Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2002, 15:35
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
stelletjes zijn meestal "twee van dezelfde"
qua uiterlijk
2x goth
2x punk
2x stylo
2x alto

kijkt men idd niet verder dan de neus lang is?
of groeit men naar elkaar toe?
of overdrijf ik nu?

kun je sowieso een goede relatie met iemand hebben met een andere lifestyle?
je wilt uit op andere plekken? deelt niet dezelfde interesses? je hebt over veel dingen een andere mening?

nuja je snapt me wel
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2002, 15:42
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Hm.. als je relatie sterk genoeg is
moet het kunnen lijkt me..
Als een gothic met een kakker neemt
(ok, ff in hokjes praten,
is makkelijker ),
en ze gaan bijv. uit,
kan diegene best wel k*topmerkingen krijgen,
en mja, das toch niet leuk,
ook niet voor je vriend/vriendin..
Op zich is afwisseling in een relatie ook leuk,
dat je elkaar aanvult zeg maar.
De ene persoon vind dat fijn,
de ander niet..
Ik denk dat het voor een groot
deel van de personen zelf afhangt..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 15:45
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Ik denk dat je bepaalde dingen leuk vind als je een bepaalde stijl hebt, en dus ook vaak eerder mensen leuk vind met dezelfde stijl.

Ik denk dat je wel een goede relatie met iemand uit een andere lyfestyle kunt hebben, zolang je je zelf maar niet zo veel van de buitenwereld aantrekt.
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 15:47
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Volgens mij zou een relatie tussen 2 "verschillende" zeg maar best wel kunnen maar ik denk meer dat het komt doordat verschillende soorten mensen minder met elkaar in contact komen zegmaar..
Of gewoon soort zoekt soort
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 16:00
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik word over het algemeen in het hokje "goth" gepropt.. die kleren draag ik over het algemeen ook het meest.. Maar ik heb ook al een paar keer iets gehad met een skater.. En dat HAD ook goed kunnen gaan.. het is foutgelopen, maar niet vanwege het "stijlverschil"..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 16:30
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Het zou in principe wel kunnen denk ik, maar ik persoonlijk zou er niet aan beginnen.. en denk dat iedereen automatisch wel meer valt op mensen uit zijn eigen 'hokje'. Idd door gedeelde interesses, gedeelde vrienden, hobby's e.d. Ik persoonlijk wil gewoon iemand die ongeveer dezelfde dingen leuk vind als ik.. en ik denk dat iedereen dat wel heeft.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 16:36
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
wallflower schreef:
Ik word over het algemeen in het hokje "goth" gepropt.. die kleren draag ik over het algemeen ook het meest.. Maar ik heb ook al een paar keer iets gehad met een skater.. En dat HAD ook goed kunnen gaan.. het is foutgelopen, maar niet vanwege het "stijlverschil"..
Skater en goth zit ook niet een dusdanige kloof tussen als bij een gothic en een..kakkers of hiphopper ofzo.

Ik denk dat een relatie tussen personen met totaal verschillende lifestyles best goed kan gaan,ik bedoel als je als kakker een relatie hebt met een gothic meisje heb je in de eerste plaats geen hekel aan gothic uiterlijk anders zou je niet op dat meisje zijn gevallen,maar je zal wel overeenkomsten moeten hebben in interesses enzo,anders loopt het fout,maar dat is altijd zo.
En voor de rest zal het vaak wel een kwestie zijn van aanpassen.

Veel mensen vallen op personen die wel een zelfde soort lifestyle hebben,misschien omdat ze inderdaad niet open staan voor mensen met een andere stylo.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 16:39
ikbenLINDA
Avatar van ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
ik ben 18 en soort van goth, en ik ga een ventje van 16 meeten die skater is. ik ken hem al en we hadden ook ongeveer wat en dat gaat misschien weer goed komen. maar het maakt echt niks uit als je maar van elkaar houdt
__________________
can you really choose life?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 16:49
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
nou ik was eens met een "modetrutje" en dat ging echt nie hahaa
Ze dumpte me ook enzo tsja na een week was ik het vergeten dit topic deed me er weer aan denken

Mn huidige vriendin moet niets van punk hebben en is helemaal into industrial enzo maar dat vind ik beide erg leuk en het gaat heel erg goed samen
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 16:52
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Lifestyle is geen kledingstijl. Andere kledingstijlen gaan prima denk ik. Andere muzieksmaak ook nog wel. Maar als je een compleet andere lifestyle heb dan gaat het echt niet werken.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 16:55
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Mensen van dezelfde lifestyle trekken nou eenmaal sneller naar elkaar toe, dat gebeurt gewoon.

