Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Succes!! Kusje Me |
![]() |
||
Citaat:
Nee dan hebben we weer een buitenlander in nederland!..Hhaha grappig niet ...geintje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb ook een keer een vakantievriendin gehad.....
heeft twee weken daar geduurd en daarna was het gewoon uit. we zagen het ook gewoon puur als een vakantie en meer niet, we hebben nu nog wel goed contact en we gaan elk jaar naar lowlands met elkaar en nog een zooi mensen meer dan maar goed...... gewoon als we elkaar zien is het zwaar gezellig maar meer niet.
|
![]() |
oja en 1 tip laat het daar ook bij, een relatie met een dergelijk grote afstand werkt toch niet op den duur heb ik gemerkt uit eigen ervaring en ook bij vele andere gezien hehe
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Temptation Island: Jij en je vriend(in)? Verwijderd | 2 | 18-04-2005 20:59 | |
Liefde & Relatie |
Vakantie in Tunesie droomkoningin | 21 | 26-01-2005 16:08 | |
Liefde & Relatie |
op vakantie met vriend Verwijderd | 24 | 12-01-2004 18:53 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Liefde & Relatie |
wat voor smsje stuur je naar je vriend(in) charly not | 23 | 07-06-2003 15:40 | |
Liefde & Relatie |
wat doe jij met je vriend(in)? sientjuh | 5 | 07-07-2002 22:35 |