Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zo laat mogelijk opstaan, rond 12u oid. Daarna meestal ff fietsen naar het strand, een sprintje trekken en daarna eten. Ben ik rond 14.30u weer thuis. Voorlopig heb ik elke dag om 15.00u een gesprek, wat meestal tot ong. 16.00u duurt. Daarna tv kijken, btje forummen, taakjes in huis doen, mn zusje helpen, oppassen, soms weg met vrienden. Ach ja.. dan is mn dag weer vol ![]() Mja, zoek idd een hobby/bijbaantje, ga anderen helpen, maak een site, schrijf een boek, dat soort dingen ![]() *herhaalt weer fijntjes de andere posts* Have fun ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben vornamelijk sociaal bezig in mijn vrije tijd.
Naast school doe ik af en toe wat huiswerk en werk ik ongeveer een dag of avond in de week. Verder ga ik dinsdag avond naar toneel. De ene keer spreek ik wat met mijn vriend af of met mijn vrienden, ook regelmatig wat met mijn ouders aangezien die over 3 huizen zijn versprijd en ook af en toe mijn verdere familie. Als ik thuis zit zit ik of achter de computer of tv of ik lees, teken iets, luister muziek of wat dan ook. Tips voor jou: Zoek een vriend/ vriendin. Ga leuk werk doen, niet om het geld maar gewoon omdat je het leuk vind. (is vast wel iets dat je leuk vind toch?) Zoek een hobby of ga bij een club/ sportvereniging. Start een tijdschrift. Doe d'r vast een studie naast. Desnoods japans of russisch. Ga Nederland ontdekken, oftewel zoveel mogelijk plaatsen in nederland bezoeken. Tsja, genoeg te doen in deze wereld dacht ik zo ![]()
|
ow daar heb ik nooit last van gehad... ik heb ongeveer anderhalf jaar erg weinig tot niks te doen gehad qua school enzow.. mijn standaard leventje vorig jaar was:
tegen 12 uur uit bed rond half 2 klaar met eten en doesjen enzow 's middags paardrijden (kan voor jou andere hobby of sport ofzow zijn) tegen half 7 thuis en eten enzow en dan ging ik 's avonds meestal van 8 tot 12 werken en dan vaak nog van van 12 tot half 2 in de kroeg zitten met collega's... dag is zo om hoor..
|
Euhm ok, ik ben pas errug.
Heb een jaartje vrij genomen, zit momenteel zonder werk ( tip neem nooit een 0 uren contract ) dus heb errug veel vrijetijd. Wat ik doe, is internet verslaafd zijn, errug veel sporten, het huis schilderen, veel met de hond wandelen, en bij vrienden hangen ( die ook werkeloos zijn en ook geen zin hebben om werk te zoeken ![]() Maar ja . . . sporten is eigenlijk wel een goede tijdsbesteding net zoals bij vrienden rond hangen . . . eigenlijk is alleen internetten behoorlijk hopeloos, maar wel errug leuk
|
ruilen?
ik zou willen dat ik wat meer vrije tijd had. maandag van 8.30-16.00 naar school en daarna van 16.30-21.30 toneelles. dinsdag van 9.20-11.20 naar school en daarna moet ik meestal nog wel wat voor school doen. ´s avonds sport ik. woensdag van 8.30-14.20 naar school en dan leren voor toetsen die ik de volgende dag heb donderdag 8.30-16.00 naar school vrijdag 8.30-15.10 naar school. 18.00-21.00 werken zaterdag 9.00-17.00 werken zondag 1x in de 2 weken werken. En daarnaast moet ik ook nog elke week Buffy & the gilmore girls kijken. ![]()
|
Na school is het enige wat ik doe golfen. (jaah, spannend
![]() Elke dag trainen (over paar weekjes eindelijk rust). Soms op m'n kamer, soms in de fitness, maar vaak ook uit school door naar de golf, dan ben ik rond een uur of 7 thuis. 's Avonds dan nog leren en proberen je huiswerk af te krijgen. Dan blijft er erg weinig tijd over, maar je hoort me verder niet klagen, ik kies er zelf voor ![]() Als je iets nuttigs wil doen: Ga sporten, schilderen, lezen, vrijwilligerswerk, kamer opruimen ofzo ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Sick, te veel tijd, ik wou dat ik dat had. Ik heb juist echt te weinig tijd.
ik ken veel verschillende mensen, en ik vind het leuk ze allemaal te zien, dus daar ben ik over het algemeen wel mee bezig, verder werk ik ook, en in de vakanties werk ik vaak elke dag (sparen voor mijn wintersport dit jaar ![]() Ik werk dus op zaterdag, ga zaterdag en vrijdagavond uit. Echt veel tijd voro school heb ik dus ook niet echt maargoed, dat gaat me opzich wel goed af..
|
Verwijderd
|
ligt aan mn rooster (die natuurlijk elke paar weken verandert)
maar op dit moment is het best druk. maandags vrij van school maar wel sochtends sport met school. en dan smiddags niks doen of werken. niks doen vind ik niet zo erg, kan me best vermaken, met tv, dvd, computer, stad. dinsdag hele dag school, savonds sport woensdag heel de dag werk donderdag halve dag school, savonds sport vrijdag hele dag schoool savonds komt vriendje (of ik naar hem) waar ik heel het weekend mee doorbreng soms verveel ik me wel savonds als ik geen sport heb, maar dat is meer omdat er dan niks boeiends op inet of op tv is. dus..maar goed, sport (met vriendinnen) helpt me wel veel tijd door te brengen! huiswerk ook, komt omdat ik veel moet tekenen en schilderen enzo, ben je wel effe mee bezig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb veel vrije tijd door korte lesdagen (3x tot kwart voor 12)
Daarom werk ik 2 (nu en volgende week toevallig 3) middagen+avond in de week (woensdag en vrijdag) en om de week op zaterdag. Daarnaast ga ik op dinsdag en donderdag een uurtje naar de sportschool om te fitnessen. Er komen, omkleden, sporten, terug komen kost mij 3 uur dus ik ben best druk al zeg ik het zelf.. ![]() Voor de rest kijk ik tv en zit ik op het internet en zoek ik weleens wat vrienden op. |
![]() |
|
wat doe k in mn vrije tijd.. forummen, photoshoppen, tekenen, schrijven, warhammer spelen/modellen schilderen, trompet spelen etc etc.. zat te doen, veel te weinig tijd
![]()
|
@Masj: Meeten!
ik bel vrienden op ik ga internetten ik kijk wat ik nog allemaal moet doen (dat is meestal een hele waslijst, dus ik heb eigenlijk weinig vrije vrije tijd) soms ga ik tv kijken ik maak dingen ik teken/schilder/ontwerp dingen ik luister muziek ik ga wat eten en als je echt hopeloos tijd over hebt kun je ook nog voor je gezin gaan koken ![]() ik lees een tijdschrift (fancy ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Te weinig ontspanning, te veel school en stress Thomas.Matse | 14 | 30-11-2010 15:50 | |
Studeren |
Decentrale selectie VU brigittemanuela | 450 | 29-12-2008 09:49 | |
Studeren |
University College #5 SchelefrieS | 500 | 18-02-2008 19:17 | |
Algemene schoolzaken |
hoeveel vrije tijd blijft er over bij een studie de abt van sion | 159 | 15-12-2007 06:42 | |
Vrije tijd |
Scholieren voetbal-eftal Martjin | 263 | 19-12-2004 22:48 | |
De Kantine |
Vrije tijd probleempje Fog. | 37 | 27-03-2004 08:52 |