Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2002, 12:47
20marianne12
20marianne12 is offline
... je voor het eerst bij je vriendje thuis kwam? En wat vond je van zijn ouders? (of voor het eerst bij je vriendin)
Oud 22-10-2002, 13:09
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
-'hoi'
-'hoi, biertje?'
-'ja lekker'

en dit is serieus he

Maar ik heb het ook wel anders meegemaakt, dat haar ouders je al haten voordat ze je gezien hebben enzo, en als je ze dan voor het eerst ziet hangt er toch wel een soort van spanning. Verder wel redelijk goed gekomen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 13:24
miro
miro is offline
Ik vond zijn moeder heel erg aardig, kweet niet, voelde me meteen wel op mn gemak daar...Ik vond het huis wel heeel erg netjes......
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 13:40
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Hatsjoeeeeee.... T was er erg stoffig. Verder een beetje ouderwets ingericht. Maargoed schoenen uit en daar zaten we op de bank. Z'n vader was echt top, nadat ik er 1x geweest was, hadden we al onderonsjes, dat vond m'n ex niet echt leuk. Ik spreek z'n paps nog steeds regelmatig... Als ik nu mocht kiezen dan kies ik z'n paps
Bij zijn moeder thuis was het ongezellig en kil, ik weet precies van wie ie z'n karakter heeft, van z'n moeder. Ze is echt zo'n gek mens, die doet waar ze zin in heeft. Dat was dus ook toen ik op bezoek kwam, kwam ze net onder de douche vandaan... Maar al met al viel t me reuze mee, ik werd erg goed ontvangen... Ik maakte me er drukker om dan z'n ouders deden, denk ik...

Kuzzje IK
Oud 22-10-2002, 13:56
PardonMe
PardonMe is offline
ik was er al vaker geweest voordat ik iets met hem kreeg.. Ik kende hem via zijn jongere broer.. en ik heb nog les gehad van zijn vader.. maar die had ik dus ook al vaker bij hen thuis mee gemaakt en zijn andere broer (tweeling broer) en zijn moeder ook..

Ik kende ze allemaal al, en zij kenden mij..
Tis nu wel iets anders, nu zien ze mij toch meer als ''de vriendin van Thijs''. Tis altijd super gezellig bij hun thuis vind ik!

En ook de rest van de familie is erg gezellig! Een neef en een nichtje van hem kende ik ook al, en met verjaardagen heb ik ook andere familieleden ontmoet.
En toen we naar de receptie van een bruiloft gingen kende ik dus al aardig wat mensen, en omdat ik goed kan opschieten met zijn broers, neef en nichtje, was het super leuk!
Oud 22-10-2002, 14:10
ZHAzha
ZHAzha is offline
ik dacht gelijk LEUK.. ik bleef slapen al meteen.. en zijn moeder was er niet (ouders zijn gescheiden) en toen ik de volgende ochtend in mijn pyama naar de wc ging kwam ik zijn mams tegen.. dus ik me voorstellen..
Ik vind het daaro onwijs gezellig en ik kan goed met zijn mams, broertje, zusje.. DUS
ik heb het getroffen
Oud 22-10-2002, 14:14
DarkCat
DarkCat is offline
Bij mijn huidige vriend dacht ik..

"JEZUS! Die hond is net zo groot als ik! Rennuuuh!"
Oud 22-10-2002, 14:14
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
ehmz...tsjaah...het zit zo:

hij was geslaagt voor zijn motorrijbewijs...ik kende hem eigenlijk alleen via msn ( k had hem 2x gezien ofzo, via een teamgenoot van me, ma dat was nog voor msnnuh ) en hij vroeg of ik ook langs kwam om dat ff te vieren...mjaah ik ging daar dus heen enzoow...toen zagk zn ouders voor het eerst...maarjaah toen was ie mn vriend dus nog nie he...

dus...
Oud 22-10-2002, 14:29
Piccola
Piccola is offline
Het is nu net uit.. Maar reageer toch even!

Zijn ouders waren vreselijk lief voor me! Altijd! Kon altijd heel leuk met ze praten enzo. Toen ik daar voor het eerst kwam was het 3 uur 's nachts. We hadden honger.. Toen kwam zijn moeder speciaal voor ons uit bed om een soort pannenkoeken te bakken!

Hij vond mijn ouders ook erg leuk en mijn ouders zijn ook helemaal dol op hem! We hebben avonden lang bij mijn ouders gezeten, alleen maar praten en lachen enzo.. Op een gegeven moment vond ik het zwaar irritant worden dat ze elkaar zo aardig vonden, want hij wou alleen maar gezellig bij ons zitten...

