Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 18:54
Loezzel
Loezzel is offline
Heey mensen, zit met een probleempje en weet niet of het raar is of niet.
Ik vrij nu al meer dan een jaar met mijn vriend, maar vaak doen we het niet. Met vrijen bedoel ik dan all the way gaan, de rest doen we wel geregeld.
Dit komt omdat de echte seks nog steeds pijn bij mij doet. Als hij bij mij naar binnen gaat, moeten we sowieso altijd rustig aan doen. Meestal gaat het dan na een paar minuten goed zonder dat ik er geen fijne gevoelens bij heb. Maar ik heb ook af en toe dat het pijn blijft doen en we er mee moeten ophouden.
Ik kan me soms niet goed ontspannen, maar soms denk ik: waarom doet het zo'n pijn, ik span toch nix aan?
Hebben jullie hier ook last van, of moet ik hiermee naar de dokter?
Oud 27-10-2002, 19:00
Druppel
Druppel is offline
He Loezzel!! Je bent niet de enige.... ik heb er namelijk ook last van.... Ik ga nu al meer dan een jaar met mijn vriendje naar bed maar het doet nog steeds pijn. Het enige dat een klein beetje helpt is als het heel nat is, maar dat neemt de pijn nog steeds niet helemaal weg. Ik ben er niet mee naar de dokter geweest, want ik weet niet of er iets aan te doen is.....
iig veel succes ermee, als je er iets tegen hebt, laat het me weten!

xx-jes
Druppel
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:01
nees
nees is offline
hmm even een misschien een wat persoonlijke vraag ben je als je sex heb op je eigen kamer of hem zijn kamer ? of ben je altijd op een vreemde plaats want het klinkt allemaal zeer bekend ik zel ben 19 en heb een vriendin van 15 ja sorry voor het leeftijds verschil maar ze is geestelijk al veel ouder als de meeste van 15 en ik ken dit probleem de eerste keer dat we het probeerden was in me auto en het lukte gewoon niet maar een paar dagen later waren we bij mij op de kamer en toen deed het wel zeer enzo maar het ging wel en nu soms doet het nog wel eens pijn in het begin omdat om een persoonlijke reden ze soms niet compleet ontspannen is heeft met iets te maken in haar verleden maar dan stop ik gewoon en probeer ik haar helemaal te laten ontspannen en een goed voorspel en dan gaat het gewoon perfect en genieten we er beiden van
Oud 27-10-2002, 19:05
Loezzel
Loezzel is offline
Nee, omdat het zulke pijn doet, doen we het altijd in mijn of zijn bed. Maakt geen verschil. Tis gewoon de vertrouwde omgeving.
Ik ben blij Druppel dat ik niet de enige ben. Ik weet ook niet of ik ermee naar de dokter moet. Gelukkig is mijn vriend heel lief en houdt hij altijd rekening met mij, maar ik vind het gewoon niet leuk voor hem.
En Druppel, ik ben ook altijd nat genoeg, dus dat probleem is het niet... Niet lullig voor jou bedoeld, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die er last van heeft
Oud 27-10-2002, 19:17
martine17
martine17 is offline
Ik heb het pas sinds een tijdje dat het heel erg pijn doet. Ik weet hoe vervelen het is om tegen je vriendje te moeten zeggen dat het echt niet gaat. Hij begrijpt dat wel, maar het is gewoon niet leuk. Ik had laatst gelezen dat het ook kon zijn dat je een infectie had, en dat je daarom pijn had. Dus ik denk dat ik maar een naar de dokter ga van de week.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 19:24
Grenwiel
Grenwiel is offline
Citaat:
Ik had laatst gelezen dat het ook kon zijn dat je een infectie had, en dat je daarom pijn had. Dus ik denk dat ik maar een naar de dokter ga van de week.
Haal gelijk een griepprik.
Oud 27-10-2002, 19:39
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Ik vrij nu al meer dan een jaar met mijn vriend, maar vaak doen we het niet. Met vrijen bedoel ik dan all the way gaan, de rest doen we wel geregeld.
Dit komt omdat de echte seks nog steeds pijn bij mij doet. Als hij bij mij naar binnen gaat, moeten we sowieso altijd rustig aan doen. Meestal gaat het dan na een paar minuten goed zonder dat ik er geen fijne gevoelens bij heb. Maar ik heb ook af en toe dat het pijn blijft doen en we er mee moeten ophouden.
Ik kan me soms niet goed ontspannen, maar soms denk ik: waarom doet het zo'n pijn, ik span toch nix aan?
Misschien is het iets. Misschien is het niks.
Blijf er niet te lang mee lopen iig.
Oud 27-10-2002, 22:46
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
ja ik weet het nie ma kan het niet zijn da u lief redelijk groot geschape is en gij redelijk smal zijt.nie slecht bedoeld ofzo ma tzou toch kunnen.of dat ge u nie volledig op u gemak voelt.ma da denk ik wel anders zou ge ook niet zo gemakkelijk nat worde.ma kweet het nie kzou eens naar dokter gaan ja.beetje raad kan nooit kwaad he.
Oud 27-10-2002, 23:50
Heartbeat
Heartbeat is offline
Gewoon ff langs dokter gaan is iets met et slijmvlies da irriteert ofzoiets vriendin had er ook last van en heeft nu ook 4 pillekes waarvan ze er elke week 1 moe innemen en da zou moeten helpen
Oud 28-10-2002, 10:05
Esmée
Esmée is offline
Vriendinnetje van mij heeft daar ook last van gehad, deed echt enorm pijn elke keer, maar ze heeft vervolgens zelf gewoon veel 'geoefend' en uiteindelijk lukte het wel met het nodige aan glijmiddel.. doet nu nog steeds heel soms wel pijn maar verder gaat het nu wel goed, gewoon geduld mee hebben en blijven proberen.
Oud 28-10-2002, 13:19
Beyoned
Beyoned is offline
kun je het niet opbouwen met vingeren?

