![]() |
|
ja ik weet het nie ma kan het niet zijn da u lief redelijk groot geschape is en gij redelijk smal zijt.nie slecht bedoeld ofzo ma tzou toch kunnen.of dat ge u nie volledig op u gemak voelt.ma da denk ik wel anders zou ge ook niet zo gemakkelijk nat worde.ma kweet het nie kzou eens naar dokter gaan ja.beetje raad kan nooit kwaad he.
|
Vriendinnetje van mij heeft daar ook last van gehad, deed echt enorm pijn elke keer, maar ze heeft vervolgens zelf gewoon veel 'geoefend'
![]()
|
Tsjah, dat opbouwen enzo doen we elke keer, anders durf ik het helemaal niet. Ik zal misschien wel naar de dokter moeten, maar ik ben er gewoon bang voor. Het is zo persoonlijk. En ik zie het niet zitten als mijn dokter "daar" moet wroeten enzo...
![]()
|
Als ik hier even mag spammen met mijn topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=260980 Er zijn zoveel dingen waardoor het pijn kan doen. Hier staat dat allemaal opgesomd, maar het meeste zal je al wel weten. http://www.sexwoordenboek.nl/Neuken_pijn.html En Loezzel, is het echt een goed idee om met 3 of 4 vingers (quote tupac.netnemu.nl: etc. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik ben ook geen griet ![]() mah khad me toenmaloige vriendin wel vaak gevingerd met 3 vingers ensow en ze had 1e x geen pijn dus vamndaar dak het in de groep gooi ![]() |
![]() |
|
Misschien dat ik hulp nodig heb bij het ontspannen, want alleen in het begin doet het pijn. Dan voel ik zelf al dat ik mezelf aanspan en gaan we langzaam verder, totdat ik ontspannen ben. Dan doet het geen pijn meer, maar af en toe blijft het pijn doen... Nu ik dit allemaal zo lees, denk ik dat ik dan onbewust toch blijf aanspannen ofzo. Hebben jullie hier tips voor?
Het uitrekken is voor mij geen reden, dat is het probleem niet verder. Bedankt voor jullie tips trouwens!
|
ja mischien zorgen dat ge nog wat natter zijt ofzo.of als het alleen in het begin pijn doet eerst met vingers totdat ge superontspannen zijt en dan pas hem aan u in laten gaan.ma kweet het niet of da helpt hoor.tis maar een sugestie.hope it will help
|
![]() |
Ik heb ook al een tijd een vriendin. Ik ben 18 en zij is 17. We vrijen bijna 3 x per week. Ik besteed super veel aandacht aan het voorspel. Ik ben soms wel al zo moe dat ik wil slapen. (klinkt gek maar mijn vriendin vind het SUPER
![]() Ik denk dat het vorspel een meisje nog verder ontspand en nog iets ´natter´ maakt. Dat is het verschil misschien. Ik hoop dat je er wat mee doet. RJ ps. Het voorspel duurt bij mij soms wel 30min/45min. Alles erop en eraan. Probeer het ook eens!!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Of ben je altijd op een vreemde plaats want het klinkt allemaal zeer bekend ik zelf ben 19 en heb een vriendin van 15. Ja sorry voor het leeftijds verschil maar ze is geestelijk al veel ouder als de meeste van 15. Ik ken dit probleem de eerste keer dat we het probeerden was in me auto en het lukte gewoon niet maar een paar dagen later waren we bij mij op de kamer en toen deed het wel zeer enzo, maar het ging wel en nu soms doet het nog wel eens pijn. In het begin omdat om een persoonlijke reden ze soms niet compleet ontspannen is, heeft met iets te maken in haar verleden maar dan stop ik gewoon, en probeer ik haar helemaal te laten ontspannen en een goed voorspel. En dan gaat het gewoon perfect en genieten we er beiden van. zoiets??
||
Citaat:
Als je vriend je vingert of beft wordt je dan wel goed nat? Als je nie zo nat bent doet t namelijk veel pijn.... Je moet overigens niet teveel vastklampen aan echt sex, gewoon aftrekken-pijpen-vingeren-beffen is ook lekker! Zolang jullie t samen maar fijn vinden...
||
Citaat:
|
In ieder geval bedankt voor jullie tips.
Ik ga denk ik nog niet naar de dokter, want pijn doet het niet altijd. Ik heb van het weekend seks met mijn vriend gehad, en na een minuut of 2 deed het geen pijn meer. Kijken hoe het de volgende keer gaat. Ik moet zeggen om misverstanden weg te halen dat ik wel altijd goed nat ben, daar letten we extra op. Ik klamp me ook niet echt vast aan de seks, dat hebben we niet heel erg vaak. De dingen als vingeren enz. enz. doen we wel vaak ![]() Bedankt!
||
![]() |
Citaat:
en mocht het weer pijn gaan doen ga dan nah de dokter |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Naar de dokter voor penis Lenard17 | 7 | 16-01-2017 17:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
darmproblemen, naar de dokter? igfy | 3 | 05-09-2008 18:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moet naar de dokter sjefke | 14 | 24-04-2005 11:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Afspraak maken bij de dokter Hakkie | 35 | 19-04-2004 12:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
naar de dokter zonder dat je ouders erachter komen? n3uk | 26 | 22-04-2003 08:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
moet ik na de dokter lieveknuf | 21 | 21-11-2001 22:45 |