Tuurlijk kan je iets met iemand beginnenmet een andere lifestyle, maar het kan natuurlijk wel problemen opleveren.
Het lijkt me moeielijk met iemand die er bijv. niets van begrijpt als ik naar een demo zou gaan, of als ik me druk maak om bepaalde dingen.

Het is altijd belangrijk dat je elkaars intresses en hobbys iig begrijpt, anders gaat het zowieso sneller fout denk ik, lifestyle maakt dan niet zoveel uit.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 16:59
a new noise
a new noise is offline
in principe val ik op veel verschillende types
maar het lijkt me lastig als mijn vriendin nooit eens mee
wil gaan naar optredentjes enzo.....

alhoewel... verliefd word ik meestal op meiden die een combinatie van kak/net en punk/skate/emo/hc/ska achtig uiterlijk hebben of goths MET STIJL....
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 17:44
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Mij lijkt het wel leuk om iets te hebben met iemand die een totaal verschillende lifestyle dan mij heeft.. Je kan dan meer van elkaar leren en het geeft wat meer pit aan je relatie.. Ik vind het zowiezo interessant om te zien hoe mensen met een andere lifestyle, andere opvattingen over het leven hebben en andere normen en waarden delen..

Het liefst zou ik een soort dierentuin met mensen hebben, (een alto hier, een goth daar, hier nog een skatertje..)zodat ik lekker iedereen kon bestuderen en observeren..
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 17:47
shanli
shanli is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:


Ik denk dat een relatie tussen personen met totaal verschillende lifestyles best goed kan gaan,ik bedoel als je als kakker een relatie hebt met een gothic meisje heb je in de eerste plaats geen hekel aan gothic uiterlijk anders zou je niet op dat meisje zijn gevallen,maar je zal wel overeenkomsten moeten hebben in interesses enzo,anders loopt het fout,maar dat is altijd zo.
En voor de rest zal het vaak wel een kwestie zijn van aanpassen.

Veel mensen vallen op personen die wel een zelfde soort lifestyle hebben,misschien omdat ze inderdaad niet open staan voor mensen met een andere stylo.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 17:55
kleine wicca
kleine wicca is offline
nou et valt mij niet zow heel erg op, maar ik let dr dan ook nie op, wel als het heel opvallend is.
Zag een keer een stelletje lopen waarvan het meisje helemaal gothic was en die jongen echt zo'n superkakker.....en dat vonnik zow leuk om te zien. gewoon , et had iets

Ik denk dat vrienden elkaar wel beïnvloeden en dat relaties een beetje binnen kringen met dezelfde stijl ontstaan, is dan ook niet zo heel erg raar he..............
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 18:15
Florine
Avatar van Florine
Florine is offline
omdat je over het algemeen met bepaalde mensen omgaat of te maken krijgt (doordat je naar dezelde plekken gaat, dezelfde interesses deelt etc.) zie je ook vaak stelletjes 'uit hetzelfde hokje'.

Het lijkt me hetzelfde als 'moeilijke woorden'. Hoger opgeleidenen moeten voor hun studie moeilijkere boeken lezen en krijgen dus meer te maken met moeilijke woorden. Gevolg hiervan is dat zij vaak ook met die moeilijkere woorden praten.
Lager opgeleidenen krijgen simpelweg minder met die woorden te maken en praten dus over het algemeen ook niet zo.

Maar het zou best kunnen dat je eens een leuk iemand tegenkomt uit een 'ander hokje' en die redelijk dezelfde mening heeft e.d. Er moet in ieder geval altijd wel een gemeenschappelijke 'iets' zijn dat je tot elkaar aantrekt.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 18:27
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
ja dat kan en ik en mijn vriendin zijn het levende bewijs.. alhoewel.. kwa uiterlijk behoren we in aparte "hokjes" maar kwa denken zijn we vrijwel hetzelfde we denken over bijna alles hetzelfde ook de manier waarop we met situaties omgaan overlapt grotendeels.

op de punten waarin we verschillen trekken we af en toe een beetje naar elkaar toe zij vindt sommige punk leuk en ik kan op zijn tijd welleeens geneiten van een mooi klassiek stuk (vooral als het doorhaarzlef wordt uitgevoerd natuurlijk ) door haar heb ik mischien ook meer rust in mijn stijl gevonden per se opvallen en "raar" zijn hoeft niet meer ik houd het nu bij vrij normale kleding met af en toe een accentje vaagheid..

