Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2002, 17:39
nisha
nisha is offline
Het zit zo ik wil graag een wedstrijd van Safin zien. Dus ik ga naar de site van het abn tournooi. Staan daar de speler en een nummer ervoor. Dan ga ik naar het wedstrijdschema staat er speler 1 tgen 2 3 tegen 4 en ga zo maar door.

Mijn eerste vraag gaat het zo dat de nummer een van de spelers lijst dan tegen twee moet. Lijkt me niet dat ze dat doen want dan heb je meteen de "grote" spelers tegen elkaar en die zijin er dan dus ook snel uit.

Mijn tweede vraag ik kon nergens vinden wie op welke dag speelt en hoelaat precies.

Het kan zo zijn dat ik gewoon enorm blond ben en die hele site niet heb begrepen, maar goed zou iemand dan zo vriendelijk willen zijn om het me uit te leggen.

Liefs Nisha
Oud 17-02-2002, 19:11
edwin10
edwin10 is offline
Nee zo gaat het niet: je hebt 8 geplaatste spelers, en safin is als 3e geplaatst, dus in de 1e 2 rondes kan hij geen geplaatste tegenstander tegenkomen. Als je Safin wilt zien spelen, dan is dat zeker op een avond(is aantrekkelijk voor het publiek) en waarschijnlijk zal het dinsdagavond zijn. Helemaal zeker weet ik het niet, maar om het wedstrijdschema te zien, moet je morgen bij de sport van het AD kijken, daar staat altijd in welke wedstrijden er die dag zijn. De overdag wedstrijden(meestal 3/4) beginnen om 10.30 en de avondwedstrijden vanaf 19.30. Ik ga er morgenavond heen,laterz
Oud 17-02-2002, 21:21
nisha
nisha is offline
Citaat:
edwin10 schreef:
Nee zo gaat het niet: je hebt 8 geplaatste spelers, en safin is als 3e geplaatst, dus in de 1e 2 rondes kan hij geen geplaatste tegenstander tegenkomen. Als je Safin wilt zien spelen, dan is dat zeker op een avond(is aantrekkelijk voor het publiek) en waarschijnlijk zal het dinsdagavond zijn. Helemaal zeker weet ik het niet, maar om het wedstrijdschema te zien, moet je morgen bij de sport van het AD kijken, daar staat altijd in welke wedstrijden er die dag zijn. De overdag wedstrijden(meestal 3/4) beginnen om 10.30 en de avondwedstrijden vanaf 19.30. Ik ga er morgenavond heen,laterz
dank je is dat probleem opgelost nu nog iemand vinden die met me mee wil hahah
en iemand die me naar r'dam kan brengen
ach ja als het me lukt zie ik je nog !!!!
Reageren

Regels voor berichten