![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik kan het btw niet eens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
je kunt die koek op school toch weggeven/weggooien.
Dat hoeft je moeder niet te weten! Verder moet je wel genoeg eten van de 'normale dingen' genoeg brood, normaal avondeten, tussendoor fruit. Als je honger krijgt neem je gewoon weer fruit. Ik at eerder ook nooit fruit, en mijn moeder keek ook wel raar toen ik ineens appels begon te eten. Gewoon doen! En als je moeder vraagt waarom je appels eet.. Appels zijn toch gezond! Nou dan! Als ze je zelfs niet toe laat om fruit te eten vind ik dat wel erg raar. Maar goed, dan kun je het desnoods nog zelf kopen! Je kunt natuurlijk ook proberen ze uit te leggen dat je je druk maakt om je cholesterolgehalte ivm je vaders kant! succes! -KTF- Janneke
|
ik heb niet echt tips, ofzow, maar ik wil even zeggen, dat ik het heel goed van je vind, dat je (op een NORMALE manier) wilt afvallen! Echt super! Veel mensen steken idd een vinger in hun keel ofzow, maar wat jij doet is echt heel goed. Laat je daar niet vanaf houden door je moeder. Succes!
|
![]() |
Print n stukje uit van het voedingscentrum oid, waarop de richtlijnen voor GEZONDE voeding staan omschreven en laat dit aan je ouders lezen.
En over dat afvallen --> je kunt beter wel wat gezonde tussendoortjes eten. Door nml meer dan 3u achter elkaar nix te eten daalt je stofwisseling en levert het dus uiteindelijk weinig op. |
![]() |
||
Citaat:
en heel goed dat je dit doet man! echt goed van je, maar wel raar van je moeder! ik heb trouwens pas een link gelezen op s.com en ik ben d'r heel blij mee.. er staat namelijk een table op van hoeveel calorieën een product bevat... 't is wel handig voor je denk ik: www.digitale-dietist (en dan bij voedingstabel) veel succes he?!!!!!
||
![]() |
Citaat:
en ik denk dat wat jij doet niet zo heel slecht is misschien wat meer boterhammen als je 3 x per dag goed eet en verder niets en veel water drinkt zal je wel afvallen, sporten is ook altijd een manier om af te vallen! en dat an vanalles zijn.
|
![]() |
Zou het kunnen dat je moeder niet doorheeft dat dit voor jou erg belangrijk is en dat je serieus met een probleem zit? Heb je haar dat echt in alle ernst verteld? Misschien denkt ze dat je te ver zult gaan? Misschien werkt ze je daarom tegen. Ik zou eens een ernstig gesprek met haar beginnen dan wil ze je misschien wel helpen/steunen! Die vette koek kun je misschien vervangen door een boterham ofzo? Of door wat stuks fruit.
xxx Eefje |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zusje niet uit kunnen staan Denise_kaas | 23 | 26-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Psychologie |