onze relatie is ijzersterk we zijn nu al een half jaar (a.s. zaterdag) bij elkaar en we hebben nog nooit echt ruzie gehad (ok 1 meningsverschil) terwijl we elkaar toch zeker 4 a 5 dagen per week zien en bij elkaar slapen...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 18:44
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
soort zoekt soort, algemeen bekend. maar persoonlijk hou ik van diversiteit. ik hoef niet echt alles met mijn vriendin te doen, ze mag best totaal andere interesses, meningen en uiterlijk hebben, anders ga ik me maar dood vervelen :/ Interesse naar elkaars lifestyle (interesses, hobbies etc) is ook wel belangrijk imho. De polos/skatebroeken/gothjurken zijn voor mij geen redenen om een geweldige persoon uit te sluiten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-10-2002, 18:46
SvartVinge
Avatar van SvartVinge
SvartVinge is offline
Nou uhmz,
Ik vind dat je best een relatie kunt hebben met iemand van de andere soort
Als je elkaar gewoon speciaal/lief/aardig/leuk enz enz vind, en onwijs veel om elkaar geeft dan maakt de stijl die je hebt volgens mij niet zo veel meer uit.

Maar ik zie zelf de kans groter om een relatie hebben met iemand van het zelfde soort/zelfde stijl...
Want als jezelf die stijl hebt dan vind je denk ik ook eerder iemand met dezelfde stijl leuk...je luisterd dezelfde muziek, hebt misschien dezelfde ideeen over dingen....Lijkt me allemaal veel leuker/makkelijker...Al vind ik wel dat een punker en gothic (om het ff lekker op zn hokjes te zeggen) ook best goed bij elkaar kunnen passen, een alto en een punker ook enz enz...Dus je moet elkaar gewoon lief vinden
Maar toch val ik zelf eerder op iemand die ook een btje mijn stijltje heeft
__________________
seven tears are flowing to the river
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:01
ieyor
Avatar van ieyor
ieyor is offline
automatisch zoek je denk ik iemand die n beetje op jou lijkt qua lifestyle, want je leert elkaar op n bepaalde manier kennen en als je praat heb je t dan over bepaalde onderwerpen die beiden interesseren. en als je van verschillende muziek houd, dan kun je niet samen uitgaan (naja t kan wel, maar als jij bv van metal houdt en je partner van hiphop en jij houdt daar niet van dan doe je t misschien wel om hem/haar n plezier te doen, maar ook niet van harte)
maar kdenk dat als je teveel tzelfde bent t ook niet goed is ofzow...
naja ik heb nou vriendje met erg brede smaak, volgens sommigen is ie 'te normaal' voor me (naja hijs 'normaal' qua uiterlijk, maar hijs even gestoord dus dat gaat wel goed )
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:05
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
strafcorner schreef:

onze relatie is ijzersterk we zijn nu al een half jaar (a.s. zaterdag) bij elkaar en we hebben nog nooit echt ruzie gehad (ok 1 meningsverschil) terwijl we elkaar toch zeker 4 a 5 dagen per week zien en bij elkaar slapen...
*offtopic*
Gefelicitererd Jaap!
En wij hebben vandaag precies 10 maanden
Kom je binnenkort bij Hylks nieuwe huis kijken?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:15
Masked Mage
Avatar van Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Skater en goth zit ook niet een dusdanige kloof tussen als bij een gothic en een..kakkers of hiphopper ofzo.
nou, ik vind een skater echt niet op een Gothic lijken. en dan heb ik net niet over de WT sletjes.
ik zou eerder een kakker zijn dan skater. kakker licht kwa mijn visie dichter bij Gothic.


Citaat:
ikbenLINDA schreef:
ik ben 18 en soort van goth
sinds waneer joh??
de laatste foto die ik van jouw zag was je nog into mode soorten
__________________
[We are the People of the Night] * [Vroeger hadden kinderen snotneuzen, nu hebben snotneuzen kinderen!] * [Gothic-God]
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:31
ieyor
Avatar van ieyor
ieyor is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:
kakker licht kwa mijn visie dichter bij Gothic.
dat klopt eigluk best t heeft beiden zn 'elite' en as je daar nie bij hoort ben je 'nep' :-|
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:35
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:

