Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2001, 12:28
Sportingboy
Sportingboy is offline
Wie verdient er volgens jullie de Gouden schoen voor het voorbije jaar 2001??
Oud 30-12-2001, 13:03
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Sportingboy schreef:
Wie verdient er volgens jullie de Gouden schoen voor het voorbije jaar 2001??
Die krijgt de topscorer toch? of is dat de gouden bal?
Als je het over de beste speler hebt: Sjevchenko, gewoon omdat hij de beste voetballer is.

Oud 30-12-2001, 13:36
Bram
Bram is offline
De Gouden schoen bestaat dat ook in Nederland?
In Belgie zijn de grootste kanshebbers:
Sonck,Verheyen,De Boeck,Vanderhaeghe denk ik.
Oud 30-12-2001, 14:12
- Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
Bram schreef:
Vanderhaeghe toch niet zeker ?
Baseggio / Stoica of Verheyen
Oud 30-12-2001, 15:27
NogGepaald?
NogGepaald? is offline
Tim de Cler is grote kanshebber
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:14
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
waarvoor is de gouden schoen ook al weer?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:15
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
NogGepaald? schreef:
Tim de Cler is grote kanshebber
Oud 30-12-2001, 16:31
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
belgie hebben ze daar wel goede spelers
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 16:35
Bram
Bram is offline
zaagmans stop met zagen!
En wat zeg jij als kanshebber??Stoica???Stoica is de ontgoocheling vh seizoen ja!!Het is een potentiele wereldvoetballer qua techniek maar dr zijn karakter komt het er ni echt uit he!Trouwens Baseggio ook niet!Tmoet zeker een rode duivel zijn hé want die pakken punten!nee die 4 die ik zeg, kzal der ni ver van zitten!
Oud 30-12-2001, 16:35
Sportingboy
Sportingboy is offline
Ja, zelfs zo goed dat we ons voor 't wk plaatsen.

Maar genoeg daarover, in België lopen er inderdaad maar weinig toppers meer. Vroeger had je nog een Zetterberg, Amokachi, Papin, Ikpeba en dergelije, maar die tijd lijkt voorbij.

We moeten het nu doen met Stoica.

Oud 30-12-2001, 16:42
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Bram schreef:
zaagmans stop met zagen!
En wat zeg jij als kanshebber??Stoica???Stoica is de ontgoocheling vh seizoen ja!!Het is een potentiele wereldvoetballer qua techniek maar dr zijn karakter komt het er ni echt uit he!Trouwens Baseggio ook niet!Tmoet zeker een rode duivel zijn hé want die pakken punten!nee die 4 die ik zeg, kzal der ni ver van zitten!
now goed van belgie vond ik vorig jaar 2 buitenlanders goed dat waren stoica en radzinski
en belg nou vooruit bassegio (half bloedje )
en sonck
Met citaat reageren
Oud 30-12-2001, 20:17
mobie
mobie is offline
Laat Gertje Verheyen hem maar winnen: positief bedoeld eh, maar nog nooit zo'n voetballer gezien die, eigenlijk met weinig talent en enkel door het nooit op te geven, zo ver is kunnen raken. Chapeau daarvoor!!
Oud 30-12-2001, 20:20
scara
scara is offline
liefst gert verheyen
wesley sonck zal hem later wel nog eens krijgen
Oud 30-12-2001, 21:26
Bram
Bram is offline
Ja Verheyen is inderdaad geen grootse voetballer maar op inzet en karakter heeft hij de top bereikt chapeau!Maar kvind toch da Sonck moet winnen!
Oud 04-01-2002, 21:40
Mars ILL
Mars ILL is offline
Sonck zn tijd komt nog wel, khoop het ook voor Verheyen!

Oud 05-01-2002, 09:21
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Citaat:
Bram schreef:

jonge kom op zeg.. denk je nu ook al dat de belgische competitie beter is als de nederlandse?