Maar goed, das nu allemaal over...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 14:57
Verwijderd
ik vond de sfeer al meteen niet zo geweldig...
Bij ons thuis wordt iedereen altijd heel hartelijk ontvangen enzo en gaat m'n moeder altijd heel geïnteresseerd allerlei vragen stellen. (Soms vind ik dat ook wel irritant )...

Maar toen ik bij m'n ex thuis kwam vroegen die ouders echt ongeveer nooit wat, nooit toonden ze interesse ofzo....en dat komt zo onaardig over.
Ik heb me daar nooit echt thuisgevoeld eigenlijk...
De moeder van m'n andere ex die mocht me echt totaal niet, dat was echt héél vervelend. Z'n vader was juist wel heel aardig, maar die woonde in Zwisterland.

Maar wanneer je voor het eerst ergens thuiskomt merk je zoiets niet echt denk ik......wel de sfeer, ik merk wel meteen of ik me ergens op m'n gemak zal voelen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 15:11
Verwijderd
Geen idee, heb het nog nooit meegemaakt eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 15:14
Verwijderd
Citaat:
DarkCat schreef:
Kleine tip: maak geen snelle bewegingen .. dus ook niet wegrennen. Je wil immers niet dat hij je als prooi gaat zien oid
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 15:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
'Hoi, ik ben Denise, hoi!'

*Meteen erg aardig allemaal*

'En, wat vonden je ouders van me Ludo?'
'Een erg beschaafd meisje, ze waren al bang dat ik met één of andere slet aankwam'

Ja, het klikte erg goed met zijn hele familie (alleen zijn neven zijn nietecht superspontaan) en nu nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 15:58
lieve
lieve is offline
Bij S. was ik 15, zijn ouders hadden er al meerdere over de vloer zien komen! Ze hebben 3 zonen,die keken dus niet raar op als er 1 samen met een meisje binnenkwamen! Zijn moeder en vader waren vriendelijk! Ze lieten ons gewoon doen! Mochten meteen zelfs naar boven om wat privacy te hebben!

Bij D. was het dan weer anders! Ik was 16(EINDELIJK BIJNA VAN DA ROTGETAL VANAF-->17 here I come) hij 24! Hij woonde nog steeds bij zijn ouders, en als een gast van 24 een meisje mee naar huis brengt is dat niet zoooo verwonderlijk,denk ik! Maar telkens ik bij hem thuis was,waren zijn ouders uit of gaan werken! Ik heb zijn ouders eens ontmoet in 1 van onze café's! Die mensen maken ook graag plezier! En die mensen zijn gewoon.... 20 jarigen in het lichaam van 50 jarigen!

Ik heb nog geen klagen gehad bij de families van m'n vrienden!
Oud 22-10-2002, 16:46
Verwijderd
Ik kwam voordat ik wat kreeg met m'n vriend al regelmatig bij hem thuis... Dus kende zijn moeder al enzo
Zijn vader heb ik echter nog nooit gezien... (daar heeft hij vrijwel geen contact mee)

Mijn ouders daarin tegen kenden mijn vriend alleen nog maar van alle verhalen die ik altijd vertelde... Maar ze vinden hem vanaf het begin af aan al

En mijn ouders en zijn moeder kunnen het ook heel goed met elkaar vinden
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 12:21
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ik vond de sfeer al meteen niet zo geweldig...
Bij ons thuis wordt iedereen altijd heel hartelijk ontvangen enzo en gaat m'n moeder altijd heel geïnteresseerd allerlei vragen stellen. (Soms vind ik dat ook wel irritant )...

Maar toen ik bij m'n ex thuis kwam vroegen die ouders echt ongeveer nooit wat, nooit toonden ze interesse ofzo....en dat komt zo onaardig over.

