Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2002, 20:04
ZeroLogic
ZeroLogic is offline
Ok ik heb dus net Counterstrike wel drie keer met halflife opnieuw geinstalleerd en hij geeft een heel vaag beeld. Dit kwam eerst niet door dus het kan een virus zijn maar dat is dus niet zo want mn comp is zo te zien virus vrij. Anyways je gaat het spel nadat je op een server hebt geklikt alles goed totdat je er ff goed naar kijkt en dan zie je dat sommige muren vaag knipperen en de meeste muren zijn ook transparant dus je ziet iedereen lopen aan de andere kan van de muur en de background (de lucht dus enzo) is ook helemaal vaag alsof het blijft hangen. Zwaar vaag nou wou ik even weten heeft iemand hier dit probleem al gehad
en hoe je dat oplost of ben ik de allereerste die dit probleem heeft.

Ik heb de oplossing snel nodig als ie er is want er komt een Lan aan (networking day 13) dus dan wil ik het euvel wel verholpen hebben.

Laterz ZeroLogic
Oud 24-10-2002, 20:24
Verwijderd
Andere resoluties geprobeerd? OpenGL/D3d?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 21:47
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik heb ooit op een LAN party iemand gezien die totaal door alle muren heen kon kijken zonder een Wallhack of andere cheathacks te gebruiken.

Dit kwam door de drivers van zijn videokaart.
Het is dan wel vorig jaar gebeurd.. maar ik weet de specs van je computer niet en ik weet niet welke drivers je voor je videokaart gebruikt.

Je moet eens proberen iets oudere of de nieuwste drivers te installeren van je videokaart..
Misschien dat dat het probleem verheplt.

Als dat niet werkt dan weet ik ook niet wat je probleem kan zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten