Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zaagmans stop met zagen!
En wat zeg jij als kanshebber??Stoica???Stoica is de ontgoocheling vh seizoen ja!!Het is een potentiele wereldvoetballer qua techniek maar dr zijn karakter komt het er ni echt uit he!Trouwens Baseggio ook niet!Tmoet zeker een rode duivel zijn hé want die pakken punten!nee die 4 die ik zeg, kzal der ni ver van zitten!
|
![]() |
Ja, zelfs zo goed dat we ons voor 't wk plaatsen.
Maar genoeg daarover, in België lopen er inderdaad maar weinig toppers meer. Vroeger had je nog een Zetterberg, Amokachi, Papin, Ikpeba en dergelije, maar die tijd lijkt voorbij. We moeten het nu doen met Stoica.
||
![]() |
Citaat:
en belg nou vooruit bassegio (half bloedje ![]() en sonck |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jonge kom op zeg.. denk je nu ook al dat de belgische competitie beter is als de nederlandse? ![]() Maar ik denk Saviola, Shevchenko of Henry
||
![]() |
Citaat:
de gouden schoen is gewoon een prijs dat ze uitreiken aan de beste (minst slechte) voetballer in belgie.
||
![]() |
Citaat:
een club als az zou in belgie nog europees voetbal halen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo bedoelde je dat wel, dat ze in Belgie de Gouden schoen hebben, dat je daar zo trots op bent dat je vergat dat Nederland nog altijd een stapje hoger is, dus vanzelfsprekend he dat we het hier ook hebben? wist je trouwens dat Engeland, Spanje en Italie dat ook hadden, of dacht je dat ze daarvoor alleen in Belgie gingen kijken?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ja zaagmans je kunt echt een oordeel vellen adhv wedstrijdbeelden van canvas(die de voetbalrechten niet heeft!)en eurosport hoor!
Maar kvergeef je je bent nog maar 13 jaar hé! Maar unbeatable wat voor een lul ben jiJ???Ik bedoelde dat helemaal niet zo van die gouden schoen dwaas!!
|
![]() |
noem je mij een dwaas?
je moeder is een dwaas ja Iedere mongool (ja die landgenoten van jou ook) kan toch wel bedenken dat die Gouden schoen ook in Nederland is? als je het nou over de Litouwse Competitie had ofzo.. Maar ja, misschien moet ik me ook niet zo druk maken, want dit begrijp je toch niet [Dit bericht is aangepast door Unbeatable_M (07-01-2002).]
|
![]() |
De belgische ploegen trekken op alle vlak aan het kortste eind..budget, benadering, transfers, tv-geld, enzz
Toch slagen ze met hun beperkte middelen erin om af en toe eens te stunten op europees vlak, en heeft de belgische ploeg zich gekwalificeerd in poule met kroatie en schotland, en vervolgens met dubbele zege tegen tsjechie..wie is nu zwak?
|
![]() |
ik kan dan nog wel 13 zijn maar dat geeft niet weg dat hollanders het altijd beter hebben gedaan ze spelen bij betere clubs hollandse clubs doen het international beter
goh belgie is naar het wk oke goed knap van ze nederland niet ze hadden blesure,s en geen team en speelde in een betere groep en belgie kan nog geen eens in eigen land doorkomen laatstaan in japan |
![]() |
|
![]() |
zaagmans dat zijn flauwe excuses die je aanhaalt hoor.Een zwaardere groep?Misschien wel,Portugal iets beter dan Kroatie, alhoewel Kroatie op wk 98 toch 3eplaats (winst tegen nederland!), maar ierland en schotland zijn volgens mij practisch evenwaardig.En blessures?Nederland heeft toch zo vele 'sterren'dat dat makkelijk moet opgevangen worden?Trouwens belgie heeft het tegen tsjechie zonder zijn 4 beste spelers meoetn doen.Zelfs Vermant speelde mee en die had al 2 jaar geen interland meer gespeeld!Dus blessures dat zijn uitvluchten.In de match waarin het MOEST gebeuren voor holland, tegen de ieren was bijna iedereen fit en dan is het ook mislukt...
PS:kdurf te wedden dat Belgie zeker de groep overleeft!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar Zaagmans mag mij wel eens uitleggen waarom ierland sterker is dan schotland (schotse competitie hoor ik toch veel meer over)
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor het buitenland ga ik dan voor die Litouwse spits bij Widcew Lodz ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ierland schat ik duidelijk hoger in dan Schotland, kijk alleen al waar de Schotse spelers spelen en waar de Ieren spelen. Die Schotten mogen dan wel vanwege de redelijk hoge gemiddelde leeftijd veel ervaring hebben, maar het heeft weinig jonge(re) spelers die Ierland wel heeft, kijk o.a naar Connolly en Robbie Keane. Bovendien, hoeveel Ieren zijn er over de 30? Alleen Shay Given geloof ik. Nou wil ik niet zeggen dat kwaliteit met de leeftijd minder word, maar meestal zijn oudere spelers qua geld al binnen en dan hoeven ze minder hard te rennen om aan hun centen te komen, wat heb je trouwens nog te bewijzen op je 30e en wat kan je nog bewijzen als je bijv. 23 bent ![]()
|
![]() |
Tja scara kdacht nochtans ook dat Ierland ongeveer tzelfde was als Schotland en Kroatie bijna tzelfde als Portugal...en die blessures daar heb ik het ook over gehad...
Zeg Bird...gistern de derby gezien id Litouwse competitie?Volgens mij wordt het een spannende titelstrijd hoor! ![]()
|
![]() |
Bird die leeftijd heeft toch niks met interlands te maken hé?Je gaat toch ni zeggen dat de Schotten niet nr het WK wilden hé...Nee kschat Schotland ongeveer zelfde in als Ierland hoor.
PS:Belgie heeft de ieren uitgeschakeld voor het wk98...en volgens sommige nderlandse vrienden die ik toen had op de camping in Italie was 'Ierland dan ook een makkie'
||
![]() |
Citaat:
glasgow en celtic mols ricksen r. de boer numan konteman petta oud feyenoorder larson die schotten hebben daar amper aandeel die spelen bij clubs als dundee unitid ofzow ierland heeft spelers als ian harte (leeds) robbie keane(leeds) David Connoly(oud feyenoord nu wimbledon kon ook naar de spurs) Roy keane (man u) dus en dan heb ik het nog niet gehad over nial Quin die bij sunderland speelt en nog meer van zulke spelers |
![]() |
|
![]() |
komkom zaagmans de laatste match van rangers speelden er 4 schotse internationals mee...
En we horen niet vd schotse competitie omdat er nederlanders inspelen hé...trouwens op het wk98 moesten de schotten normaal een gelijkspel hebben tegen Brazilie.Ze zijn daar onterecht verloren met enkele dubieuze beslissingen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
unbeatable en zaagmans heb ik gezegd dat Kroatie BETER of EVEN GOED als Portugal is ?Nee lijkt me!Ik heb gezegd dat Portugal beter is maar nu ook niet zoveel beter.
Ik zei ook gewoon dat de excuses die je aanhaalde heel goedkope excuses zijn,voor een ploeg als nederland die inderdaad over goede spelersn beschikt.En zouden we deze topic nu aub niet stoppen??
||
![]() |
Citaat:
maar vooral horen we over larsson of Valgaeren(ook logisch omdat het ene belg is) Maar het Ierse clubvoetbal hoor je dus echt NIETS over (bestaat het eigenlijk wel). OK individueel zullen de Ieren wel meer klasse hebben, maar wat telt is het presteren als team.
|
![]() |
nu effe ontopic:
Dit bedoel je met gouden schoen toch? Ik zie eigelijk maar 2 spelers uit de belgische competitie [Dit bericht is aangepast door Unbeatable_M (08-01-2002).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 | |
Vrije tijd |
De Gouden Schoen Bram | 12 | 21-01-2003 20:41 | |
Vrije tijd |
België en het WK - Praga Khan - | 238 | 29-06-2002 09:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 | |
Vrije tijd |
verkeerde schoenen EmilioFCG | 0 | 04-01-2002 13:08 |