Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 20:47
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ik zelf ging echt nooit uit toen ik 15 en 16 jaar was of jonger.
Ik had daar een heel andere beeld over,todat ik een zekere Asielzoeker(onderhand zowat me beste vriend geworden)had leren kennen via school.
In de weekenden ging ik altijd bij hem Tv kijken,met een zak chips en de hele tent erbij om het gezellig te maken.

Todat we erop kwamen dat we na dat Tv kijken op zo'n zaterdagavond,ook nog even konde stappen.
Nou,zo ben ik er dus in gerold.

En sindsdien kan ik geen 1 weekend zonder uitgaan lekker leven.

Met vr Mazzels

peaCe Mother fuckerz
Oud 31-10-2002, 10:53
angel_girl
angel_girl is offline
Ik was 15
Oud 31-10-2002, 10:57
TECHNique
TECHNique is offline
Ik was denk ik een jaar of 14 toen mijn buurjongen(die was toen iets van 16) vroeg of ik mee ging naar een of andere soos onder een kerk.
Nouja van het 1 kwam het ander en ben zo langzamerhand verslaafd geraakt aan dansen/uitgaan/muziek.
En daar ben ik blij mee
Oud 31-10-2002, 11:16
Boogie
Boogie is offline
We hadden met onze klas een barbecue en daarna gingen we uit, zo begon het.
Oud 31-10-2002, 14:33
Prins
Prins is offline
Het echt groffe uitgaan sinds dat ik voor partyscene.nl werk, daarvoor een stuk minder.
Oud 31-10-2002, 15:56
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Prins schreef:
Het echt groffe uitgaan sinds dat ik voor partyscene.nl werk, daarvoor een stuk minder.
Welk werk doe je dan voor bgmag.nl?
Oud 31-10-2002, 16:15
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
geroldt
FOEI!
Oud 31-10-2002, 16:39
heldin
heldin is offline
Een vriendin van mij ging al een tijdje met vriendinnen van haar uit en ik zou een keer meegaan. Dat kwam er steeds niet van tot oud en nieuw. Ik was het zat om dan thuis te zijn ook al ging ik nooit echt uit, dus toen ben ik met haar en die vriendinnen van haar uit gegaan. en het was heeeeeeel leuk, dus vanaf toen ging ik vaker
Oud 31-10-2002, 17:29
Toscane
Toscane is offline
Met carnaval naar n grote discotheek geweest, daar carnaval gevierd. En ja was toch wel heel leuk, teon n keer gwoon uitgegaan, was wel heel anders, tis geen carnaval, mensen zijn heel anders, maar ik vond t egt super. En toen begon voor mij t uitgaan dus. Nog nie naar egt grote feesten geweest (mag nog nie), das wel jammer, maar da komt nog wel
Oud 31-10-2002, 18:21
RuffThugg
RuffThugg is offline
Eerst ging ik nar schoolfeesten.

Ik ging altijd met ouderen om en dan gaven die een feestje en dan bleef ik slapen, anders moest ik op een bepaald tijdstip thuis zijn etc.

3 Maanden voordat ik 16 werd zouden we uitgaan en toen zaten we wat te drinken bij een buurjongen en toen kwam z'n broer thuis van "Gaan jullie mee naar Alkmaar?" en omdat ik met hun meeging kreeg ik dus de 1e keer al geen tijd mee.

En een paar maanden later ging ik naar Amsterdam, want ik hou van Garage en er zijn hier geen Garage-feesten, met m'n neef mee en bleef bij hem slapen(had ik al afgesproken).
De keer erna zonder hem en toen was ik dus pas om 8 uur 's ochtends thuis(1e trein weer terug naar huis, de anderen waren ook 16 en 17).
En sindsdien kan ik eigenlijkalles doen wat ik wil qua tijd.
Ik krijg alleen nog maar te horen van "Was het weer laat vannacht" en als we naar Amsterdam gaan "Goeiemorgen, leuk geweest?"

Vergeleken met de andere mensen uit m'n klas en school mag ik heel veel, die krijgen bijv. nog een tijd mee op zaterdag als ze gewoon naar Alkmaar gaan, en dat gaat rond half 3 dicht.

Nu ga ik eigenlijk alleen nog maar naar Garage-feesten en heel soms naar Alkmaar, maar ben er in de herfstvakantie 2 zaterdagen geweest en ik heb er wel weer genoeg van, de muziek is niet goed en het publiek ook niet.
Oud 01-11-2002, 23:24
LiL-Ind0w
LiL-Ind0w is offline
uhmzz voor me 16e ging ik vrijwel nooit uit, maar toen leerde ik me vriend kenne en die nam me meej op stap en vanaf toen gingen we iedere week op stap ensow..
Oud 01-11-2002, 23:46
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
aha,leuke reactie allemaal.

ben een beetje aangeschoten,kom net van een feest.
Maar waarom lopen van die feest verneukers weer rond,die om spelfouten poepen.Hou dan gewoon je bek dicht....Doe je me een groot plezier.

