Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tjaja, Anderlecht was het ook niet waard: als je thuis 1-5 verliest van je rechtstreekse concurrent voor de uefacup, dan is het wel duidelijk. (ook dit punt in Roma is eigenlijk gestolen, een zeer gevleid puntje, maar kom goed voor de Belgische coëfficiënt of wat is dat allemaal)
|
Sorry Mobie maar ik moet van Mitros mijn topic hierin verwerken : WAT MOET ER VERANDEREN BIJ ANDERLECHT ?
Anderlecht speelt met een 4-4-2 opstelling met volgende spelers: Doel : De Wilde Verdediging: Crasson-De Boeck-Doll-Oyen Middenveld : Aruna-Stoica-Baseggio- Vanderhaeghe Aanval : Mornar-Iachtchouk Als je weet dat er op de bank onder andere : Milojevic-Ilic-Hendrickx-Tarek-De Bilde-Jestrovic-Seol-Thompson-Karaca-Hasi-... zitten. Wat moet Aimé Antheunis volgens jullie dan doen ??
|
![]() |
Antheunis kan niet veel doen!
Maar het is het aankoopbeleid van anderlecht dat niet goed is. Eerst verkopen ze de allerbeste spelers en dan halen ze middenmaat binnen. En dan nog ook spelers die veel te veel geld verdienen. Ze zouden beter weinig geld geven, maar dan veel grotere winstpremies, ze zouden wel met meer inzet spelen en trainen! En de crisis word alleen maar groter, nu ook al thuis uigeschakeld in de beker!
||
Citaat:
verliezen ze met 3-4 ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
maarja Club Brugge kampioen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik hoop maar dat Club Brugge dezeavond een beetje meer succes kent dan in de andere toppers (vooral in Anderlecht waar ze onverdiend verloren en thuis tegen Genk waar ze de 3 punten eigenlijk wegwierpen). Veel zal er van af hangen hoe Anderlecht aan de wedstrijd begint. Algemeen verwacht word heel verdedigend en zonder Stoica. Indien ze zonder Stoica beginnen geef ik Brugge 70% kans. pronostiekje: 2-1
|||
![]() |
Citaat:
De wedstrijd zal inderdaad niet de schoonheidsprijs krijgen, maar als er iemand verdiende te winne was het Brugge. Aan het radioverslag te horen vind ik dat Anderlecht anti-voetbal is komen spelen in Brugge. Nu ik maar hopen dat Brugge volgende week niet gaat verliezen (hopelijk winnen) in Genk en dan hebben ze een grote stap richt titel gezet!
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
ik was een van de aanwezigen ih Jan Breydelstadion, en inderdaad als er een ploeg veriende te winnen was het Club.Maar laat dit wel zijn door een belachelijke penalty.Men trekt en duwt een ganse match in het penaltygebied.Dan kon rsca ook een strafschop gehad hebben op de bilde.Dus als men nu nog beweert dat sporting de arbiters meeheeft...
En qua ambiance uit een objectief oog bekeken ![]()
||
![]() |
Citaat:
En sorry, maar jij was hopelijk toch geen van die zielige Anderlechtsupporters die weeral meteen hun vak in het stadion begon te slopen en achteraf met nog wat materiaal van de pers begon te werpen? BTW, Brugge moet niet naar Genk gaan met de zelfde intentie als Anderlecht naar Brugge kwam (vond ik anti-voetbal -> Stoica op de bank ook???, 5mansverdediging, met libero die jaren geleden toch uitgestorven was??) Een punt in Genk is mooi, een overwinning prachtig (zie ik wel niet gebeuren eigenijk -> Genk ongeslagen in eigen huis en het beste spitsenduo uit de eerste klasse). Brugge heeft het in eigen handen nu.
|
![]() |
|
![]() |
nee ik zat in het vak over de hoofdtribune. En de aanpak van sporting vond ik ook maar niks, met 5 verd. en 3 verd.mid en Stoica 90min op de bank.Maar dat neemt niet weg dat de fout op Junior volgens mij zwaarder was dan die op Martens.Volgens mij trok Traore Martens aan het shirt BUITEN het strafschopgebied,liet ie los in het penaltygebied maar floot Allaerts toch penalty.
||
![]() |
Citaat:
Het thuisvoordeel heeft hier toch zeker veel mee te maken (misschien niet bewust van de scheids, maar toch). Brugge is er nog lang niet, maar Anderlecht zal toch ook uit hun schelp moeten gaan komen. Ik hoop maar dat Genk niet me de titel vandoorgaat.
|
![]() |
Hehe, die spelers van Anderlecht hebben beetje veel naar PSV gekeken denk ik: Er is een stemming geweest binnen de spelersgroep, 6 willen er dat Aimé Antheunis ophoepelt.
Niet te geloven vind ik. Hij leidde Anderlecht naaar successen in de CL en ook nu met een mindere ploeg staan ze nog als titelkandidaat. Weinige trainers zou dit gelukt zijn, maarja. Laat het maar wat rommelen in Brussel en Brugge kampioen spelen! ![]() BTW: Genk - Brugge: wat een match ->Belgisch topvoetbal is dus toch mogelijk
||
![]() |
Citaat:
![]() als fortuna volgend seizoen weer promoveert en het seizoen daarop als 7e ofzo eindigd is die trainer ook meteen wereldklasse zeker? ![]()
|
![]() |
Nu gaat Anderlecht Zetterberg terug halen. Zijn ze nu nog niet geleerd. De laatste jaren hebben ze al zoveel ex-vedetten terug naar Anderlecht gehaald (Scifo, Crasson, De Bilde, De Wilde,...).
Die komen nog wat poen pakken en basta. Zetterberg is reeds 32, 2 jaar op de bank gezeten en een zware knieoperatie ondergaan. Bovendien is hij een technische spelverdeler, terwijl Anderlecht nu onder Aime Antheunis zuiver verdedigend gevechtsvoetbal brengt. Begrijp dat allemaal maar eens hoor.
||
![]() |
Citaat:
Nou en jonge, zulke paupers als zetterberg passen wel in de belgische competitie
|
![]() |
|
|