Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Om het dicht bij huis te houden: Kijk maar naar de hoeveelheid topics over de Islam na 11 september. Voor 11 september 2001 was dit echt niet het geval. Ja, er waren wat topics.. maar niet zoveel als NU! Het is natuurlijk logisch dat mensen het over de Islam hebben, aangezien de WTC-aanslagen worden toegeschreven aan een "Islamitische" (----» de Islam is trouwens niet een voorstander van geweld, maar dit terzijde) terreurbeweging. Maar dat er opeens zoveel en ook zo negatief erover wordt gepraat.. ![]() En aangezien de media de Islam en de 'allochtonen' steeds zwartmaakt, is het logisch dat de mensen negatief gaan denken -x-
|
Neej dat niet, von het alleen zeer hinerlijk om tehoren dat alle allochtonen het helemaal fantastisch vonden wat er was gebeurd, en dat ik hier elke dag in discusie met ze overging, zowel de KUT marokkanen, de goie marokkanen ( als er dan termen als goeie en slechte zijn, maar ff voor de contekst) en zelf me echte vrienden ( chinezen, pakistanen) ze vonden het allemaal vet en koewl wat er gebeurd was. En daar kots ik van...
||
Citaat:
Het gaat hier dus om de moslims, en niet om de linkse intelectuelen verder hebben die linkse anti-amerikanisten niet de bedoeling om amerika inclusief het westen te vernietigen; de islam daarentegen wel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
[QUOTE]
-------------------------------------------------------------------------------- Chimera schreef: Netwerk gezien? Het zijn toch echt de allochtonen die zichzelf 'zwartmaken'. -------------------------------------------------------------------------------- ah jah onzin, al die nederlanders die eromheen stonden deden niets, hun hebben het goedgekeurd door niet in te grijpen, hun moeten kritiek over hun heen krijgen niet die ouders die gewoon produkten zijn van het falen van het nedelandse interegratiesysteem hun zeiden alleen dat hun zoon rustig is maar als je hem aanraakt maakt hij je dood, en het was ook niet die je jongen ze bedoeling om hem dood te slaan. |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
[QUOTE]Casado schreef:
Citaat:
Grijp je in, dan krijg je helaas dit soort situaties: AH-personeel vervolgd voor geweld tegen gewapende dief Uitgegeven: 29 oktober 2002 10:57 Laatst gewijzigd: 29 oktober 2002 10:57 AMSTERDAM - Twee medewerkers van een Albert Heijn-vestiging in Amsterdam worden vervolgd omdat ze geweld hebben gebruikt tegen een winkeldief. Volgens een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam gebruikten de twee 'excessief geweld' nadat ze de winkeldief hadden weten aan te houden. De winkeldief had het Albert Heijn-filiaal aan de Tweede van Swindenstraat in Amsterdam overvallen en had de caissière onder bedreiging met een wapen geld afhandig gemaakt. De twee personeelsleden zetten daarop buiten de achtervolging in en overmeesterden de verdachte. "Het gaat erom dat de twee na die aanhouding geweld hebben gebruikt, geweld dat dus niet nodig was om die man te overmeesteren. Terwijl ze al wachten op de politie, is geweld gebruikt", verklaart de OM-woordvoerster. Omdat de winkeldief bij de mishandeling letsel opliep, kunnen de twee AH-personeelsleden een maximumstraf van zes jaar cel krijgen. Hun slachtoffer wordt verdacht van diefstal met geweld. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus nu is het de schuld van Nederlanders dat een Marokkaanse jongen een jongen van 22 doodmept. What's next, wij zijn verantwoordelijk voor de storm van zondag? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Dit wat je schrijft is het beeld wat de media graag wilt geven. Ik ken ook veel allochtonen (en ben allochtoon). Degene die de aanslagen "geweldig" vonden zullen dat nooit zo hebben gezegd. Misschien dat we dit zagen aankomen of dat het Amerika zijn eigen schuld is. Met andere woorden: We hebben onze mening erover genuanceerd! Citaat:
![]() En so what als de Al Qaeda hier it. Die gasten zitten in elk land van de wereld. Je moet niet alles met alles in verband brengen, daar heeft niemand wat aan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En so what als de Al Qaeda hier it. Die gasten zitten in elk land van de wereld. Je moet niet alles met alles in verband brengen, daar heeft niemand wat aan. [/QUOTE] Nederland is van de Nederlanders, en dat betekent dat je je als gast hebt te gedragen, dus niet met osama t-shirts rond gaat lopen. Als jij een logee hebt laat je hem jou toch ook niet beledigen? En verder heeft Al Quaeda hier niets te zoeken, we hebben toch ook geen IRA in Arabie zitten? Dus aanhangers van A.Q kunnen beter ophoepelen naar waar ze ook vandaan komen. |
![]() |
|
![]() |
haha sommige mensen zijn echt para..
Ey ik ga eerlijk vertellen wat ik van 11 september vind.. De dood van alle onschulldige mensen vind ik echt vreselijk, RIP VOOR ALLE SLACHTOFFERS EN RESPECT VOOR NAASTEN!! maar ik vind het wel goed voor de ego van Amerika.. damn dat land rulezz tha world.. bombardeerd en terroriseerd de halve wereld, verkoopt wapens aan alle landen .. Amerika moet een beetje dimmen.. Met deze aanslag hebben ze misschien door dat ze NIET tha master zijn .. snapt iemand dit..? nix met moslims tegen de westerse wereld te maken.. ik ben moslims leef in een westerse wereld .. gaat wel oke..
|
Nee, Moslims in Nederland hebben niks te maken met aanslagen van terroristen.
