Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 22:11
Katertje
Katertje is offline
Hmmz, wat vind een meisje nou echt lekker tijdens het tonge.
En wat voor bewegingen maken jullie allemaal..
Toch iets wat ik ff wou weten..
Oud 30-10-2002, 22:16
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Natural Mark schreef:
Hmmz, wat vind een meisje nou echt lekker tijdens het tonge.
En wat voor bewegingen maken jullie allemaal..
Toch iets wat ik ff wou weten..
Pff wat een moeilijke vraag ik let er eigenlijk niet echt op.. gewoon een beetje met elkaars tong spelen... buiten's monds en binnens monds... draaien en gewoon heen en weer gaan beetje afwisselen van tijd tot tijd kweenie maar ik denk zo ongeveer...
jij
jij is offline
gewoon...
heeeeel zachtjes kussen en likjes geven. en ook je lippen wat nat maken (ok maak er geen speekselachtige slijmboel van) en gebruiken, niet als een gek gaan ronddraaien want daar heb je toch nix aan (ik in ieder geval niet) maar traag en zacht (in sommige situaties missch wat heviger..) beetje spelen en soms es plagen enz
en tis ook fijn alsie intussen zachtjes je nek streelt ofzo..ma da voel je eigenlijk wel aan vind ik.
Met citaat reageren
RainDrop
RainDrop is offline
zachte draaiende bewegingen, meisjes zegge da een jonge goe kan zoenen da de jongen snel draait met zen tong maar denk wel da de meeste zacht en rustig draaien hebbek met de tong liever geen natte kletsboel want het is ni echt aangenaam maja probeer et is een keertje uit oefening baart kunst zegge ze

Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 22:21.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 22:27
Jouw_Duiveltje
Citaat:
RainDrop schreef:
zachte draaiende bewegingen, meisjes zegge da een jonge goe kan zoenen da de jongen snel draait met zen tong maar denk wel da de meeste zacht en rustig draaien hebbek met de tong liever geen natte kletsboel want het is ni echt aangenaam maja probeer et is een keertje uit oefening baart kunst zegge ze
tjezus wat een abracadabra zeg....

ik vind het zelf fijn als een meisje gewoon als we ergens zijn ofzo rustig/zachtjes tong gewoon over elkaars tong aaien met je tong zeg maar... in bed wat vuriger sneller..en eventueel buitensmonds
(ziet er ranzig uit maar is wel lekker)

Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 22:47.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 23:50
Wolfpac101
Wolfpac101 is offline
en ik vind het eigelijk nie absoluut nodig dat ge echt mekaars tong streelt.vaak kus ik met men meisje gewoon mond op mond en nie echt half uur tongen.meestal gewoon zo kleine kusjes blijven geven en met tong over mekaars lippen lekken en heel af en toe zo eens tong tegen tong.ge moet gewoon kijken wat ge zelf het lekkerste vind.nu mogen 100000 mensen zeggen dat ge zo moet kussen om het lekker te maken voor u lief en dat als ge het dan zo doet dat u lief het nie zo fijn vind.iedereen vind iets anders lekker denk ik en ge moet gewoon zoeken wat ge samen het fijnste vind.maja das nu maar mijn mening he.
Oud 31-10-2002, 08:17
Beyoned
Beyoned is offline
een zin van lekker zoenen moet zo en zo

bestaat niet
is voor iedereen verschillend.

en iedereen heeft weer andere dingen die z elekker vinden

ik ga in iedergeval voor draaien,kussen (niet zon onma kus mah zeg mah mond half open) dan weer draaien dan beetje ouwehoeren jah week veel

kvind alles wel goed
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 08:49
Jouw_Duiveltje
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
een zin van lekker zoenen moet zo en zo

bestaat niet
is voor iedereen verschillend.

en iedereen heeft weer andere dingen die z elekker vinden

ik ga in iedergeval voor draaien,kussen (niet zon onma kus mah zeg mah mond half open) dan weer draaien dan beetje ouwehoeren jah week veel

kvind alles wel goed
tuurlijk is het allemaal verschillend maar wat niet lekker is daar zijn we allemaal denkik wel over eens..
ten snel te eentonig e.d.
Oud 31-10-2002, 08:55
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef:
tuurlijk is het allemaal verschillend maar wat niet lekker is daar zijn we allemaal denkik wel over eens..
ten snel te eentonig e.d.
als ik me sex had met me ex en we zoenen der tussen door giong het heel snel dan vink het wekl lekker hoor
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 19:11
Sisje
Sisje is offline
Als iedereen nou niet zo ontiegelijk zeikt!

ff ontopic: ik vind zacht lekker, maar wat ruiger ook wel, ligt er net aan.... maar dat voel je vanzelf wel toch?
Oud 31-10-2002, 20:03
Verwijderd
ruzie mag ergens anders

De ruzie reply's zijn verwijderd en post niet weer zoiets want ik ben een tentamen aan het leren
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 20:27
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ik ben een tentamen aan het leren
Succes met je voorbereiding en met het tentamen zelf. Waar gaat het over als ik vragen mag?
Oud 31-10-2002, 20:42
marlies
marlies is offline
gewoon samen uitproberen. Ik zou het niet eens kunnen uitleggen hoe we zoenen, maar het is wel goed
Gewoon proberen dus en niet zenuwachtig zijn of er teveel over denken...Komt allemaal vanzelf goed
Oud 31-10-2002, 20:50
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Succes met je voorbereiding en met het tentamen zelf. Waar gaat het over als ik vragen mag?
dank je!