Peace Mother fuckerz

Later
Oud 02-11-2002, 09:37
Prins
Prins is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
Welk werk doe je dan voor bgmag.nl?
Ik zit hoofdzakelijk bij partyscene.nl, zeg maar de internetpoot van BG. Waar ik nu mee bezig ben is de gehele Bacardi Hotspot rubriek op de site te zetten (qua content). Verder doe ik partyreports, partyreports en nog eens partyreports, af en toe ook voor BG-Mag.
Oud 02-11-2002, 12:37
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Prins schreef:
Ik zit hoofdzakelijk bij partyscene.nl, zeg maar de internetpoot van BG. Waar ik nu mee bezig ben is de gehele Bacardi Hotspot rubriek op de site te zetten (qua content). Verder doe ik partyreports, partyreports en nog eens partyreports, af en toe ook voor BG-Mag.
En ze hebben toevallig geen hulp meer nodig?
Oud 03-11-2002, 04:47
PV
PV is offline
door een schoolfeest.. wilde er eerst nooit heengaan, maar was toch overgehaald
na dat feest zijn we meteen uitgegaan tot 2 uur, half 3.. was toen heel wat als 15-jarige (eigenlijk nog niet zó heel lang geleden).. daarna vaker naar schoolfeesten gegaan, uitgegaan.. nu is t weer wat minder, en anders, op de middelbare school gingen we 'altijd' naar disco's of wat massalere feesten, nu op 't hbo gaan we (andere mensen ook dan toen) naar cafés waar je 'ook' kan dansen..
vind 'k best jammer.. ik ga uit voor te dansen, niet voor mezelf dronken te voeren
maja..
Oud 03-11-2002, 10:00
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Een vriendin vroeg een keer of ik mee wou naar een ska-feest hier in de buurt, was gratis, dus ik vond t best.. Ik zou na dat gebeuren dus bij haar blijven slapen, maar we gingen na dat feest nog naar een maandelijks drum'nbass-feest in een zaal ook ergens in de buurt.. nu ga ik haast elke maand wel naar zo'n drum'nbass-feest..
Oud 06-11-2002, 15:26
Pan Am
Pan Am is offline
Tja, mijn uitgaanspatroon is wel een beeeeetje veranderd in de loop der jaren....in het begin alleen in het stadje waar ik woonde. Toen kwam af en toe amsterdam erbij, meestal Chemistry in Escape. En toen was ik helemaal verslaafd aan de clubscene Dus zodra het kan meestal naar feesten in de grotere clubs in Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen. En in Amerika vaak uit geweest in Boston en New York Het enige leuke van het stadje waar ik woon in NL is dat ik driekwart van de mensen ken die uitgaan. En dat ik zelf in een kroeg werk(te). Dus ik heb een vrij afwisselend uitgaansleven
Oud 06-11-2002, 20:23
Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Uitgaan leek me vroeger echt helemaal niks. Ik vond het vreselijk als ik als klein jochie mensen in een café zag hangen... Dit komt waarschijnlijk ook omdat mijn ouders het afwezen en zelf ook geen druppel alcohol drinken.
Op de middelbare school vond ik de schoolfeesten erg leuk, het was jammer dat er maar zo weinig feesten waren. Toen ik 15 was werd ik door een wat oudere vriend van me meegnomen naar een party in een hotel hier en sindsdien ging ik ook af en toe op zaterdag naar de lokale kroegjes toe. En van het een komt het ander..
Ik kom nog wel eens in de kroeg hier, maar ik hou meer van danscafé's of kleine discotheken, in ieder geval iets waar je kunt dansen
Oud 06-11-2002, 20:54
punxnotdead
punxnotdead is offline
buurmeisje vroeg of ik meeging naar een of andere boerse disco in een dorp bij mij in de buurt. ik geloof dat ik 14 was. maar toen vond ik er geen ruk aan mja kwam vooral door de mensen en de muziek. En ik was echt ongeloofelijk zat de eerste keer
Oud 07-11-2002, 15:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik ging op mijn 14e met een toenmalige 'vriendin' en haar vriendinnen naar een gothic- avond en dat beviel erg goed.
Oud 11-11-2002, 12:29
Prins
Prins is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
En ze hebben toevallig geen hulp meer nodig?
Neuh, is een redelijk kleine groep.... Misschien als je ergens uitzonderlijk goed in bent.
Oud 12-11-2002, 20:46
DutchTerror
DutchTerror is offline
was 15.5

me buurjonge 17 en die vroeg of ik met hem en wat vrienden mee wou naar een grote discotheek

Regels voor berichten