Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 21:59
sneakie
sneakie is offline
mijn rechterknie doet de laatste tijd een beetje raar, als ik de knie een hele tijd gebogen heb en ik strek hem daarna lijkt het net alsof er iets niet goed op zijn plek zit in mijn knie en hoor dan zo'n knak geluid, het lijkt net alsof ie op slot zit. normaal heb ik hier nooit last van gehad het is gewoon opeens gekomen.
iemand misschien een idee wat het kan zijn?
Oud 28-10-2002, 15:43
wondersbestaan
wondersbestaan is offline
Opzich is het niet zo erg als je knie knak zegt. Ik weet niet of het ook echt pijn doet, of dat je knie misschien een beetje dik is (dan zit er vocht in). Als je er verder geen last van hebt, zou ik me er niet al te veel zorgen over maken. Dat knak geluid is niet abnormaal.
Het kan wel zijn dat je kniebanden een beetje te los zitten. Daardoor kan je knieschijf een beetje gaan schuiven, en lijkt het net alsof hij niet goed op zijn plek zit. Je zou hier misschien even mee langs de huisarts kunnen gaan. Ik heb er zelf ook veel last van gehad, maar dan zo erg dat mijn knieschijf echt aan de zijkant van mijn knie hing. Dit is een nogal extreem voorbeeld, maar het blijkt dat ik last heb van hypermobiliteit. Dat is dus het verhaal over die te losse kniebanden. Misschien dat ze bij jou ook iets te los zitten. Met fysiotherapie kun je er voor zorgen dat de banden wat steviger en strakker worden. Misschien is dat een optie.

Regels voor berichten