eerst 2 erin doet het nietz eer 3 dat proberen dan 4 etc
zoiets is toch wel op te bouwen?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 16:27
Loezzel
Loezzel is offline
Tsjah, dat opbouwen enzo doen we elke keer, anders durf ik het helemaal niet. Ik zal misschien wel naar de dokter moeten, maar ik ben er gewoon bang voor. Het is zo persoonlijk. En ik zie het niet zitten als mijn dokter "daar" moet wroeten enzo...
Oud 28-10-2002, 17:08
emperor crono
emperor crono is offline
Als ik hier even mag spammen met mijn topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=260980

Er zijn zoveel dingen waardoor het pijn kan doen.
Hier staat dat allemaal opgesomd, maar het meeste zal je al wel weten.
http://www.sexwoordenboek.nl/Neuken_pijn.html

En Loezzel, is het echt een goed idee om met 3 of 4 vingers (quote tupac.netnemu.nl: etc. ) naar binnen te gaan? tupac.nogwat zegt dat wel zo -en ik ben geen griet- maar ik kan me voorstellen dat je liever niet opgerekt wordt met een complete onderarm.
Oud 28-10-2002, 17:21
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
emperor crono schreef:
Als ik hier even mag spammen met mijn topic:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=260980

Er zijn zoveel dingen waardoor het pijn kan doen.
Hier staat dat allemaal opgesomd, maar het meeste zal je al wel weten.
http://www.sexwoordenboek.nl/Neuken_pijn.html

En Loezzel, is het echt een goed idee om met 3 of 4 vingers (quote tupac.netnemu.nl: etc. ) naar binnen te gaan? tupac.nogwat zegt dat wel zo -en ik ben geen griet- maar ik kan me voorstellen dat je liever niet opgerekt wordt met een complete onderarm.

