Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2002, 19:39
Sytrial
Sytrial is offline
Hallow kzit hier nog maar net enzo dus ik weet niet of er al een topic over is geweest maarre.. Wat vinden jullie er nou van dat ze het dagboek van kurt cobain gaan publiceren enzo?
Kvinnet zelf maar dom
Oud 23-10-2002, 19:41
Rhinus
Rhinus is offline
We leven in een kapitalistische wereld. Waar vraag is komt aanbod. Op zich niks mis mee. En Kurt is toch dood, hij zal er dus niks mee zitten. Er kan veel mee verdiend worden en veel mensen vinden 't facinerend om te lezen. Ik zie dus niet in wat er fout aan is.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 19:42
K-Cobain
K-Cobain is offline
Heyz, ik ben hier ook pas net (sinds vanavond )
Enne... ik vind het eiglijk een beetje gestoord dat er een dagboek van iemand die is overleden wordt uitgegeven... Da's tog gewoon ronduit kut?? Maar ja... ik denk tog dat ik hem ga lezen, want ik ben gigantisch nieuwsgierig *schaamschaam*
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 19:45
Verwijderd
het zal me aan m'n reet roesten (dus: goed dat ze het uitbrengen, maar ik ga het toch niet lezen).
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 19:45
Verwijderd
Citaat:
K-Cobain schreef:
Enne... ik vind het eiglijk een beetje gestoord dat er een dagboek van iemand die is overleden wordt uitgegeven... Da's tog gewoon ronduit kut?? Maar ja... ik denk tog dat ik hem ga lezen, want ik ben gigantisch nieuwsgierig *schaamschaam*
je geeft het antwoord zelf al: als mensen het willen lezen, zal het ook uitgebracht worden. dus geen ethisch gezeik.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 19:46
Sytrial
Sytrial is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
hehehehe Ja ik zouw hem ook gaan lezen
Maar idd.. hij is dood, en Kurt wou tog helemaal niet beroemd meer zijn? En dat ze die 'You know you're right' hebben uitgebracht vinnik ook sick. Ookal is het wel een cool nmr
Oud 23-10-2002, 19:52
Verwijderd
www.observer.co.uk/kurtcobain

kun je alvast lezen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 19:54
Sytrial
Sytrial is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
www.observer.co.uk/kurtcobain

kun je alvast lezen
Neeeee zou ik nooit doen
Uhh. ja dus
Oud 23-10-2002, 19:59
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
snees schreef:
je geeft het antwoord zelf al: als mensen het willen lezen, zal het ook uitgebracht worden. dus geen ethisch gezeik.
Ik ben nie blond, maar wat lul je nou allemaal??
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:03
Sytrial
Sytrial is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Dat snapte ik dus ook niet
Ethish gezeik? Wtf..
Oud 23-10-2002, 20:10
K-Cobain
K-Cobain is offline
Ja idd... hoezo ethisch gezeik?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:14
heavinly
heavinly is offline
Ik heb er een stukje van gelezen, een vriend van me heeft het boek en vindt het helemaal geweldig geloof ik. Ik kan me voorstellen dat je als fan wel benieuwd bent hoe je 'idool' denkt en als ik zo fan van Kurt zou zijn als die vriend van me, zou ik het ongetwijfeld helemaal lezen. Natuurlijk is het wel een beetje vaag dat ze zoiets uitgeven, normaal gesproken geven van die mensen die geld nodig hebben (Geri Halliwell enz (kan ff niemand bedenken )) hun dagboek uit, maar ja, Kurt heeft zijn permissie hiervoor niet kunnen geven. Dus ja, een beetje raar is het wel om van een overleden persoon een dagboek uit te geven, van iemand die leeft is het een heel ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:16
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Ik denk datie met
Citaat:
snees schreef:
, dit volgende bedoelt:

Citaat:
K-Cobain schreef:
ik vind het eiglijk een beetje gestoord dat er een dagboek van iemand die is overleden wordt uitgegeven... Da's tog gewoon ronduit kut??

