Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar idd.. hij is dood, en Kurt wou tog helemaal niet beroemd meer zijn? En dat ze die 'You know you're right' hebben uitgebracht vinnik ook sick. Ookal is het wel een cool nmr ![]()
||
![]() |
Citaat:
Uhh. ja dus ![]()
|
![]() |
Ik heb er een stukje van gelezen, een vriend van me heeft het boek en vindt het helemaal geweldig geloof ik. Ik kan me voorstellen dat je als fan wel benieuwd bent hoe je 'idool' denkt en als ik zo fan van Kurt zou zijn als die vriend van me, zou ik het ongetwijfeld helemaal lezen. Natuurlijk is het wel een beetje vaag dat ze zoiets uitgeven, normaal gesproken geven van die mensen die geld nodig hebben (Geri Halliwell enz (kan ff niemand bedenken
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ok, ANYWAY,.... ik zou het zelf denk ik wel gaan lezen ofzo, gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben. =)
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() maar ok, lama hange ![]()
|
ik sta er niet helemaal positief tegenover, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben en het waarschijnlijk best wel ga lezen, omdat ik ook best geinteresseerd ben in wat er precies in hem omging. hoewel ik als ik moet kiezen natuurlijk liever een dagboek lees van eddie vedder. maar dat heeft er dan weer niks mee te maken .
![]() maar ik vind het wel een beetje raar eigenlijk dat ze uitgebracht worden. ik vraag me nou echt af wat courtney diep van binnen nou wil met de dood van haar man, het lijkt er toch op dat ze al een paar jaar haar best doet haar zakken vol te laden.. ik moet er zelf niet aan denken dat mijn dagboeken zomaar uitgebracht worden, het is wel een eer natuurlijk, maar ik denk dat een introvert iemand als cobain er niet geheel positief tegenover zou staan. mag dat eigenlijk strafrechtelijk gezien wel gewoon?
|
'k vind het belachelijk... hij zou het zelf dus echt NIET goed gevonden hebben en dat begrijpt courtney ook wel; maarjah blijkbaar heeft ze totaal geen respect voor hem.. al heb ik dat wel meer gehoord
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het zal vast wel gezegd zeggen, maar ik vertel hier mijn mening:
Ik vind het echt te gek voor woorden ![]() Je gata niet zomaar iemand verleden en z;n diepste geheimen zomaar openbaar maken zonder dat hij er toestemming voor heeft gegeven. Hij kan gene toestemming geven, dus moet het niet uitgebracht worden.. Anna Frank wilde dat haar dagboek uitgebracht werd, ok, that's fine with me. Maar Kurt heeft nog nooit gezegd dat hij dat wilde. Mensen moet je in hun waarde laten dood of levens (of: respect voor de doden]. Ik denk dat je meer mensen pijn doet, dan dat je er gelukkig mee maakt. Of ik het zelf ga lezen weet ik niet, ik heb gene behoefte eraan om te kunnen zeggen "Ik had 'm lekker eerst gelezen". Ik denk dat ik afwachhtwat anderen vinden, of ik 'm moet lezen of niet. Trouwens, die single uitbrengen vind ik ook al zoiets, laat het zoals het is gestorven :/ De 'best of..' cd is ander verhaal omdat het meestal een toewijding aan die artiest, alleen dat betwijfel ik ook :/ Laatst gewijzigd op 24-10-2002 om 11:13. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dat dagboek ook belachelijk (heb ik al gezegd), maar die single vinnik nou wel weer meevallen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en een greatest hits cd word meestal uitgebracht om een band te eren naar wat ze gedaan hebben, maar ik betwijfel of dat de reden is waarom die cd uitgebracht word.. en dat bedoel ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En die laatste zin, nou dat denk ik idd niet... Courtney wil alleen maar geld ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De single wilde ze voor zichzelf houden en NIET uitbrengen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 't zal mij aan me kont roesten het dagboek van meneer Cobain, ik bedoel, ik vind het fijne muziek maar b'tje belachelijk hoe idolaat sommige mensen van hem zijn... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ík zie ze er eerlijk gezegd wel voor aan ![]()
|
jammer, k vind t respectloos dat er op deze manier met iemands privacy omgegaan word... oowkal is kurt dood, hij kan geen toestemming geven..... Nu moet Courtney die keuze maar een beetje gaan maken... zeg hé... ik wil oowk niet dat mensen na mijn dood nog m'n dagboek lezen... en t dan verdorie nog gaan UITBRENGEN
lezen: neej, k ga em niet lezen Laatst gewijzigd op 24-10-2002 om 14:47. |
![]() |
|
Nah als ik had mogen beslissen ofdat ie uitgebracht zou worden of niet dan zou ik het nie hebben gedaan aangezien je niet weet of hij dat zelf heeft gewild of niet... maar aangezien ik daar niks mee te maken heb en het er gewoon is... denk ik wel dat ik het ooit ga lezen...
||
![]() |
Citaat:
Gaan ze nu iets commercieel uitbrengen waarin degene in kwestie verteld waarom die zo'n hekel had aan de commercie hmmm, beetje vreemd toch
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Waar wil je alles van hebben (Patstopic) Ragnar | 109 | 14-05-2004 08:41 | |
Lifestyle |
cadeau voor vriendin die 18 wordt.. Verwijderd | 29 | 18-03-2004 22:37 | |
Muziek |