Maar wanneer je voor het eerst ergens thuiskomt merk je zoiets niet echt denk ik......wel de sfeer, ik merk wel meteen of ik me ergens op m'n gemak zal voelen.
Ja precies, same here. Bij ons thuis worden mensen ook altijd hartelijk ontvangen, mijn moeder is altijd erg nieusgierig en ze stelt soms wel rare vragen dat ik echt zoiets heb van uhm mam... maar ja das misschien wel beter dan ongeinteresseerde ouders denk ik. Mijn vriendjes ouders zijn ook niet echt geineteresseerd in hem, van de ene kant lijkt me dat wel makkelijk van de andere kant ook niet echt. Ik kom niet echt heel erg vaak bij hem thuis, hij zit bijna iedere dag hier... het maakt hem namelijk niks uit, hij is zelfs liever weg thuis en ik zit liever thuis... Maar ja ben daar natuurlijk wel eens geweest, hehe... maar het is daar, nou ja gewoon heel anders dan bij ons. Niet eens echt negatief anders, maar gewoon anders
Oud 23-10-2002, 12:24
Verwijderd
Citaat:
20marianne12 schreef:
Ja precies, same here. Bij ons thuis worden mensen ook altijd hartelijk ontvangen, mijn moeder is altijd erg nieusgierig en ze stelt soms wel rare vragen dat ik echt zoiets heb van uhm mam... maar ja das misschien wel beter dan ongeinteresseerde ouders denk ik.
jah precies
Mijn moeder vraagt ook altijd dingen die ik allang aan haar verteld had...dan denk ik: hmm strax lijkt het nog alsof ik nooit wat over hem heb gezegd ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 14:33
Ilona1
Ilona1 is offline
Tsja ik heb altijd beetje zenuwen voordat ik zijn ouders leer kennen....
Een keer had ik heel rijk vriendje...Nouw..we gingen meteen de avond dat ik ze leerde kennen uit eten..(Met de Mecedes en blabla) Dan voel je je echt niet op je gemak Sjonge, wat heb ik ze dan te zeggen? 2 dagen later was het dan ook uit

Goed...nu heb ik een vriend van 26, nouja..hij woont op zichzelf.. Dus nog geen last van ouders gehad

Misschien zie ik ze op de bruiloft
Oud 23-10-2002, 16:43
Verwijderd
hmz.. dit ga ik even beantwoorden voor mn exen..

ex nr.1: Ik weet niet precies meer hoe dat ging de eerste keer, geen idee eigenlijk. Ik weet wel dat ik zn vader heel erg aardig en lief vond en zn moeder een stuk minder. Zij heeft mij ook nooit gemogen volgens mij.

ex nr.2: Het was vaaaag, we aten pizza... Zn vader was aardig, maar weird.. zat een jointje te roken met een vriend van hem, ging 's avonds de kroeg in. Kwam de muziek zachter zetten toen we 'bezig' waren op de kamer van mn ex. Mja, dan zn stiefmoeder, die aan de overkant woonde, die was gewoon aardig, dronk wat veel. Ook veel vrienden over de vloer die dan ook kookten enzo. Dan zn echte moeder, zag ik op zn verjaardag, ex-junkie en zo zag ze dr ook uit. Gaf mn ex een hele grote zak wiet voor zn verjaardag. Ze was aardig, maar raaaaar.

ex nr.3: Ff flink contrast. Zn moeder was meteen heel aardig enzo, beetje sjieke mensen. Totaal niet de ouders die ik bij mn ex verwachtte eigenlijk. Ik weet niet meer hoe het precies ging dat ik ze zag, wel natuurlijk geloof ik. Zn vader moest ff aan mij wennen zeg maar, maar die vond ik daarna ook heel cool. Hij had coole humor enzo, en van die onverwachtse dingen. Heb me alleen toch nooit 100% op mn gemak gevoeld ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 16:53
Alet
Alet is offline
Zijn familie vond ik meteen al geweldig, heel aardig
Zijn broertje kende ik ergens van...

Hun huis vond ik niet echt geweldig ingericht (de kamers van hemzelf en zijn broertjes/zusje wel! ), maar ook niet lelijk, heel gewoon eigenlijk .
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:53
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
jah precies
Mijn moeder vraagt ook altijd dingen die ik allang aan haar verteld had...dan denk ik: hmm strax lijkt het nog alsof ik nooit wat over hem heb gezegd ofzo
Ja precies ... ik dacht al dat mijn moeder alleen zo was ... maar soms vind ik het wel iets te irritant hoor dingen die ze vraagt. En ja het kan best dat hij zal denken heeft ze het nooit over mij, maar mijn moeder vertelt hem altijd vrolijk dat ik alleen maar over hem praat, en nog moet ze zoveel weten, ze vraagt ook vaak dingen die ik allang verteld heeft, om mijn te pesten ofzo ...
Oud 23-10-2002, 18:08
marlies
marlies is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

Ha ha.. Ik moet hier even omlachen..Ik zie het geheel voor me.
Oud 23-10-2002, 18:10
Verwijderd
de 1e keer waren zijn ouders er niet, maar ik dacht van sjeeeeeeeeeeeeeeees wat overdreven netjes.
Zusje wel ontmoet,aardige meid

de 2e keer toen ze er wel waren, ging ook goed, ze deden wel afstandelijk,ik kwam namelijk snel na zijn vorige meid, en wat ie tot nu toe had was niet alles,laten we t netjes zeggen, maar deden wel aardig, na een maand ofzo was ik voorgesteld bij e hele familie en daarna was t heeel goed,dus...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 18:55
Verwijderd
Citaat:
20marianne12 schreef:
... je voor het eerst bij je vriendje thuis kwam?
Jesus, wat een asociaal groot huis!
Citaat:
En wat vond je van zijn ouders?
"Jij bent toch Eva?"
"Nee...."
- moeder loopt weg, ik tegen mn vriend: "En WIE mag die Eva dan wel wezen!?"