sinds waneer joh??
de laatste foto die ik van jouw zag was je nog into mode soorten
ik denk dat je een ander potentieel slachtoffer bedoelt
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:35
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
eztah schreef:
*offtopic*
Gefelicitererd Jaap!
En wij hebben vandaag precies 10 maanden
Kom je binnenkort bij Hylks nieuwe huis kijken?
waaarrrrrrr?
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2002, 19:41
Verwijderd
Ja, ik zou dat wel kunnen, ik zie niet in waarom...sterker nog, ik zie mezelf nog eerder iets beginnen met een 'alternatief' meisje dan met een doorgesneden hockeytrutje (de 'goeden' niet te na gesproken natuurlijk). Ligt meer op één lijn denk ik. Kleding zegt wel iets over iemands innerlijk, maar niet alles.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 20:02
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
toch snap ik da wel dat mensen meestal f-lieft worden op iemand van hun eigen stijl...
sommige mensen willen nou eenmaal een vriend die bijvoorbeeld de zelfde muzieksmaak heeft (samen uitgaan of samen naar concert gaan is ook wel handig als je allebei van die muziek houd) offumm meestal hebben die zelfde stijlen toch zoow ongeveer de zelfde gedachte over verschillende dingen.
ja ik vind da toch wel te begrijpen!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 20:13
corduroy
Avatar van corduroy
corduroy is offline
Lifestyle vind ik wel een beetje een overdreven term eigenlijk hoor soms. maargoed.
euh ik werd altidj verliefd op punkers. terwijl ik zelf van oorsprong best verlegen ben, maar ik herkende daar iets in en ik keek er blijkbaar naar op ofzo. maar eigenlijk val ik op totaal verschillende types en kunnen + en - elkaar erg aantrekken. Toch zoek ik geloof ik ook wel erg naar herkenning vooral in emoties en muziek en dat soort zaken.
__________________
the waiting drove me mad. you're finally here and i'm a mess. take your entrance back. can't let you roam inside my head.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 20:39
Verwijderd
Mijn vriend is een soort van punkskater, luistert naar muziek als NOFX en al die andere non-commerciele bands waarvan ik nog nooit gehoord had (nu ken ik er redelijk veel en de helft valt nog best te beluisteren ook). Ikzelf ben zeg maar "normaal". Niet kak en niet alternatief ofzo. Maar goed, we hebben dus al bijna 14 maanden een relatie en we zijn qua stijl heel verschillend maar ons gevoel voor humor, klefheidsgehalte en dat soort dingen liggen wel dicht bij elkaar. Kunnen erg goed met elkaar opschieten en ben echt helemaal gek op hem. Vind zn kleren mooi enzo alleen zn muziek soms afgrijselijk. Gelukkig hoef ik daar niet naar te luisteren en hij ook niet naar mijn muziek dus alles gaat goed.

Conclusie (om een lang verhaal kort te maken): een relatie tussen twee verschillende hokjes kan best en komt dus ook voor. (mijn vriendin is ook "normaal" en heeft iets met een kakker, minder extreem maar toch).
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 20:58
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
! am mE schreef:
luistert naar muziek als NOFX en al die andere non-commerciele bands .
omfg
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 21:03
Mysterons
Mysterons is offline
verschillende kledingstijl kan heel goed denk ik. dan vind je die andere kledingstijl ook wel mooi, en is het innerlijk is dan blijkbaar oke

verschillende muziekstijl kan denk ik ook heel goed, jammer dat je niet naar optredens kunt samen enz. maar het is niet echt een blok in je relatie denk ik.

verschillende denkwijze lijkt me wel vervelend, groot verschil in intelligentie [tja..], anders denken over [?] alochtonen, abortus, emancipatie etc. [?] maar ook kleinere dingen, ik denk dat dat heel moeilijk word.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 21:05
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
MoonDance schreef:

verschillende muziekstijl kan denk ik ook heel goed, jammer dat je niet naar optredens kunt samen enz.
kan wel heb mij dineetje wel eens meegenomen naar een stevige trash set en ik ben ook wel met haar meegegaan naar het komsnertgebouw voor een klassiek tussendoortje
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 21:10
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
kan wel heb mij dineetje wel eens meegenomen naar een stevige trash set en ik ben ook wel met haar meegegaan naar het komsnertgebouw voor een klassiek tussendoortje