ik ben ook geen griet
mah khad me toenmaloige vriendin wel vaak gevingerd met 3 vingers ensow en ze had 1e x geen pijn dus vamndaar dak het in de groep gooi
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:29
Loezzel
Loezzel is offline
Misschien dat ik hulp nodig heb bij het ontspannen, want alleen in het begin doet het pijn. Dan voel ik zelf al dat ik mezelf aanspan en gaan we langzaam verder, totdat ik ontspannen ben. Dan doet het geen pijn meer, maar af en toe blijft het pijn doen... Nu ik dit allemaal zo lees, denk ik dat ik dan onbewust toch blijf aanspannen ofzo. Hebben jullie hier tips voor?
Het uitrekken is voor mij geen reden, dat is het probleem niet verder.
Bedankt voor jullie tips trouwens!
Oud 28-10-2002, 21:02
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
ja mischien zorgen dat ge nog wat natter zijt ofzo.of als het alleen in het begin pijn doet eerst met vingers totdat ge superontspannen zijt en dan pas hem aan u in laten gaan.ma kweet het niet of da helpt hoor.tis maar een sugestie.hope it will help
Oud 28-10-2002, 21:12
RJ
RJ is offline
Ik heb ook al een tijd een vriendin. Ik ben 18 en zij is 17. We vrijen bijna 3 x per week. Ik besteed super veel aandacht aan het voorspel. Ik ben soms wel al zo moe dat ik wil slapen. (klinkt gek maar mijn vriendin vind het SUPER ) Als het dan zo ver is kom ik in haar en is het verder oke.
Ik denk dat het vorspel een meisje nog verder ontspand en nog iets ´natter´ maakt. Dat is het verschil misschien.

Ik hoop dat je er wat mee doet.

RJ

ps.
Het voorspel duurt bij mij soms wel 30min/45min. Alles erop en eraan. Probeer het ook eens!!!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 18:01
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik heb wel als we het dan gaan doen.. dat het echt een minuut of 2 duurt voordat het geen pijn meer doet..nouja pijn gewoon een onprettig gevoel.
Maar ik span het volgensmij onbewust ook aan.
Oud 01-11-2002, 08:13
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
Ik heb wel als we het dan gaan doen.. dat het echt een minuut of 2 duurt voordat het geen pijn meer doet..nouja pijn gewoon een onprettig gevoel.
Jah, dat heb ik ook. Maar heb je dan niet dat het soms nog steeds pijn blijft doen?
Oud 01-11-2002, 08:16
Beyoned
Beyoned is offline
is ontspannen zon probleem dan
ik ben nah een goee voorspel altijd ontspannen zijn meisjes dat niet?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 14:40
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
is ontspannen zon probleem dan
ik ben nah een goee voorspel altijd ontspannen zijn meisjes dat niet?
voor sommige meisjes is dat een groot probleem jah...zeker als de eerste keer wat moeilijk was...
Oud 01-11-2002, 14:48
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
nees schreef:
hmm even een misschien een wat persoonlijke vraag ben je als je sex heb op je eigen kamer of hem zijn kamer ? of ben je altijd op een vreemde plaats want het klinkt allemaal zeer bekend ik zel ben 19 en heb een vriendin van 15 ja sorry voor het leeftijds verschil maar ze is geestelijk al veel ouder als de meeste van 15 en ik ken dit probleem de eerste keer dat we het probeerden was in me auto en het lukte gewoon niet maar een paar dagen later waren we bij mij op de kamer en toen deed het wel zeer enzo maar het ging wel en nu soms doet het nog wel eens pijn in het begin omdat om een persoonlijke reden ze soms niet compleet ontspannen is heeft met iets te maken in haar verleden maar dan stop ik gewoon en probeer ik haar helemaal te laten ontspannen en een goed voorspel en dan gaat het gewoon perfect en genieten we er beiden van
En met leestekens??
Oud 01-11-2002, 14:51
Jouw_Duiveltje
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
En met leestekens??
hmm even een misschien een wat persoonlijke vraag ben je als je sex heb op je eigen kamer of hem zijn kamer ?
Of ben je altijd op een vreemde plaats want het klinkt allemaal zeer bekend ik zelf ben 19 en heb een vriendin van 15.
Ja sorry voor het leeftijds verschil maar ze is geestelijk al veel ouder als de meeste van 15.
Ik ken dit probleem de eerste keer dat we het probeerden was in me auto en het lukte gewoon niet maar een paar dagen later waren we bij mij op de kamer en toen deed het wel zeer enzo, maar het ging wel en nu soms doet het nog wel eens pijn.
In het begin omdat om een persoonlijke reden ze soms niet compleet ontspannen is, heeft met iets te maken in haar verleden maar dan stop ik gewoon, en probeer ik haar helemaal te laten ontspannen en een goed voorspel.
En dan gaat het gewoon perfect en genieten we er beiden van.

