Advertentie | |
|
![]() |
|
Das inderdaad raar ja.
btw: gta3 had volgens mij wel problemen met XP, daar kon je een patch voor downloaden... Je kunt proberen om hem via een andere 'manier' op te starten: rechtermuisklik op *.exe bestand; Eigenschappen; Compatibiliteit; en dan een andere modus selecteren, maar ik ben bang dat dat weinig zal helpen. Ik kan je verder niet helpen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik speel dat spel zelf ook in XP en ik heb nergensch problemen mee ... Ik zou altijd kijken naar updates, zowel windows/driver en het spel zelf. Je kunt als laatste redmiddel natuurlijk eerst van resolutie veranderen VOOR je het spel opstart ... maar dat zou niet moeten hoeven ... |
![]() |
|
![]() |
Als ik het goed heb begrepen was het zijn beeldscherm die zich niet "opvult" bij lagere resoluties... kun je het nog aanpassen in het scherm zelf? Dan ligt het waarschijnlijk aan de refresh rate--XP beperkt het tot 60Hz, je moet er wat programmaatjes voor downloaden om het te fixen. Ook kun je zo een (relatief klein) leeg kader verwijderen door het beeld uit te rekken. Als je bedoelt dat je scherm ècht maar 640 van de bijv. 1280 horizontale pixels opvult, dan krijg ik het idee dat je met een TFT-scherm werkt die weigert op z'n native resolutie te werken. Als het een CRT is...?
|
![]() |
||
Citaat:
laptop meerbepaald. en met gta3 heb ik nooit geen problemen gehad in XP. op geen enkel van mijn 3 pc's ![]() |
![]() |
|
![]() |
Er is waarschijnlijk een toetscombinatie op je laptop waarmee je het scherm kunt "vullen"... maar dat zal wel verschillen per laptop-fabrikant. (IBM ThinkPad: Fn+F8.)
Je kunt het misschien ook in de laptop BIOS Setup instellen... of misschien zelfs in een configuratie-programma via Windows. Hangt wederom af van de fabrikant. |
![]() |
|
|