan ik niet zo goed met ze opschieten, ik ben nu twee jaar verder.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien zat ik sowieso niet zo met die ouders op dezelfde golflengte...moest me nogal naar beneden aanpassen ![]() |
![]() |
|
Bij mijn vriend was het echt super. Ik werd heel hartelijk ontvangen en ik voelde me er meteen op mn gemak. Vooral omdat de zus van mijn vriend vaak al snel heeft: Bah, wat een dom kind... (dat wist ik toen al dat ze zo dacht), dus ik was wel zenuwachtig. Maar ze had al meteen tegen Bjorn gezegd: Wat een lief meisje!!! Juuuuj
![]()
|
Toen ik voor het eerst bij mn vriendje thuis kwam (was de tweede dag dat we iets hadden volgens mij) was meteen maar gewoon gezellig iedereen thuis. Zijn ouders waren kei aardig, mams was aant bellen maar toch wel ff aardig handje geven. Meteen heel positief over mij
![]() Alleen wat af en toe wel irritant is, is dat zijn moeder zich vaak met dingen bemoeid ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ja...... toch is het er altijd heel gezellig....... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een stijve penis zagen? supergirl#1 | 141 | 04-12-2010 13:59 | |
Seksualiteit |
wat dacht je toen je voor het eerst een kut zag(voor jongens) Verwijderd | 3 | 01-03-2010 20:02 | |
Seksualiteit |
Wat dacht je toen... FabianX | 19 | 28-02-2010 01:18 | |
Seksualiteit |
Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een vagina zagen? jjohan | 72 | 20-01-2010 14:50 | |
De Kantine |
Wat dacht je toen je je nickname verzon? maxwell | 91 | 26-10-2006 19:03 | |
Seksualiteit |
MEISJES!Wat dachten jullie toen jullie voor de eerste keer een stijve penis zagen? sprewell | 106 | 01-03-2003 17:09 |