Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2002, 18:27
Sitia
Sitia is offline
Heyhey..
Ben net terug uit Turkije en heb daar een hele leuke jongen ontmoet. Krijg nou de hele tijd smsjes met ik hou van je en jullie kennen het wel..
Maar nou zou ik wel willen weten of jullie een vakantie vriend of vriendin hebben gehad.. hoe het is afgelopen en hoe lang het geduurd heeft.
Veel liefs,
Sanne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2002, 19:53
MissyMe
MissyMe is offline
Waar woont die jongen dan?
Ik heb nog steeds wat met mijn vakantievriend al bijna 4 maanden, maar hij woont wel gewoon in Nederland.
Wel 126 km verderop maar ik zie hem wel elk weekend. Zo is het dus wel lang vol te houden, maar als ie in het buitenland zou wonen, weet ik niet of ik er mee door was gegaan...je ziet elkaar dan zo weinig.

Kusje Me
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 19:56
Verwijderd
Nee, op vakantie kom ik nooit interessante mensen tegen. Ik ga meestal met m'n ouders en de mensen die je op jongerenreizen à la Salou of Renesse tegenkomt, zijn nou ook niet bepaald de mensen waar ik graag mee zou willen omgaan.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 02:15
LiL-Ind0w
LiL-Ind0w is offline
Jupz...in spanje ontmoette ik een jongen Ik woonde in eindhoven en hij in weert. We hebben na spanje ook nog een tijdje wat gehad, maar toen ie me om een superstomme reden dumpte zag ik wat voor eikel ie eigelijk was
Oud 25-10-2002, 13:56
Sitia
Sitia is offline
Citaat:
MissyMe schreef:
Waar woont die jongen dan?
Ik heb nog steeds wat met mijn vakantievriend al bijna 4 maanden, maar hij woont wel gewoon in Nederland.
Wel 126 km verderop maar ik zie hem wel elk weekend. Zo is het dus wel lang vol te houden, maar als ie in het buitenland zou wonen, weet ik niet of ik er mee door was gegaan...je ziet elkaar dan zo weinig.

Kusje Me
Hij woont in Turkije..
Tis allemaal zeker moeilijk maar heb zelf eigenlijk wel het idee dat het vol te houden is.. Hij is klaar met school en heeft familie in Nederland waar hij binnenkort hopelijk naartoe kan en dan zien we wel weer verder...
xxx
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 15:31
MissyMe
MissyMe is offline
Citaat:
Sitia schreef:
Hij woont in Turkije..
Tis allemaal zeker moeilijk maar heb zelf eigenlijk wel het idee dat het vol te houden is.. Hij is klaar met school en heeft familie in Nederland waar hij binnenkort hopelijk naartoe kan en dan zien we wel weer verder...
xxx
Nou dan zou ik er gewoon voor gaan hoor als ik jou was

Succes!! Kusje Me
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 15:35
Rioto
Citaat:
Sitia schreef:
Hij woont in Turkije..
xxx

Nee dan hebben we weer een buitenlander in nederland!..Hhaha grappig niet ...geintje
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 17:39
marlies
marlies is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, op vakantie kom ik nooit interessante mensen tegen. Ik ga meestal met m'n ouders en de mensen die je op jongerenreizen à la Salou of Renesse tegenkomt, zijn nou ook niet bepaald de mensen waar ik graag mee zou willen omgaan.
Jup mee eens.
Oud 26-10-2002, 18:34
de abt van sion
de abt van sion is offline
Vakantievriendschap is geen vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 18:55
poecilotheria
poecilotheria is offline
ik heb ook een keer een vakantievriendin gehad.....

heeft twee weken daar geduurd en daarna was het gewoon uit. we zagen het ook gewoon puur als een vakantie en meer niet, we hebben nu nog wel goed contact en we gaan elk jaar naar lowlands met elkaar en nog een zooi mensen meer dan maar goed......

gewoon als we elkaar zien is het zwaar gezellig maar meer niet.
Oud 26-10-2002, 18:56
poecilotheria
poecilotheria is offline
oja en 1 tip laat het daar ook bij, een relatie met een dergelijk grote afstand werkt toch niet op den duur heb ik gemerkt uit eigen ervaring en ook bij vele andere gezien hehe
Oud 26-10-2002, 19:56
steentje
steentje is offline
ik heb nog steeds met mijn vakantievriend, al bijna 15 maandjes!!!

Hij woont wel in Nederland maar wel 2,5 uur reizen met de trein.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
mja dat dacht ik ook toen ik naar terschelling ging, en er waren ECHT nog leuke mensen tot mijn grote verbazing
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten