![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maar je kan gewoon gaan fitnessen, zwemmen oid voor meer spieren te krijgen... dan lijk je niet zo dun, en krijg je lekker gespierd buikkiej ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb iemand gekend die 1.80m was en zichzelf met 62kg te dik vond ![]() maja..da hangt een beken van uwe lichaamsbouw af, maar zoals ze zeggen..met spieren zal er ook iets bijkomen hé en voor de rest: chocolat for president(
|
![]() |
Ja,ik ben dan wel een meisje, maar ik zit met hetzelfde probleem...wat ik ook eet, hoeveel ik wil het maakt allemaal niet uit, want ik kom niks aan. Vriendinnen maken zich allemaal druk om hun lijn, terwijl ik gewoon het vetste van het vetste kan eten (al komen dan wel de puistjes opzetten
![]()
|
![]() |
Ik heb dat ook ik ben ook mager ik vond mezelf toch tamelijk goed tot veel mensen begonnen te zeggen dat ik veel te mager was. Toen ik klein was was ik ook altijd een dikske. Maar wat ik niet begrijp is dat er veel mensen in een depressie of zo zakken als ze te dik zijn en daar hebben vele mensen wel begrip voor maar wat dan met ons? De mensen die zichzelf te dun vinden? Verdienen wij geen respect dan voor ons probleem. Ik weet ook niet wat ik moet doen veel eten helpt niet. Misschien eens naar een diëtist gaan heb ik ook al van mensen gehoord.
xxx Een belgisch meisje! |
![]() |
|
Ik ben 1,73 en weeg 49 of 50 kilo. Ik ben dus ook te licht. Zolang ik op de 50 zit ben ik wel tevreden, maar zodra ik afval ben ik minder gelukkig. Ik woog laatst omdat ik twee dagen lang mijn eten niet kon binnenhouden, nog maar 47 kilo en heb heeft me zo'n 4 maanden gekost voordat ik weer op mijn 50 kilo zat. Wanneer ik onder de 48 kilo kom zijn mijn ribben ook wat te nadrukkelijk aanwezig en ben ik ook wat wankel en wordt ik eerder wat duizelig en zo.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
heb je ongeveer hetzelfde wa ik ook heb/gehad, je kunt eten wat je wilt, maar komt geen grammetje vet bij. gaat vanzelf weer over. Gewoon beetje gezond blijven eten. das het verstandigst. je komt op een gegeven moment vanzelf aan. Tip: ga nie elke keer op de weegschaal staan, en trek het je niet teveel aan. geniet er gewoon een beetje van. later moet je misschien heel erg gaan opletten met wat je eet en das nie echt leuk als je gewend bent alles te kunnen eten.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben 1.89 lang en weeg 65 kilo :/ Vorig jaar April woog ik maar 58 kilo, het is me dus met veel moeite, door meer de eten en te sporten, gelukt om 7 kilo zwaarder te worden, maar nu lijk ik mijn grens bereikt te hebben ![]() Wel rot, ik ben echt slap ![]() Bij Taekwondo leidt het ook vaak tot blessures, omdat ik zo lang ben word ik steeds ingedeeld bij anderen die zo'n 10 tot 20 kilo meer wegen dan mij ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
aankomen linn567 | 6 | 01-05-2016 13:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Liever te dik of te dun? o0-yina-0o | 164 | 21-06-2007 15:22 | |