leuk


maar niet iedereen wil dat. ik zou het persoonlijk vertikken om met een vriend naar slipknot te moeten om maar iets te noemen
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 23:04
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
strafcorner schreef:
waaarrrrrrr?
Rijnstr. 246
Bel m, hijs morgen thuis
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 00:29
maar
Avatar van maar
maar is offline
Ik heb wel eens een heel geslaagd 'skater'-vriendje gehad. Hij droeg broeken-met-zakken that is.. Maar hij leek van binnen heel erg op mij 2 jaar terug eigenlijk . Ik denk dus dat als we lifestyles nu eens niet op kleding indelen, maar op 'lifestyle' (ik kom echt heel erg slecht uit mijn woorden vandaag..), het prima kan; maar in Nederland lijkt het wel taboe inderdaad, untrue.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 00:31
maar
Avatar van maar
maar is offline
Citaat:
nare man schreef:
Gefeliciteerd
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-10-2002, 07:07
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Het is erg logisch in mijn ogen dat je iemand met de zelfde interesses uitoekt, dat doe je ook met je vrienden. Maar zelfde muzieksmaak en soort uiterlijk hoefd niet echt. Je kunt iemand met een totaal andere stijl er ook leuk uit vinden zien.
Verder vind ik het ook logisch dat je ongeveer dezelfde ideen hebt, dat je elkaar in ieder geval niet compleet tegenspreekt in elk gesprek want dat lijkt me niet werken.

Uiterlijk is maar uiterlijk, het gaat vooral in een relatie om het innerlijk.
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 11:29
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
ik heb al 13 maanden een relatie met een typische student...zou het niet als kakker willen omschrijven, maar gewoon gewoon zeg maar...?

Wel, ik ben absoluut nooit typisch of wat dan ook, toch heb ik niet gemerkt dat hij afschrikt wanneer ik in een gothic jurk loop, of er ook maar enig commentaar op heeft...

relaties zijn geven en nemen, je valt op een persoonlijkheid en wanneer daar een ander soort lifestyle aan vast zit moet dat te doen zijn...Dharma en Greg is een goed voorbeeld daarvan./..
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef:
stelletjes zijn meestal "twee van dezelfde"
qua uiterlijk
2x goth
2x punk
2x stylo
2x alto

kijkt men idd niet verder dan de neus lang is?
of groeit men naar elkaar toe?
of overdrijf ik nu?

kun je sowieso een goede relatie met iemand hebben met een andere lifestyle?
je wilt uit op andere plekken? deelt niet dezelfde interesses? je hebt over veel dingen een andere mening?

nuja je snapt me wel
komt meer doordat je niet zo makkelijk met iemand kan leven die een totaal andere levenstijl heeft..
Verder zijn dezelfde intresses ook wel handig..
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 12:50
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Verder zijn dezelfde intresses ook wel handig..
Interesses gaan natuurlijk verder dan muzieksmaak en kledingstijl. Ik vind gewoon op dezelfde golflenge zitten het belangrijkst, want anders klikt het voor mij zowieso niet.

Ik heb ook 2 jaar met een typische kakker gehad (hockey, polootjes, echt zo'n ehm bal ) en dat ging prima hoor. Afgezien van onze smaak hadden we verder wel dezelfde interesses

Dus het kan wel degelijk, alleen je komt toch altijd eerder in contact met mensen uit je eigen kringetje .

Maar stiekem val ik toch al op kak altos jochjes
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 13:39
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
[QUOTE]nare man schreef:

Hee gefeliciteerd!
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 10:26
Saraï_h
Saraï_h is offline
het ligt er maar net aan in hoeverre jouw blik op de wereld bepaald word door je lifestyle denk ik.

ZOlang je dan maar open staat voor anderen zal het geen proboleem zijn, maar ga je helemaal op in je eigen lifestyle en sluit je je daarom af voor anderen dan schiet het niet echt op..

maarja echte liefde overwint toch alles....
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 10:28
Saraï_h
Saraï_h is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Mijn vriend is een soort van punkskater, luistert naar muziek als NOFX en al die andere non-commerciele bands waarvan ik nog nooit gehoord had (nu ken ik er redelijk veel en de helft valt nog best te beluisteren ook). Ikzelf ben zeg maar "normaal". Niet kak en niet alternatief ofzo. Maar goed, we hebben dus al bijna 14 maanden een relatie en we zijn qua stijl heel verschillend maar ons gevoel voor humor, klefheidsgehalte en dat soort dingen liggen wel dicht bij elkaar. Kunnen erg goed met elkaar opschieten en ben echt helemaal gek op hem. Vind zn kleren mooi enzo alleen zn muziek soms afgrijselijk. Gelukkig hoef ik daar niet naar te luisteren en hij ook niet naar mijn muziek dus alles gaat goed.

