Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2001, 21:16
Forza_Vak X
Forza_Vak X is offline
'Julio Ricardo Cruz bespreekt terugkeer in De Kuip'
[ RTV Rijnmond | Rotterdams Dagblad ]

Voormalig Feyenoord-spits Julio Ricardo Cruz was gistermiddag voor het eerst sinds begin vorig seizoen, toen hij plotseling vertrok uit De Kuip, terug in Stadion Feijenoord. Hij zag zijn oude club met 5-0 winnen van NEC, zo meldt TV Rijnmond.

De spits van Bologna heeft volgens de TV-zender voor de wedstrijd een mogelijke terugkeer in De Kuip besproken met Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik. Wellicht zou Julio Cruz wanneer zijn contract bij Bologna in 2003 afloopt bij Feyenoord Pierre van Hooijdonk weer kunnen opvolgen.

Cruz (nu 27 jaar) zei dat hij zich vermaakt had tijdens de wedstrijd en een dat hij een warm gevoel kreeg van Het Legioen dat tekeerging. "Ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad. Het is prachtig om weer terug te zijn."
----------------------------------
ik weet het nog net zo niet hoor.. wat vinden jullie hier nou van ? zou die terug kunnen komen en goed mee kunnen draaien in het elftal ??

Bron: http://www.feyenoordnet.nl/fn_nieuws...D=2595&catID=1

[Dit bericht is aangepast door Forza_Vak X (10-12-2001).]
Oud 10-12-2001, 21:20
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
pfff moeilijk je hebt elmander een groot talent Cruz speelde een paar goede wedstrijden maar ook veel slechte ik weet het niet ik zie jhet van zelf wel mij maakt het niks uit ik hoop alleen dat elmander ook een kans krijgt als diepe spits
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 21:30
Forza_Vak X
Forza_Vak X is offline
ja dat laatste heb je gelijk in.. maar ik vind cruz wel een goed mannetje naast elmander. dus elmander in centrale positie en dan erom heen zwervend cruz of juist andersom. ik heb het gevoel dat die 2 wel aardig overweg kunnen.. 2 rommelaars ik weet het niet.
Oud 10-12-2001, 21:33
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
theo tank schreef:
ik las het net ook!!

Maar van mij hoef het niet zo, al weet ik niet hoe Feyenoord er bij staat medio 2003.

Maar als ik zie dat jongens als ono elmander, en smolarek nog niet eens 22 zijn.
Ik ga er wel vanuit dat tomasson eind dit seizoen weg is, iig voor medio 2003.

Cruz: Soms geniaal (krijg nog steeds rillingn als ik aan die 2-0 denk Juve en thuis of die 3-0), maar vaak (te vaak) slecht (vooral z'n instelling)
Hij zou wel een dosis ervaring mee kunnen nemen, maar met de komst van Cruz zou elmader weer op het tweede plan raken.

ps: Was het Cruz ook iet die zei dat hij alleen het stadion zou missen, en dat hij te weinig respect had gekregen van de achterban????

met die 3-0 bedoel je zeker marseille
ja ik vindt dat je wel gelijk hebt maar gaat tomasson volgend jaar weg dan niet te hopen
maar goed als je over een paar jaar elmander in de spits ono daarachter links leo 1 rechts smolarek
er van uit gaan dat tomasson en kalou weggaan
hooijdonk pinchitter en waar moet je cruz dan laten of gaat van hooijdonk terug naar Nac naja kzie wel
Met citaat reageren
Oud 10-12-2001, 21:40
Forza_Vak X
Forza_Vak X is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:
hooijdonk pinchitter
nou ik denk dat van hooijdonk weinig trek heeft in 'pinchhitter'. dan gaattie denk ik net zo lief in de basis bij nac voetballen..
Oud 10-12-2001, 21:59
RekZ
RekZ is offline
van mij hoeft ie niet terug hoor
http://www.feyenoordnet.nl/mov/fn_cruz_09122001.avi

ennuh die sig van tankie! heheh
Oud 11-12-2001, 09:40
Roberto15
Roberto15 is offline
Ik was net blij dat ie weg was...
Oud 11-12-2001, 10:22
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
van mij mag ie komen, doe feyenerd neit veel beter aan hoor, kortom alleen maar slechter. Elmander is dan 3 keer zo beter

Met citaat reageren
Oud 11-12-2001, 12:11
Shox
Shox is offline
Ik denk het ff van niet he? Wat moeten we met die gozer die misschien van de 34 wedstrijden er 8 briljant speelt, nee doe mij maar Elmander en een goeie aankoop in Scandinavië ofzo...maar laat die Cruz alsjeblieft blijven waar die zit...In Bologna heeft die ook nog niets klaargemaakt dus...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2001, 17:08
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Laatie aub daar blijven.. Ik was net zo blij dattie opgerot was (en ik ben niet eens voor Feyenoord ) Ik heb me echt dood lopen ergeren aan die vent, iedere keer alstie in de buurt van het penaltygebied was, gingie -oh.. toevallig- liggen.. Daar bederf je echt het spel mee en het is superirritant!
Oud 17-02-2002, 10:19
Krugdinho
Krugdinho is offline
korneev weg,tomasson waarschijnlijk,dus kan f.noord in plaats van cruz beter alback kopen
Reageren

Regels voor berichten