Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi,
De korte zinnen vond ik er goed bij passen. Alsof je het jezelf helemaal voorstelde, maar je moeilijk op gang kwam en daarom alles kort en duidelijk op wilde schrijven, waarna je jezelf later "verloor" in het schrijven van het verhaal, je ging erin op. Dat is niet erg, het staat alleen minder mooi en sommige mensen vinden het storend. laat mij een heiden zijn en dit aardig vinden. Het maakt het duidelijk. Het verhaal zelf was leuk, verrassend. Het happy end beviel me wel, daar ik momenteel erg gelukkig ben, was het oké een blij verhaal te lezen. Je hebt alles leuk beschreven. Het heeft een goede verhaallijn en het is origineel. Alleen is het misschien wat prettiger lezen als je er ook meer witregels en alinea's in zet. Daar er al veel gezegd is over de spelling hou ik het kort: “Kijk uit meis, de trein komt eraan, alsjeblieft ga van die rails af" Als ze de vriendin van de ik,-persoon is, zal deze toch zeker wel haar naam kennen? Wanneer ik zelfmoord ga plegen en zal luistren naar een tegenhoudende boodschap, zal die boodschap me op z'n minst met mijn naam aan moeten spreken en niet met zoiets als "meisje", "jij daar", "hé" e.d. Maar dat is volgens mij, heel persoonlijk. Ik blijf me afvragen waarom de ik-persoon de naam niet kent.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Heb je het al herlezen? Want als je dat nog niet hebt gedaan, kan je het nu doen en dan weet je zelf meestal of het wel of niet verstandig is er een naam van te maken. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Lijn 4, de Toekomst Verwijderd | 13 | 03-01-2003 15:07 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Odysseus Tha Man | 21 | 19-04-2001 16:16 |