Advertentie | |
|
![]() |
|
Vanuit de camerapunten die we gisteren op tv zagen zag het er uit dat Matteo Vennegoor een hoek gaf. Ik hoorde dat vanuit een andere camerapunt goed te zien was dat Matteo op de grond sloeg.
Tis nog ff afwachten
|
Die woedeuitbarsting van Matteo was op de grond...of Vennegoor moet een laag gezicht hebben...ik denk dat Vennegoor last had van die schoen in zijn gezicht terwijl hij dat doelpunt maakte...of van de val van Matteo op hem en dat hij verkeerd terechtkwam mat zijn hoofd ofzo...
|
![]() |
Verwacht maar geen al te zware straf.
De Bilde heeft enkele jaren geleden toen hij de eerste maal bij Anderlecht speelde Krist Porte het ziekenhuis in geslagen. Krist Porte heeft nooit meer gevoetbald op het hoogste niveau daarnaa. Van de club kreeg hij wel een disciplinaire straf, waarop Gilleke naar PSV vertrok. Ondertussen voetbalt hij terug in Anderlecht en is iedereen het blijkbaar weer vergeten. (dit seizoen heeft hij weer zo'n smerige fout gemaaakt op Nzelo Lembi - schandalig)
|
Nou hoezo geen zware straf..een speler van fortuna had vorig jaar ook een speler van RKC aangeklaagd!! Die hebben ze ook geschorst voor zijn onstuimige uithaal(wat rotwoord zeg: onstuimig) naja ik hoop wel dat ze het uitzoeken want volgens mij was die slag op de grond en niet in zijn gezicht!!!! Ijzeren Rinus moesten ze voor zoiets inzetten!
greetz Sharky Ps voor die trap alleen zou ik hem wel al schorsen!
|
![]() |
voor mij is het nog steeds niet duidelijk of hij nou op de grond sloeg of tegen vennegoor, maar t leek er wel echt op dat hij uithaalde naar lange jan, ff w8en op ijzeren rinus dus
![]() Maar volgens mij had vennegoor sowieso al last van zn hoofd door die schop die hij kreeg (ook van matteo), dat was ook niet echt vriendelijk. Maar goed, we zullen zien... Als het echt een schop was mag ie dit seizoen niet meer spelen van mij... |
![]() |
|
RIJSWIJK (ANP) - Jan Vennegoor of Hesselink kreeg alleen een schoen tegen zijn hoofd toen hij donderdagavond PSV naar de kwartfinales kopte in het toernooi om de UEFA-cup. PSV heeft donderdag bevestigd dat Matteo uit frustratie op de grond stompte.
Leeds-speler Dom Matteo gaf de PSV-speler geen klap in het gezicht. De televisiebeelden gaven een heel andere indruk. Vennegoor of Hesselink kopte de bal in de laatste minuut van de wedstrijd in en bleef liggen in het doel van Leeds. Hij greep naar zijn hoofd. De te laat ingeschoven Leeds-verdediger Matteo viel over de PSV-spits heen, richtte zich op en gaf een keiharde klap. Op het oog was het een stomp in het gezicht van Vennegoor of Hesselink, in werkelijkheid sloeg Matteo in het gras. De pijn bij de PSV'er was het gevolg van de schoen die hem raakte terwijl hij de bal inkopte.
||
![]() |
Citaat:
na 4 min was ze hele oog dicht man zo dik en blauw was het hoe komt dat dan dus ff echt wel van die klote vuist van die trieste speler van leeds |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ondertussen waren er 2 verdedigers naast hem, waarvan er 1 met zijn schoen het oog van Jan raakte...
||
Citaat:
|
![]() |
http://feyenoord.messagebase.nl/show...&threadid=7495 http://feyenoord.messagebase.nl/show...442#post330442
2 topics over hetzelfde(op een ander forum ![]() maar ff ontopic: volgens mij sloegtie gewoon op de grond en hadtie een dik oog van die schop, maar natuurlijk had ik gehoopt dattie em in zijn gezicht sloeg ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Te snel geoordeeld dus.
Niemand ziet daadwerkelijk dat die vuist het gezicht van Vennegoor raakt, het lijkt er alleen maar op, maar iedereen (inclusief de heren van Studio Sport) weet het zeker: deze boef moet een jaar verbannen worden. Oordeel niet zo snel als je iets niet zeker weet, je ziet waar het toe leid.
||
Citaat:
Ik zou hier graag een slot willen hebben op mijn eigen topic ![]() hou toch maar open [Dit bericht is aangepast door Live and Let Die (14-03-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige mensen zijn echt gestoord, waarom moeten ze nou persee iets zeggen als ze niet hebben kunnen winnen.. Tsja, dan pikt die andere dat weer niet, en dan wordt het weer vechten. Tis gewoon voetbal, en bij voetbal hoort ook tegen je verlies kunnen Nu heeft er niemand gewoon of verloren gisteren, maar dan nog kunnen ze toch wel een beetje normaal doen, maar nee hoor ![]() Waar gaat het tegenwoordig heen :/ |
![]() |
||
Citaat:
De spanningen bij het CL voetbal ligt altijd hoog dus wordt er ook emotioneler gereageerd. Helaas gaat zo het voetbal naar de klote
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij? DBZ | 88 | 07-08-2009 17:32 | |
Vrije tijd |
In welke (Nederlandse) voetbalstadions ben jij geweest? Mr.Oizo | 135 | 15-01-2005 19:05 | |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
hoofddoek Brenda_lelie | 35 | 18-02-2003 11:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Angst voor de islam is niet terecht Santje03 | 35 | 07-02-2003 09:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 |