Maar ik denk Saviola, Shevchenko of Henry
Oud 06-01-2002, 11:29
scara
scara is offline
Citaat:
Unbeatable_M schreef:

jonge kom op zeg.. denk je nu ook al dat de belgische competitie beter is als de nederlandse?
heeft hij dat gezegd soms?
de gouden schoen is gewoon een prijs dat ze uitreiken aan de beste (minst slechte) voetballer in belgie.

Oud 06-01-2002, 12:06
Bram
Bram is offline
Ja unbeatable heb ik da gezegd misschien??Kvraag gewoon of da in Nederland bestaat??!!Ja amai zeg!!
Trouwens de Belgische competitie is zeker niet veel zwakker dan de Nederlandse.
Oud 06-01-2002, 17:26
*MOI*
*MOI* is offline
Citaat:
Bram schreef:
Ja unbeatable heb ik da gezegd misschien??Kvraag gewoon of da in Nederland bestaat??!!Ja amai zeg!!
Daar gaan we weer...
Oud 06-01-2002, 18:08
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Bram schreef:
de belgische competitie is echt wel zwakker dan de nederlandse

een club als az zou in belgie nog europees voetbal halen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 18:21
Bram
Bram is offline
goede mop zaagmans!!!Hoe kun jij nu weten welk niveau belgische competitie heeft?Je ziet nooit wedstrijdbeelden!Tja hopelijk geeft RSCA volgend jaar psv nog eens voetballes...
Oud 06-01-2002, 18:39
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Citaat:
Bram schreef:
Ey praat normaal tegen me hoor, ik ben geen belg!

Zo bedoelde je dat wel, dat ze in Belgie de Gouden schoen hebben, dat je daar zo trots op bent dat je vergat dat Nederland nog altijd een stapje hoger is, dus vanzelfsprekend he dat we het hier ook hebben? wist je trouwens dat Engeland, Spanje en Italie dat ook hadden, of dacht je dat ze daarvoor alleen in Belgie gingen kijken?

Oud 06-01-2002, 18:52
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Bram schreef:
goede mop zaagmans!!!Hoe kun jij nu weten welk niveau belgische competitie heeft?Je ziet nooit wedstrijdbeelden!Tja hopelijk geeft RSCA volgend jaar psv nog eens voetballes...
wedden dat ik wel naar het belgisch voetbal kijk eurosport en canvas komt soms ook op dus zeik niet domme belg
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 20:47
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
nou...ik weet nie wie m gaat krijgen, maar t zal toch wel weer of Rivaldo, of Raul, of Figo of Zidane worden.

Zou ik zelf mogen zeggen wie t word is het Shevchenko of Henry
Oud 06-01-2002, 21:07
Mars ILL
Mars ILL is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:
wedden dat ik wel naar het belgisch voetbal kijk eurosport en canvas komt soms ook op dus zeik niet domme belg

Alsof je adh eurosport en canvas een beeld kan krijgen van het belgisch voetbal, aap die je bent

Oud 06-01-2002, 21:24
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Mars ILL schreef:
Alsof je adh eurosport en canvas een beeld kan krijgen van het belgisch voetbal, aap die je bent

je kale vader is aap en ja ik kijk al die wedstrijden de eninge leuke belgische clun is Racing Genk
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 21:47
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
BRuGGi schreef:
hoogstaande discussie weer, apen die jullie zijn
heej relax he
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 10:28
Bram
Bram is offline
ja zaagmans je kunt echt een oordeel vellen adhv wedstrijdbeelden van canvas(die de voetbalrechten niet heeft!)en eurosport hoor!
Maar kvergeef je je bent nog maar 13 jaar hé!
Maar unbeatable wat voor een lul ben jiJ???Ik bedoelde dat helemaal niet zo van die gouden schoen dwaas!!
Oud 07-01-2002, 10:58
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
noem je mij een dwaas?

je moeder is een dwaas ja

Iedere mongool (ja die landgenoten van jou ook) kan toch wel bedenken dat die Gouden schoen ook in Nederland is? als je het nou over de Litouwse Competitie had ofzo..

Maar ja, misschien moet ik me ook niet zo druk maken, want dit begrijp je toch niet

[Dit bericht is aangepast door Unbeatable_M (07-01-2002).]
Oud 07-01-2002, 11:46
Bram
Bram is offline
oei oei wat een niveau unbeatable??Tegen iemands moeder beginnen getuigt natuurlijk al van dwaasheid.Ja jij kunt het ook niet helpen dat je marginaal bent hé!
Oud 07-01-2002, 12:01
Bram
Bram is offline
Kijk kga het hier gewoon stoppen hoor, want dit begint me wat te kinderachtig worden al deze oeverloze discussies.De webmasters kunnen van mijn part een slot op dit onderwerp plaatsen.Kweet ni wa jij er van vindt unbeatable??
Oud 07-01-2002, 12:37
Mars ILL
Mars ILL is offline
De belgische ploegen trekken op alle vlak aan het kortste eind..budget, benadering, transfers, tv-geld, enzz
Toch slagen ze met hun beperkte middelen erin om af en toe eens te stunten op europees vlak, en heeft de belgische ploeg zich gekwalificeerd in poule met kroatie en schotland, en vervolgens met dubbele zege tegen tsjechie..wie is nu zwak?
Oud 07-01-2002, 12:38
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
ik kan dan nog wel 13 zijn maar dat geeft niet weg dat hollanders het altijd beter hebben gedaan ze spelen bij betere clubs hollandse clubs doen het international beter
goh belgie is naar het wk oke goed knap van ze
nederland niet ze hadden blesure,s en geen team en speelde in een betere groep
en belgie kan nog geen eens in eigen land doorkomen laatstaan in japan
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 14:40
Bram
Bram is offline
zaagmans dat zijn flauwe excuses die je aanhaalt hoor.Een zwaardere groep?Misschien wel,Portugal iets beter dan Kroatie, alhoewel Kroatie op wk 98 toch 3eplaats (winst tegen nederland!), maar ierland en schotland zijn volgens mij practisch evenwaardig.En blessures?Nederland heeft toch zo vele 'sterren'dat dat makkelijk moet opgevangen worden?Trouwens belgie heeft het tegen tsjechie zonder zijn 4 beste spelers meoetn doen.Zelfs Vermant speelde mee en die had al 2 jaar geen interland meer gespeeld!Dus blessures dat zijn uitvluchten.In de match waarin het MOEST gebeuren voor holland, tegen de ieren was bijna iedereen fit en dan is het ook mislukt...
PS:kdurf te wedden dat Belgie zeker de groep overleeft!
Oud 07-01-2002, 15:37
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Bram schreef:
zaagmans dat zijn flauwe excuses die je aanhaalt hoor.Een zwaardere groep?Misschien wel,Portugal iets beter dan Kroatie, alhoewel Kroatie op wk 98 toch 3eplaats (winst tegen nederland!), maar ierland en schotland zijn volgens mij practisch evenwaardig.En blessures?Nederland heeft toch zo vele 'sterren'dat dat makkelijk moet opgevangen worden?Trouwens belgie heeft het tegen tsjechie zonder zijn 4 beste spelers meoetn doen.Zelfs Vermant speelde mee en die had al 2 jaar geen interland meer gespeeld!Dus blessures dat zijn uitvluchten.In de match waarin het MOEST gebeuren voor holland, tegen de ieren was bijna iedereen fit en dan is het ook mislukt...
kroatie won van nederland om dat nederland z,n best er niet voor deed en ierland is duidelijk beter dan Schotland
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 16:47
scara
scara is offline
Citaat:
Bram schreef:
geen al te zware uitspraken doen, het is niet omdat het lijkt dat we erdoor gaan geraken dat het ook zo zal zijn.