zoiets??
Oud 01-11-2002, 15:13
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Ik zou wel even naar een dokter gaan denk ik... Als je al een jaar met elkaar naar bed gaat!! Dat jullie t nog steeds doen als je elke keer zo'n pijn hebt...
Als je vriend je vingert of beft wordt je dan wel goed nat? Als je nie zo nat bent doet t namelijk veel pijn....
Je moet overigens niet teveel vastklampen aan echt sex, gewoon aftrekken-pijpen-vingeren-beffen is ook lekker! Zolang jullie t samen maar fijn vinden...
Oud 01-11-2002, 16:33
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Jah, dat heb ik ook. Maar heb je dan niet dat het soms nog steeds pijn blijft doen?
Hmm als hij er eenmaal laat maar zeggen "door" is... dan lukt het wel..
Oud 01-11-2002, 19:13
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Kijk eens bij de andere posts hier, er zijn er nog met ongeveer jouw probleem, en er zijn al vele tip^s voor geweest...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 19:19
Jouw_Duiveltje
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
Kijk eens bij de andere posts hier, er zijn er nog met ongeveer jouw probleem, en er zijn al vele tip^s voor geweest...
volgens mij wel een stuk of 5 maar daar blijkt wel uit dat er nog geen goede oplossingen voor zijn....
Oud 04-11-2002, 17:59
Loezzel
Loezzel is offline
In ieder geval bedankt voor jullie tips.
Ik ga denk ik nog niet naar de dokter, want pijn doet het niet altijd.
Ik heb van het weekend seks met mijn vriend gehad, en na een minuut of 2 deed het geen pijn meer.
Kijken hoe het de volgende keer gaat.
Ik moet zeggen om misverstanden weg te halen dat ik wel altijd goed nat ben, daar letten we extra op.
Ik klamp me ook niet echt vast aan de seks, dat hebben we niet heel erg vaak. De dingen als vingeren enz. enz. doen we wel vaak
Bedankt!
Oud 05-11-2002, 09:37
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
In ieder geval bedankt voor jullie tips.
Ik ga denk ik nog niet naar de dokter, want pijn doet het niet altijd.
Ik heb van het weekend seks met mijn vriend gehad, en na een minuut of 2 deed het geen pijn meer.
Kijken hoe het de volgende keer gaat.
Ik moet zeggen om misverstanden weg te halen dat ik wel altijd goed nat ben, daar letten we extra op.
Ik klamp me ook niet echt vast aan de seks, dat hebben we niet heel erg vaak. De dingen als vingeren enz. enz. doen we wel vaak
Bedankt!
suc 6 ermee
en mocht het weer pijn gaan doen ga dan nah de dokter
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 10:55
Jouw_Duiveltje
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
suc 6 ermee
en mocht het weer pijn gaan doen ga dan nah de dokter
dat gaat ze sowieso al...wel lezen..