Conclusie (om een lang verhaal kort te maken): een relatie tussen twee verschillende hokjes kan best en komt dus ook voor. (mijn vriendin is ook "normaal" en heeft iets met een kakker, minder extreem maar toch).
dat lijkt alexandra wel uit fucking amal! (je avatar)
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
nirvana_girl schreef:
dat lijkt alexandra wel uit fucking amal! (je avatar)
Ha, droog, nee ik ben het zelf
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 22:19
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
mjah dr wordt hier nogal veel op kleding opzich ingegaan... en wat iemand aanheeft dat boeit natuurlijk geen ruk... het enige waar het van belang bij kan zijn is als je de aantrekkelijkheid van iemand bepaalt, int begin... want het is wel zo dat ik bepaalde kleertjes voor jongens leuk vind en dat ik jongens met die kleren aan eerder leuk zal vinden... voor de rest zijn kleren voor mij niet echt van belang.. echt lifestyle.. als je denkwijze te veel verschillen denk ik dat je elkaar uiteindelijk vaak niet zult begrijpen en dat het niet echt gaat werken...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 09:56
Ska-nne
Ska-nne is offline
Qua kleding, uiterlijk en denken zijn mijn vriendje en ik echt totaal anders, maar zoals Aaaaart al zei is dat juist leuk omdat je dan wat van elkaar kan leren, of juist niet en je kan gewoon alles uitwisselen wat je vind van iets enz, als je allebei precies hetzelfde bent, ben je snel uitgepraat denk ik

Verder gaan we ook niet samen uit omdat hij andere dingen leuk vind, maar dat vind ik juist ook wel weer lekker, we hebben ieder onze eigen dingen en vrienden.
__________________
Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon goed
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 10:19
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Roxy schreef:
mjah dr wordt hier nogal veel op kleding opzich ingegaan... en wat iemand aanheeft dat boeit natuurlijk geen ruk... het enige waar het van belang bij kan zijn is als je de aantrekkelijkheid van iemand bepaalt, int begin... want het is wel zo dat ik bepaalde kleertjes voor jongens leuk vind en dat ik jongens met die kleren aan eerder leuk zal vinden... voor de rest zijn kleren voor mij niet echt van belang.. echt lifestyle.. als je denkwijze te veel verschillen denk ik dat je elkaar uiteindelijk vaak niet zult begrijpen en dat het niet echt gaat werken...
Hmm, ik let toch echt wel op kleding. Eigenlijk knap ik al op iemand af als hij niet goed gekleed is. Hij hoeft natuurlijk niet persé een polo met een beige broek en bootschoenen aan te hebben, maar zijn kleding moet gewoon matchen. Skaters zijn vaak ook lief ...het lijkt mij verder wel handig om in ieder geval een aantal dezelfde interesses te hebben.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 11:34
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
tegenpolen trekken elkaar aan?

ik heb wel eens dat ik iemand van een totaal andere stijl interessant vind

of iemand anders mij

maar omdat ik dat soort mensen meestal niet dieper leer kennen, omdat het meer bij oppervlakkig praten over muziek en kleding blijft, zal ik denk ik niet echt iets krijgen met iemand van een totaal andere stijl

ik denk dat het delen van een muzieksmaak ofzo wel een grote verbintenis kan scheppen tussen de twee en dat dat toch best belangrijk is

is het niet zo dat je IETS gemeen moet hebben? het 'onmogelijke' kakker-goth stelletje (waarbij ik toch op de een of andere manier meer denk aan een soort nare man () met een gothic meisje en niet een gothic gozer met een hockey chick) zal toch wel iets wat iedereen misschien niet zo snel ziet gemeen hebben
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 11:37
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
bepaalde stijlen die dichter bij elkaar liggen kan ik ook beter samen voorstellen

skater, de waarschijnlijk lichtste vorm van 'alto' ligt dicht bij normaal en dat zou goed kunne

punk en goth zijn twee totaal verschillende dingen, maar ik zie best makkelijk een couple met een van beiden stijlen opzichkweenie waarom
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 11:40
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
Citaat:
eztah schreef:

Het is altijd belangrijk dat je elkaars intresses en hobbys iig begrijpt, anders gaat het zowieso sneller fout denk ik, lifestyle maakt dan niet zoveel uit.
hobbys en intressen hangen soms samen met lifestyle
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47
Lifestyle Evaluatie-topic
rodina
496 14-04-2003 15:29
De Kantine wat is je favoriete forum?
winegummetje
29 22-03-2003 13:51
Lifestyle lifestyle&verliefd zijn
Mysterons
44 02-11-2002 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18.