Maar Zaagmans mag mij wel eens uitleggen waarom ierland sterker is dan schotland (schotse competitie hoor ik toch veel meer over)
Oud 07-01-2002, 16:55
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Unbeatable_M schreef:
noem je mij een dwaas?

je moeder is een dwaas ja

Iedere mongool (ja die landgenoten van jou ook) kan toch wel bedenken dat die Gouden schoen ook in Nederland is? als je het nou over de Litouwse Competitie had ofzo..

Maar ja, misschien moet ik me ook niet zo druk maken, want dit begrijp je toch niet

[Dit bericht is aangepast door Unbeatable_M (07-01-2002).]
ok, gaat het puur over de Litouwse competitie ga ik voor Rolandas Djaukshtas, die bij dacht ik Baltika speelt

Voor het buitenland ga ik dan voor die Litouwse spits bij Widcew Lodz
Oud 07-01-2002, 17:01
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:
kroatie won van nederland om dat nederland z,n best er niet voor deed en ierland is duidelijk beter dan Schotland

t gebeurt niet gauw, maar ik ben t ns volledig met jou eens. Nederland deed er toen idd nie z'n best voor, het had de finale niet gehaald en het WK was eigenlijk al voorbij

Ierland schat ik duidelijk hoger in dan Schotland, kijk alleen al waar de Schotse spelers spelen en waar de Ieren spelen. Die Schotten mogen dan wel vanwege de redelijk hoge gemiddelde leeftijd veel ervaring hebben, maar het heeft weinig jonge(re) spelers die Ierland wel heeft, kijk o.a naar Connolly en Robbie Keane. Bovendien, hoeveel Ieren zijn er over de 30? Alleen Shay Given geloof ik.

Nou wil ik niet zeggen dat kwaliteit met de leeftijd minder word, maar meestal zijn oudere spelers qua geld al binnen en dan hoeven ze minder hard te rennen om aan hun centen te komen, wat heb je trouwens nog te bewijzen op je 30e en wat kan je nog bewijzen als je bijv. 23 bent
Oud 07-01-2002, 17:04
Bram
Bram is offline
Tja scara kdacht nochtans ook dat Ierland ongeveer tzelfde was als Schotland en Kroatie bijna tzelfde als Portugal...en die blessures daar heb ik het ook over gehad...
Zeg Bird...gistern de derby gezien id Litouwse competitie?Volgens mij wordt het een spannende titelstrijd hoor!
Oud 07-01-2002, 17:07
Bram
Bram is offline
Bird die leeftijd heeft toch niks met interlands te maken hé?Je gaat toch ni zeggen dat de Schotten niet nr het WK wilden hé...Nee kschat Schotland ongeveer zelfde in als Ierland hoor.
PS:Belgie heeft de ieren uitgeschakeld voor het wk98...en volgens sommige nderlandse vrienden die ik toen had op de camping in Italie was 'Ierland dan ook een makkie'
Oud 07-01-2002, 17:09
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
scara schreef:
geen al te zware uitspraken doen, het is niet omdat het lijkt dat we erdoor gaan geraken dat het ook zo zal zijn.

Maar Zaagmans mag mij wel eens uitleggen waarom ierland sterker is dan schotland (schotse competitie hoor ik toch veel meer over)

en weet je waarom je daar meer over hoort
glasgow en celtic mols ricksen r. de boer numan konteman petta oud feyenoorder larson die schotten hebben daar amper aandeel die spelen bij clubs als dundee unitid ofzow
ierland heeft spelers als ian harte (leeds)
robbie keane(leeds) David Connoly(oud feyenoord nu wimbledon kon ook naar de spurs)
Roy keane (man u) dus en dan heb ik het nog niet gehad over nial Quin die bij sunderland speelt en nog meer van zulke spelers
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 17:14
Bram
Bram is offline
komkom zaagmans de laatste match van rangers speelden er 4 schotse internationals mee...
En we horen niet vd schotse competitie omdat er nederlanders inspelen hé...trouwens op het wk98 moesten de schotten normaal een gelijkspel hebben tegen Brazilie.Ze zijn daar onterecht verloren met enkele dubieuze beslissingen.
Oud 07-01-2002, 17:21
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Bram schreef:
komkom zaagmans de laatste match van rangers speelden er 4 schotse internationals mee...
En we horen niet vd schotse competitie omdat er nederlanders inspelen hé...trouwens op het wk98 moesten de schotten normaal een gelijkspel hebben tegen Brazilie.Ze zijn daar onterecht verloren met enkele dubieuze beslissingen.
zo kan ik ook wel gaan zeiken dat wij hollanders hadden moeten winnen van de brazilianen

Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 18:07
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
precies, maar dat zijn belgen hé
Oud 07-01-2002, 19:24
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
Bram schreef:
Bird die leeftijd heeft toch niks met interlands te maken hé?Je gaat toch ni zeggen dat de Schotten niet nr het WK wilden hé...Nee kschat Schotland ongeveer zelfde in als Ierland hoor.
PS:Belgie heeft de ieren uitgeschakeld voor het wk98...en volgens sommige nderlandse vrienden die ik toen had op de camping in Italie was 'Ierland dan ook een makkie'
nee, zo bedoel ik het niet iig, ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen, maar Ierland lijkt mij op het moment beter dan Schotland
Oud 07-01-2002, 20:39
mobie
mobie is offline
Citaat:
Zwarma schreef:
en ook de nederlandse award zal het niet zijn want de gouden schoen gaat over een seizoen en niet over een jaar. en is dus nog niet echt aan de orde.
Nee hoor ik weet niet hoe dat allemaal in die andere landen zit met hun uitreikingen voor de beste voetballers, maar in België noemt het dus de gouden schoen. Vreemd genoeg gaat die uitreiking niet over een voetbalseizoen, maar gewoon over een jaar. Dus er wordt rekening gehouden met de terugronde van vorig seizoen en de heenronde van dit seizoen. Heel dom volgens mij, maar tis gewoon zo. Dus Jan Koller, Tomasz Radzinski, Bart Goor,... zullen allemaal nog punten krijgen hoewel ze nu nimmer in de Belgische competitie uitkomen. allemaal wel vaag volgens mij. BTW de uitreiking is 23januari ofzo als ik me ni vergis.

Oud 07-01-2002, 21:05
Bram
Bram is offline
unbeatable en zaagmans heb ik gezegd dat Kroatie BETER of EVEN GOED als Portugal is ?Nee lijkt me!Ik heb gezegd dat Portugal beter is maar nu ook niet zoveel beter.
Ik zei ook gewoon dat de excuses die je aanhaalde heel goedkope excuses zijn,voor een ploeg als nederland die inderdaad over goede spelersn beschikt.En zouden we deze topic nu aub niet stoppen??
Oud 07-01-2002, 21:53
scara
scara is offline
Citaat:
Bram schreef:

En we horen niet vd schotse competitie omdat er nederlanders inspelen hé...
klopt, alleen over mols hoor je heel af en toe iets
maar vooral horen we over larsson of Valgaeren(ook logisch omdat het ene belg is)
Maar het Ierse clubvoetbal hoor je dus echt NIETS over (bestaat het eigenlijk wel). OK individueel zullen de Ieren wel meer klasse hebben, maar wat telt is het presteren als team.
Oud 08-01-2002, 06:14
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
nu effe ontopic:

Dit bedoel je met gouden schoen toch?

Ik zie eigelijk maar 2 spelers uit de belgische competitie

[Dit bericht is aangepast door Unbeatable_M (08-01-2002).]
Oud 08-01-2002, 08:29
Bram
Bram is offline
Als je het eigenlijk bekijkt heeft sporting toch wel kwaliteit laten gaan hé...De 1e,2e en 4e vd gouden schoen vorig jaar(koller,radszinski en goor)dus dit jaar zijn er inderdaad bijna geen kanshebbers een stuk of 3.
Reageren

Regels voor berichten