Advertentie | |
|
![]() |
|
dat wordt denk ik 1-4
spanje moet in vorm raken voor het WK en bij nederland gat het nergens meer om, ze kunnen zcih niet eens opladen voor een belangrijke wedstrijd, laat staan een oefenpotje
||
Citaat:
En zo kun je dus ook beter met Nistelrooij en Kluivert spelen, omdat ie het straks op het EK ook moeten doen. En ach...een Nederlands elftal zonder ajacieden...dat ligt toch echt aan Ajax, ze hebben(op vd Vaart en misschien vd Meyde na) geen goeie Nederlanders. Ik denk dat Spanje wint, 2-1. [Dit bericht is aangepast door Kezmanian Devil (16-03-2002).]
||
Citaat:
ruil sikora maar in voor Makaay
|
0-1
Nederland gaat ergens in de tweede helft een tegen goaltje slikken en voor de rest gaat het een saaie wedstrijd zijn. Overigens net zoals Belgie. Die spelen op verplaatsing tegen Griekenland. Gaat zo'n wedstrijd worden waar de bondscoach van alles gaat proberen, alle spelers gaat laten spelen. Wordt dus zo'n wedstrijd, wie de ene goal score wint.
|
Ik weet niet waarom maar het Nederlands elftal interesseerd me nou echt niks.
Als klein meisje keek ik er nog wel eens naar,maar nu hoef ik het echt niet meer te zien,veel te saai,en niet alleen maar omdat ze niet naar het WK gaan,daarvoor vond ik er ook al niks aan.... Geef mij maar gewoon wedstrijden van Feyenoord,veel interessanter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tweede helf: saai, geen kansen meer, wedstrijd zakte in. Spanje kreeg wat kansen. Nederland speelde je inslaap. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Day After Tomorrow - 28 mei 2004 - én: Wat is jouw favo rampenfilm? AJMouse | 97 | 10-06-2004 00:24 |