Kan er nu wel om lachen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 18:59
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
******** schreef:
Geen idee, heb het nog nooit meegemaakt eigenlijk
Oud 23-10-2002, 21:54
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Herkenbaar...
Oud 25-10-2002, 13:18
U-NiQ
U-NiQ is offline
De ouders van mijn vriendje zijn .. ehm .. nogal apart. Ze houden er soms nogal vreemde regeltjes op na, zijn een tikkeltje ouderwets en eten biologisch. Mijn eerste indruk is al erg lang geleden, maar ik kan me nog herinneren dat ik ze nogal oud vond. (Zij zijn rond de 50, mijn ouders zijn in de 30, dus dat is nogal een verschil. Daar komt ook nog eens bij dat mijn ouders en eigelijk ook de ouder van mijn meeste vrienden erg modern was, dus ervaring met ouders zoals die van mijn vriendje had ik totaal niet.. )
Ook herinner ik me nog dat ik de kleren die de moeder van mijn vriend aanhad nogal achterlijk vond. Zij had zo'n "tapijtjas" aan, weet je wel. Maar goed, ik vond ze in de eerste instantie wel vriendelijk hoor. Het zijn ook echt van die "Thee mensen "..

Mjah.. Helaas kan ik niet zo goed met ze opschieten, ik ben nu twee jaar verder.. Mjah..
Oud 25-10-2002, 15:47
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
DarkCat schreef:

hehehehehehe
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 16:25
Roos
Roos is offline
Hmm tot nu toe geen nare ervaringen gehad.. ik werd altijd hartelijk ontvangen.
Wat zij van mij vonden? Beschaafd leuk vrolijk meisje.
Oud 25-10-2002, 17:09
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Hmm tot nu toe geen nare ervaringen gehad.. ik werd altijd hartelijk ontvangen.
Wat zij van mij vonden? Beschaafd leuk vrolijk meisje.
Yep, same here. Overal ben ik goed ontvangen. Overigens was dat niet altijd wederzijds. Ik ben ook wel eens bij ouders thuisgeweest (van m'n eerste vriendin) die mij wel erg mochten, maar waarbij ik mezelf nogal ongemakkelijk voelde. Ik had altijd het gevoel dat ik niet kon zeggen wat ik wilde. Het is ook vrij lullig om te zeggen 'ik voer niks uit en zit op de universiteit en haal alles' terwijl zij twee kinderen hebben die keihard moeten blokken om het VMBO te halen...(nee, NIET arrogant bedoeld...)

Bovendien zat ik sowieso niet zo met die ouders op dezelfde golflengte...moest me nogal naar beneden aanpassen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:38
Loezzel
Loezzel is offline
Bij mijn vriend was het echt super. Ik werd heel hartelijk ontvangen en ik voelde me er meteen op mn gemak. Vooral omdat de zus van mijn vriend vaak al snel heeft: Bah, wat een dom kind... (dat wist ik toen al dat ze zo dacht), dus ik was wel zenuwachtig. Maar ze had al meteen tegen Bjorn gezegd: Wat een lief meisje!!! Juuuuj
Oud 26-10-2002, 19:13
droomkoningin
droomkoningin is offline
Toen ik voor het eerst bij mn vriendje thuis kwam (was de tweede dag dat we iets hadden volgens mij) was meteen maar gewoon gezellig iedereen thuis. Zijn ouders waren kei aardig, mams was aant bellen maar toch wel ff aardig handje geven. Meteen heel positief over mij Maar goed. Zijn zusje (even oud als mij) vond ik in het begin heel *raar* niet mijn type maar ze is kei aardig.
Alleen wat af en toe wel irritant is, is dat zijn moeder zich vaak met dingen bemoeid Laatst was ik na uitgaan ziek (lang verhaal) en vroeg ze me eerst of ik zwanger was , toen of ik aant lijnen was anorexia ofzow , en toen of ik soms pilletjes had geslikt
Maar ja...... toch is het er altijd heel gezellig.......
Reageren

Regels voor berichten