Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
door een schoolfeest.. wilde er eerst nooit heengaan, maar was toch overgehaald
na dat feest zijn we meteen uitgegaan tot 2 uur, half 3.. was toen heel wat als 15-jarige (eigenlijk nog niet zó heel lang geleden).. daarna vaker naar schoolfeesten gegaan, uitgegaan.. nu is t weer wat minder, en anders, op de middelbare school gingen we 'altijd' naar disco's of wat massalere feesten, nu op 't hbo gaan we (andere mensen ook dan toen) naar cafés waar je 'ook' kan dansen.. vind 'k best jammer.. ik ga uit voor te dansen, niet voor mezelf dronken te voeren maja.. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Een vriendin vroeg een keer of ik mee wou naar een ska-feest hier in de buurt, was gratis, dus ik vond t best.. Ik zou na dat gebeuren dus bij haar blijven slapen, maar we gingen na dat feest nog naar een maandelijks drum'nbass-feest in een zaal ook ergens in de buurt.. nu ga ik haast elke maand wel naar zo'n drum'nbass-feest..
|
![]() |
|
Tja, mijn uitgaanspatroon is wel een beeeeetje veranderd in de loop der jaren....in het begin alleen in het stadje waar ik woonde. Toen kwam af en toe amsterdam erbij, meestal Chemistry in Escape. En toen was ik helemaal verslaafd aan de clubscene
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Uitgaan leek me vroeger echt helemaal niks. Ik vond het vreselijk als ik als klein jochie mensen in een café zag hangen... Dit komt waarschijnlijk ook omdat mijn ouders het afwezen en zelf ook geen druppel alcohol drinken.
Op de middelbare school vond ik de schoolfeesten erg leuk, het was jammer dat er maar zo weinig feesten waren. Toen ik 15 was werd ik door een wat oudere vriend van me meegnomen naar een party in een hotel hier en sindsdien ging ik ook af en toe op zaterdag naar de lokale kroegjes toe. En van het een komt het ander.. ![]() Ik kom nog wel eens in de kroeg hier, maar ik hou meer van danscafé's of kleine discotheken, in ieder geval iets waar je kunt dansen
|
buurmeisje vroeg of ik meeging naar een of andere boerse disco in een dorp bij mij in de buurt. ik geloof dat ik 14 was. maar toen vond ik er geen ruk aan mja kwam vooral door de mensen en de muziek. En ik was echt ongeloofelijk zat de eerste keer
![]()
|