Citaat:
waarna je vervolgens zegt:
Maar ja... ik denk tog dat ik hem ga lezen, want ik ben gigantisch nieuwsgierig *schaamschaam*
eh zoiets..?

Maar ok, ANYWAY,.... ik zou het zelf denk ik wel gaan lezen ofzo, gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben. =)
Oud 23-10-2002, 20:30
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ik wil het ook wel gaan lezen. Schijnen ook liefdesbrieven voor Courtney in te staan. vind het wel interessant wat er in zijn hoofd omging. hoe hij met zijn beroemdheid omging, met Courtney, met Frances.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:35
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
heavinly schreef:
...Dusja, een beetje raar is het wel om van een overleden persoon een dagboek uit te geven, van iemand die leeft is het een heel ander verhaal.
Idd
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:35
Infaustus
Infaustus is offline
leuk voor de fans, maar als ik ooit een kopie in me klauwe krijg , gebruik ik het om m'n reet mee af te vegen...
Oud 23-10-2002, 20:36
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
kandyrat schreef:
Ik denk datie met , dit volgende bedoelt:

eh zoiets..?

Maar ok, ANYWAY,.... ik zou het zelf denk ik wel gaan lezen ofzo, gewoon omdat ik zo nieuwsgierig ben. =)
Ja, nou ik snap het voor de helft, maar ja zo interessant vinnik het ook weer niet wattie allemaal te melden heeft
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:37
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Infaustus schreef:
leuk voor de fans, maar als ik ooit een kopie in me klauwe krijg , gebruik ik het om m'n reet mee af te vegen...
dit wilde ik ook maar zeggen, met als toelichting dat ik het KUT vind dat ze een dode persoon maar weer eens goed uitmelken.
Oud 23-10-2002, 20:38
Infaustus
Infaustus is offline
Lijkenpikkerij godverdomme!!!!
Oud 23-10-2002, 20:51
Verwijderd
Citaat:
K-Cobain schreef:
zie kandyrat's post.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:52
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Ik wil het ook wel gaan lezen. Schijnen ook liefdesbrieven voor Courtney in te staan. vind het wel interessant wat er in zijn hoofd omging. hoe hij met zijn beroemdheid omging, met Courtney, met Frances.
idem.
Oud 23-10-2002, 20:54
K-Cobain
K-Cobain is offline
dito.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 21:18
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Ja, nou ik snap het voor de helft, maar ja zo interessant vinnik het ook weer niet wattie allemaal te melden heeft
omdat je het maar voor de helft snapt

maar ok, lama hange =)
Oud 23-10-2002, 21:19
K-Cobain
K-Cobain is offline
DAT vind ik nou een goed plan, ghehe...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 08:47
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik ga het niet lezen vind het belachelijk en respectloos om zoiets uit te brengen.
Oud 24-10-2002, 10:21
corduroy
corduroy is offline
ik sta er niet helemaal positief tegenover, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik wel benieuwd ben en het waarschijnlijk best wel ga lezen, omdat ik ook best geinteresseerd ben in wat er precies in hem omging. hoewel ik als ik moet kiezen natuurlijk liever een dagboek lees van eddie vedder. maar dat heeft er dan weer niks mee te maken .

maar ik vind het wel een beetje raar eigenlijk dat ze uitgebracht worden. ik vraag me nou echt af wat courtney diep van binnen nou wil met de dood van haar man, het lijkt er toch op dat ze al een paar jaar haar best doet haar zakken vol te laden..
ik moet er zelf niet aan denken dat mijn dagboeken zomaar uitgebracht worden, het is wel een eer natuurlijk, maar ik denk dat een introvert iemand als cobain er niet geheel positief tegenover zou staan.
mag dat eigenlijk strafrechtelijk gezien wel gewoon?
Oud 24-10-2002, 10:27
K-Cobain
K-Cobain is offline
Courtney kan alles in dat soort dingen... Als het niet mag, weet ik zeker dat zij der weer net zo fijn onderuit komt.
* BAH *
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 10:40
McMotion
McMotion is offline
'k vind het belachelijk... hij zou het zelf dus echt NIET goed gevonden hebben en dat begrijpt courtney ook wel; maarjah blijkbaar heeft ze totaal geen respect voor hem.. al heb ik dat wel meer gehoord
Oud 24-10-2002, 11:04
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Citaat:
McMotion schreef:
'k vind het belachelijk... hij zou het zelf dus echt NIET goed gevonden hebben en dat begrijpt courtney ook wel; maarjah blijkbaar heeft ze totaal geen respect voor hem.. al heb ik dat wel meer gehoord
eens
Oud 24-10-2002, 11:11
Verwijderd
Het zal vast wel gezegd zeggen, maar ik vertel hier mijn mening:

