Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
En ik weet niet wat ik erop moet antwoorden... ik vind dat de mensen die hiervoor een reply gepost hebben gelijk hebben...kop omhoog en doorgaan...absoluut. Vind je ook niet zielig...
Maar tegelijk voel ik me zelf precies hetzelfde... nou ja, kop omhoog en doorgaan...absoluut.
|||
Citaat:
Citaat:
En de abt, jij zou beter eens van dat forum verdwijnen.
||
![]() |
Citaat:
2) Misschien gek, maar dat vind ik nu van jou. |
![]() |
||
Citaat:
Rustig maar, er zijn er genoeg die het niet zijn. Alleen ja, als je het liever niet wilt lezen allemaal dan kun je net zo goed niet op Psychologie komen? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat doe jij dan anders (en jij denkt beter) dan ik doe? Ik steun mensen die het moeilijk hebben omdat ik WEET hoe het is om depressief te zijn (volgens mij ben jij ook slecht in je vel maar je wil het niet toegeven en je gedraagt je daardoor compleet verkeerd). Jij draagt een mogelijke oplossing aan? Door te zeggen dat het gezeur is en dat ze beter een boek kunnen gaan lezen?? Als je ongevoelig bent daartegenover en als je niet kŕn begrijpen dat mensen het eenmaal lastig hebben met dit leven, verdwijn hier dan aub! Pff ik doe vanaf nu de moeite niet meer te reageren op jouw posts. Het komt toch steeds op hetzelfde neer. En volgens mij vind je het nog plezant ook!! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
1) Al die manische depressieve mensen, ff goed naar me luisteren mannetje. ALs jij mensen met een depressie niet begrijpt reageer dan a.u.b niet op die topics. Scheelt een hoop. 2)Denk je dat iemand met een depressie dat zelf in de hand heeft. Van kom ik ben depressief, khou der gewoon mee op en ik ga gewoon ff een boek lezen. Kom op joh.
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat mensen het fijn vinden om zulke gevoelens te hebben? Om zo te leven? Kweet dat het al gezegd is, maar post dan lekker niet joh, als je niet weet waar je het over hebt, daar heeft niemand wat aan :\
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze post een gedicht over hoe ze zich voelt en wat krijgt ze? In plaats van posts met fatsoenlijke reacties een psychische klap in haar gezicht doordat het niemand iets interesseert. EN JUIST DAAR HEBBEN DEPRESSIEVE MENSEN DE BEHOEFTE AAN. Want 90% (als het niet meer is) van depresievelingen heeft het gevoel alleen te zijn en dat niemand hun begrijpt. EN HET ZIJN MENSEN ZOALS JIJ DIE VOOR DAT IDEE ZORGEN MET DIE HARTLOZE OPMERKINGEN (EDIT: Ben ik de enige die mijn totale negeerlijst inmiddels vol heeft?)
Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 10:34. |
![]() |
||
Oef! Er zijn er duidelijk meer die denken zoals ik
![]() Citaat:
![]() Edit: heb je het zelf geschreven?
Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 11:19. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
wat een topic
![]() als je depressief bent of je minder goed voelt kan je dat toch verwoorden in een gedicht? Misschien handig om dan wat andere dingen erbij te vermelden zodat het doel achter deze topic wat duidelijker is, maar tis oowk idioot om dan zo'n opmerking als: "ga een boek lezen" te maken. Zelfde als: Moeder] Yarghhh, ik krijg een kind ![]() Vader] Goh...leuwk....zet je nog ff 't vuilnis buiten als je klaar bent! kortom slaat nergens op ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus als je er niks van begrijpt moet je hier niets komen zoeken. Er wordt hier eigenlijk de hele tijd off topic gegaan. En ik vind het erg voor de topicstarter, want die laat niks meer horen en stuurde enkel 1 post.
|||||||
@ Dark Sorceress
Sorry voor het offtopic gaan.. Tis mijn topic niet, is ook niet eerlijk tegenover jou.. Q schreef: Citaat:
Je kan niet opeens weer happy zijn, dat is nog altijd een dipje. Citaat:
Maar denk je dat de depressieve mensen wel depressief willen zijn? Jij hebt kracht, knap van je. Andere mensen soms niet. Je bent niet voor je lol depressief, je kan er niet zo makkelijk iets tegen doen. I wish, dat ik zomaar kan zeggen, 'en nu doe ik blij' , nu voel ik me goed. Nee, dat kan ik niet. En waarom? Omdat ěk het misn niet kan, omdat ěk die kracht niet heb. Zwak misn, heel zwak, maar zo is het wel. Citaat:
Positief denken? Mja, welke reden heb ik daarvoor? Idd, ik kan alleen mezelf hieruit halen, maar na meer dan 4 jaar mezelf eruit tillen om vervolgens weer keihard terug te vallen, nee, dan begin ik de moed op te geven ja. Citaat:
om tot de conclusie te komen dat ik weer lekker hopeloos bezig ben :\ De depressieve mensen die ik kende heb ik nooit als voorbeeld genomen, hoop ik ook nooit te doen. Verzetten is btw moeilijker dan je denkt.. Citaat:
En ik snap je punten. En ik kan me in een paar vinden. Citaat:
(de soort dat je een stof mist) k twijfel of iedereen er uit kan komen.. Kan alleen als je heel veel kracht hebt. En die mis je soms.
Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 18:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Gaan we dit gedoe nou weer krijgen? @ abt van sion: dit is een psychologie-forum. Hier komen mensen met problemen. Ook zoeken mensen begrip en willen ze ervaringen met elkaar uitwisselen. Je kunt er dus voor kiezen om te helpen, of gewoon weg te blijven. Reply's als "gezeur" helpen helemaal niemand. Als je vindt dat iemand zeurt, reageer dan gewoon niet...het is zó simpel. Ik vind het zwak dat je dat als volwassene niet probeert te begrijpen, sorry. Ontopic: Als je je leeg voelt...hmmz....ik heb dat ook wel. Het gaat ook niet echt over, maar je moet proberen er niet aan toe te geven. ![]() Ik vraag me wel af of dit niet meer iets voor DoP is. Het is voor veel mensen moeilijk om je nu te helpen denk ik, omdat het in gedichtvorm staat, je vraagt niet concreet iets ofzo. Sterkte ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Pffffw, da moest er ff uit.
|
![]() |
Thanx voor alle reacties. Ik heb het gedicht idd zelf geschreven. Het gaat nu wel weer iets beter. Zulke gevoelens komen alleen steeds terug. Het is gelukkig niet altijd zo erg. Ik ben een borderliner en het leven is niet altijd even makkelijk om het maar lichtjes uit te drukken. Boeken lezen doe ik genoeg, en als dat een oplossing was zou het leven wel heel simpel zijn. maar toch bedankt voor de 'goedbedoelde' raad. Ik heb dit ook niet geschreven omdat ik mijzelf zielig vind, want dat ben ik niet. Gedichten schrijven is gewoon een manier van gevoelens uiten, en dat is een betere manier dan sommige andere dingen die ik hierom doe.
Kuzz Mij |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #135 Missy1234567890 | 497 | 26-09-2008 21:37 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #75 rare kwast | 492 | 11-11-2006 23:27 | |
Psychologie |