Maar het is nou ook niet zo dat ik ze aardiger ben gaan vinden, het is voor mij gewoon een totaal andere cultuur. De meeste Moslims zijn nou niet echt geweldig geintegreerd in de Nederlandse samenleving, wat een positievere instelling tot deze bevolkingsgroep niet echt bevorderd. Ik spreek hier dus niet over alle Moslims, ik ken ook positievere situaties / gezinnen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ten eerste: De mensen die hierdoor getroffen zijn, zijn NIET de mensen die de politiek maken. Ten tweede: De VS heeft nu alleen maar een vrijkaart gekregen alles wat ook maar enigzins naar terrorisme ruikt plat te bombarderen. Onschuldige mensen opblazen, of ze nu joods, moslim of amerikaan zijn, is HOE DAN OOK VERWERPELIJK. Als je dergelijke dingen gaat goedkeuren simpelweg omdat je het met bepaalde mensen niet eens bent, dan ben je IMHO niks beter dan de eerste de beste terrorist. |
![]() |
||
Citaat:
Allochtonen zijn mensen die elders vandaan komen. Allochtoon en moslim is niet hetzelfde. Mijn vader is buitenlands, wat mij officieel ook een allochtoon maakt. Maar ik ben geen moslim. |
![]() |
||
Citaat:
Integratie bestaat al zo lang, waarom kon m'n opa wel integreren en deze mensen niet? En zo kan ik nog veel meer voorbeelden geven van mensen die zoner enige hulp hier geintegreerd zijn. Echt bullshit vind ik dat, ze helpen ons niet dus kunnen we niet integreren, waar een wil is is een weg. Is het een reden om iemand te doden als ik eem aanraak, dan kan iedereen wel een paar mensen per week nermaaien. En als je met een helm op iemand z'n hoofd slaat en dan doorgaat als de persoon op de grond ligt wil je em ecvht wel dood slaan, en niet aalleen maar een blauwoog en een bloedneus. |
![]() |
||
Citaat:
Een beweging die de islam alleen maar gebruikt om hun haat te kunnen prediken, en maar overal politieke spelletjes spelen onder het mom van geloof. Het geeft de islam een slechte naam. |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat denk je van al die onschuldige doden die door de amerikanen vallen? Omdat hun zich met alles en iedere oorlog bemoeien, is dat soms minder erg?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en de gevolgen hiervan op burgers
|
Ze hebben het altijd over de marokannen, turken, surinamers en antillianen die zo crimineel zouden zijn, maar volgens mij wordt er een grote groep over het hoofd gezien.
Ik heb het over de Joegoslaven. Joegoslaven oververtegenwoordigd bij criminaliteit Gepubliceerd op vrijdag 1 november 2002 16:47 APELDOORN (ANP) - Jongeren en jonge volwassenen uit Joegoslavië zijn in Nederland oververtegenwoordigd bij criminaliteit. Een meerderheid van ongeveer 60 procent van deze groep wordt gerekend tot de 'zware jongens', die zich met ernstige misdrijven hebben ingelaten. Veel van hen zijn als migrant naar ons land gekomen en gaandeweg verzeild geraakt in het criminele circuit. Criminele groepen hebben Joegoslaven overigens niet doelgericht gerecruteerd. Dit zijn de belangrijkste conclusies uit een onderzoek dat in opdracht van het Programma Politie en Wetenschap is gemaakt. Onderzoekers van de Erasmus Universiteit in Rotterdam hebben het onderzoek uitgevoerd. Het onderzoek maakt verder duidelijk dat het merendeel van deze groep mensen, alleenstaande asielzoekers zijn. Reputatie De onderzoekers plaatsen kanttekeningen bij de reputatie van extreme gewelddadigheid van Joegoslavische criminelen. Ze hebben de indruk dat die reputatie door Joegoslaven zelf als instrument wordt gebruikt om ontzag en status af te dwingen en zich een plaats te verwerven in criminele circuits. De ondervraagde Joegoslaven zelf typeren zich in het algemeen wel degelijk als gewelddadig. Het onderzoek bouwt voort op een eerdere studie dat in opdracht van het ministerie van Binnenlandse Zaken werd gehouden. Uit het nieuwe onderzoek komt naar boven dat het niet zozeer gaat om jongeren in de leeftijd van 12 tot 17 jaar, maar om jonge volwassenen in de categorie 18 tot 30 jaar. ,,Anders als bij andere etnische groepen het geval is, is hierbij dus geen sprake van een tweede generatie probleem'', concluderen de onderzoekers van de Erasmus Universiteit. http://www.planet.nl/news/0,2031,80_467_1246503,00.html
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland! evelienevdboer | 42 | 01-06-2016 15:41 | |
De integratie van moslims in Nederland? Mujahideen | 226 | 07-02-2005 21:12 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
PKK trainingskamp in Nederland Blitzkrieg Bop | 75 | 13-11-2004 21:02 | |
AEL wil ook in Nederland politie gaan volgen Verwijderd | 31 | 11-03-2003 20:07 | |
Radicale moslims in Nederland Buzzzfuzzz.vs | 6 | 27-09-2002 13:58 |