Ik vind het echt te gek voor woorden
Je gata niet zomaar iemand verleden en z;n diepste geheimen zomaar openbaar maken zonder dat hij er toestemming voor heeft gegeven.
Hij kan gene toestemming geven, dus moet het niet uitgebracht worden..

Anna Frank wilde dat haar dagboek uitgebracht werd, ok, that's fine with me.
Maar Kurt heeft nog nooit gezegd dat hij dat wilde.

Mensen moet je in hun waarde laten dood of levens (of: respect voor de doden].

Ik denk dat je meer mensen pijn doet, dan dat je er gelukkig mee maakt.

Of ik het zelf ga lezen weet ik niet, ik heb gene behoefte eraan om te kunnen zeggen "Ik had 'm lekker eerst gelezen".
Ik denk dat ik afwachhtwat anderen vinden, of ik 'm moet lezen of niet.

Trouwens, die single uitbrengen vind ik ook al zoiets, laat het zoals het is gestorven :/
De 'best of..' cd is ander verhaal omdat het meestal een toewijding aan die artiest, alleen dat betwijfel ik ook :/

Laatst gewijzigd op 24-10-2002 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:21
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
Trouwens, die single uitbrengen vind ik ook al zoiets, laat het zoals het is gestorven :/
Waarom dan wel een greatest hits? Denk je dat Kurt niet wilde dat er nog een single werd uitgebracht dan?
Ik vind dat dagboek ook belachelijk (heb ik al gezegd), maar die single vinnik nou wel weer meevallen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:58
Verwijderd
Citaat:
K-Cobain schreef:
Waarom dan wel een greatest hits? Denk je dat Kurt niet wilde dat er nog een single werd uitgebracht dan?
Ik vind dat dagboek ook belachelijk (heb ik al gezegd), maar die single vinnik nou wel weer meevallen
De single klinkt wel, maar ik vind niet dat je het moet uitbrengen..

en een greatest hits cd word meestal uitgebracht om een band te eren naar wat ze gedaan hebben, maar ik betwijfel of dat de reden is waarom die cd uitgebracht word..
en dat bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 12:02
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
McLaren schreef:

en een greatest hits cd word meestal uitgebracht om een band te eren naar wat ze gedaan hebben, maar ik betwijfel of dat de reden is waarom die cd uitgebracht word..
en dat bedoel ik
Naja zo kunnen we nog wel een par dagen hierover doorgaan maar goed...
En die laatste zin, nou dat denk ik idd niet... Courtney wil alleen maar geld
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 12:07
Verwijderd
Citaat:
K-Cobain schreef:
Naja zo kunnen we nog wel een par dagen hierover doorgaan maar goed...
En die laatste zin, nou dat denk ik idd niet... Courtney wil alleen maar geld
Courtney is juist degene die wilde dat die single NIET werd uitgebracht.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 12:12
K-Cobain
K-Cobain is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Courtney is juist degene die wilde dat die single NIET werd uitgebracht.
Nee, dat weet ik, maar als je nou ff nadenkt... Zij wilde al meteen alles zelf houden en waar veel geld aan was te verdienen (informatie enzo) snel uitbrengen (net zoals dat dagboek).
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 12:24
Verwijderd
Citaat:
K-Cobain schreef:
Nee, dat weet ik, maar als je nou ff nadenkt... Zij wilde al meteen alles zelf houden en waar veel geld aan was te verdienen (informatie enzo) snel uitbrengen (net zoals dat dagboek).
huh?
De single wilde ze voor zichzelf houden en NIET uitbrengen..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 12:48
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
huh?
De single wilde ze voor zichzelf houden en NIET uitbrengen..
Ja ze vond het niet true als de hele wereld die plaat zou horen, ze wilde nirvana underground houden

