Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2002, 17:47
X-je
X-je is offline
Ik heb altijd zo'n last van koude handen en oren Als ik ff in de wind heb gelopen, zien mn oren bloedrood, gloeien en jeuken ze verschrikkelijk. Zelfde met mn handen.
Kent iemand trucjes hiertegen. En please, geen haarband ofzo, daar ben ik tegen en handschoenen helpt ook niet

X-je
Oud 15-01-2002, 21:45
Verwijderd
Je kunt van die handwarmers kopen o.a. bij de drogist. Die kun je elke keer opnieuw gebruiken, en ze werken super handig!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2002, 09:23
X-je
X-je is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
oorwarmers.
fles goldstrike mee.
thermohandschoenen (wedden dat ze helpen)
niet naar buiten gaan in de kou

ik vin t eigelijk maar beetje loze vraag. Want iedereen heeft hier last van. Misschien de een wat minder dan de ander, maar het lijkt mij dat je wel weet wat je ertegen kan doen.
Je moet ook niet antwoorden he. Kvroeg het enkel. Commentaar als het is een loze vraag, daar heb ik nu es niets aan

X-je
Oud 16-01-2002, 11:30
DarkCat
DarkCat is offline
Sommige mensen kunnen er bizar veel last van hebben. Met dit weer kan ik geen 15 minuten buiten zijn zonder dat mn handen pijn gaan doen. Ik heb gevoerde leren handschoenen die geen zak helpen. Maar een muts helpt wel tegen kou op mn oortjes en ik draag twee paar sokken en liefst warme gympjes dus dat werkt wel.
Ik was pas in de stad en we liepen al anderhalf uur rond (foto's schieten) en de tranen stondenin mn ogen vanwege de pijn in mn handen - en ik was de enige die handschoenen droeg! Reden is denk ik dat ik hele dunne handen en vingers heb (pinkringen van anderen passen om mijn duim ) en een slechte doorbloeding..

Heb jij ook dat als je na de kou ergens binnenkomt dat je handen letterlijk twee keer zo dik worden enzo? Helpt als je dan koud water eroverheen laat stromen!

------------------
[Dit bericht is verneukt door DarkCat (??-01-2002).]

[Dit bericht is aangepast door DarkCat (16-01-2002).]
Oud 16-01-2002, 17:06
X-je
X-je is offline
Als ik dan koud water over mn handen laat lopen in het precies of ze staan in brand! Maar ik heb dat probleem zelfs in de zomer, ik loop constant met koude handen. Heb jij dat ook darkcat? In de zomer?

X-je
Oud 18-01-2002, 19:28
KazzZ
KazzZ is offline
kep ook altijd koude handen als ik mensen dan de hand schud, ist van; "aaaaaaargh wat ben jij koud!" hehehe

Regels voor berichten