't zal mij aan me kont roesten het dagboek van meneer Cobain, ik bedoel, ik vind het fijne muziek maar b'tje belachelijk hoe idolaat sommige mensen van hem zijn...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 14:30
Sytrial
Sytrial is offline
Citaat:
Infaustus schreef:
Daarvoor heb je tog wc papier
Oud 24-10-2002, 14:33
Sytrial
Sytrial is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Het zal vast wel gezegd zeggen, maar ik vertel hier mijn mening:

Ik vind het echt te gek voor woorden
Je gata niet zomaar iemand verleden en z;n diepste geheimen zomaar openbaar maken zonder dat hij er toestemming voor heeft gegeven.
Hij kan gene toestemming geven, dus moet het niet uitgebracht worden..

Anna Frank wilde dat haar dagboek uitgebracht werd, ok, that's fine with me.
Maar Kurt heeft nog nooit gezegd dat hij dat wilde.

Mensen moet je in hun waarde laten dood of levens (of: respect voor de doden].

Ik denk dat je meer mensen pijn doet, dan dat je er gelukkig mee maakt.

Of ik het zelf ga lezen weet ik niet, ik heb gene behoefte eraan om te kunnen zeggen "Ik had 'm lekker eerst gelezen".
Ik denk dat ik afwachhtwat anderen vinden, of ik 'm moet lezen of niet.

De 'best of..' cd is ander verhaal omdat het meestal een toewijding aan die artiest, alleen dat betwijfel ik ook :/
Daar bennik het nou HE-LE-MAAL mee eens
Oud 24-10-2002, 14:34
Sytrial
Sytrial is offline
Citaat:
McLaren schreef:

en dat bedoel ik
uhh .. denk je dat ze het voor het geld doen?
ík zie ze er eerlijk gezegd wel voor aan
Oud 24-10-2002, 14:44
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
jammer, k vind t respectloos dat er op deze manier met iemands privacy omgegaan word... oowkal is kurt dood, hij kan geen toestemming geven..... Nu moet Courtney die keuze maar een beetje gaan maken... zeg hé... ik wil oowk niet dat mensen na mijn dood nog m'n dagboek lezen... en t dan verdorie nog gaan UITBRENGEN

lezen: neej, k ga em niet lezen

Laatst gewijzigd op 24-10-2002 om 14:47.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 14:52
Roxy
Roxy is offline
Nah als ik had mogen beslissen ofdat ie uitgebracht zou worden of niet dan zou ik het nie hebben gedaan aangezien je niet weet of hij dat zelf heeft gewild of niet... maar aangezien ik daar niks mee te maken heb en het er gewoon is... denk ik wel dat ik het ooit ga lezen...
Oud 24-10-2002, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Sytrial schreef:
uhh .. denk je dat ze het voor het geld doen?
ík zie ze er eerlijk gezegd wel voor aan
Ze? Ik neem aan dat je Courtney bedoeld?
Courtney doet niewt alles voor het geld, Cris en David wilde het uitbrengen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 15:18
Rebirth Of Cool
Rebirth Of Cool is offline
Citaat:
Sytrial schreef:
hehehehe Ja ik zouw hem ook gaan lezen
Maar idd.. hij is dood, en Kurt wou tog helemaal niet beroemd meer zijn? En dat ze die 'You know you're right' hebben uitgebracht vinnik ook sick. Ookal is het wel een cool nmr
nee idd, hij heeft volgens mij zelfmoord gepleegt, omdat hij zat was van die commerciele aandacht e.d
Gaan ze nu iets commercieel uitbrengen waarin degene in kwestie verteld waarom die zo'n hekel had aan de commercie
hmmm, beetje vreemd toch
Reageren

Regels voor berichten