moleculaire genetica

is wel heel leuk, maar je moet zo ********* veel afkortingen en namen weten en ik ben er te laat aan begonnen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 21:35
a new noise
a new noise is offline
met glascherven en naalden in je mond tongen is geil
Oud 31-10-2002, 21:44
Verwijderd
Tong afbijten schijnt het goed te doen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2002, 07:02
KiMZz
KiMZz is offline
Ik vind heel zacht en lief wel lekker... Eerst gewoon kusjes op de mond en daarna voorzichtig met tong... Dan gaat er echt een gevoel van liefde door me heen

Soms is heel ruig idd ook wel lekker maar das vaak alleen tijdens sex enzo.
Oud 01-11-2002, 08:18
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Ik vind heel zacht en lief wel lekker... Eerst gewoon kusjes op de mond en daarna voorzichtig met tong... Dan gaat er echt een gevoel van liefde door me heen

helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 20:48
clubje
clubje is offline
Hebben de meisjes het in het algemeen eigenlijk graag als je ze tijdens het zoenen streelt, over haar kont bv?
Oud 24-11-2002, 13:53
KiMZz
KiMZz is offline
Jah ik vind da heel lekker. Over kont, maar ook in nek en gezicht, over borsten... Dat maakt zoenen zo leuk. Anders is t zo saai...
Oud 24-11-2002, 13:57
Roos
Roos is offline
Citaat:
clubje schreef:
Hebben de meisjes het in het algemeen eigenlijk graag als je ze tijdens het zoenen streelt, over haar kont bv?
Ligt aan de situatie.
Ik vind het altijd heel fijn als hij een beetje over m'n (onder)rug kriebelt.
Oud 24-11-2002, 16:24
Verwijderd
Blijf maar van m'n kont af tijdens het zoenen >_> Daar zie ik toch zo helemaal het nut niet van in, billen zijn niet leuk om aan te zitten.

Hoe zoenen... tja, gewoon... beetje afwisselend. Liever meer tong-werk dan lipwerk. Behalve dan als je verder gaat dan alleen zoenen... maar voor gewoon zoenen heb ik liever het simpelere werk
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 20:32
damaetas
damaetas is offline
tanden likken (rrrrrrrrr)
Oud 24-11-2002, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Blijf maar van m'n kont af tijdens het zoenen >_> Daar zie ik toch zo helemaal het nut niet van in, billen zijn niet leuk om aan te zitten.

echtwel!!

Verder omschrijft kimmetjeluvsya mijn zoen-ideeën wel goed
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 21:21
SugarBox
SugarBox is offline
Ik vind het fijn als ie me ondertussen streelt.. Maar dat heeft nix met je tong te maken..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 22:00
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
damaetas schreef:
tanden likken (rrrrrrrrr)
gatsie
Oud 24-11-2002, 22:41
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Wat iedereen leuk vind? Een eigen kus-stijl hebben, zodat het niet is of je een ex kust. Zelf wat uitproberen en zien wat je het beste ligt en de ander bevalt....

K heb bv een tijdje met een meis gehad die iets heel speciaal deed, heel haar mond leek gevuld met tong, lekker warm, zacht en nat, en ze kuste echt geil... Nooit ervoor of erna zoiets meegemaakt.

"richtlijnen" volgen lijkt me maar dom en saai...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 14:35
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef:
gatsie
w8 maar tot je het voorhebt
Oud 01-12-2002, 17:01
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
[Ja, ik reply in een week oud topic, iknow

Maarehm, hoe zit dat nou eigelijk met je tong, zit die meer in de mond van de een of de ander of hangtie er een beetje tussenin?

Als ik m'n tong uit m'n mond steek kan ik daar bv na een tijdje best kramp in krijgen
Oud 01-12-2002, 17:15
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:

Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 17:17
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
ScatMan.II schreef:
[Ja, ik reply in een week oud topic, iknow

Maarehm, hoe zit dat nou eigelijk met je tong, zit die meer in de mond van de een of de ander of hangtie er een beetje tussenin?

Als ik m'n tong uit m'n mond steek kan ik daar bv na een tijdje best kramp in krijgen
Meestal een beetje er tussenin volgens mij, tenminste bij mij wel. Met je tong helemaal in iemand anders mond is niet echt relax
Maar af en toe natuurlijk ook er een beetje in, maar echt een klein beetje.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 17:23
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
als je maar niet als een hond mijn hele gezicht onder likt (okee dat zal ook wel niet maar ik bedoel; hoe ut IN me mond en niet alles eromheen kei nat make want daar word je kei schraal en rood van enzo)
Oud 01-12-2002, 17:31
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
want daar word je kei schraal en rood van enzo)
Bovendien is het totaal niet lekker. Voor mij mag het beginnen met een (of meerdere) kusje(s), daarna rustig, zacht en afwisselend met de tong. Tijdens sex/een geile bui, mag (moet!) het wat wilder, dan mag het lieve gedeelte overgeslagen worden.
Oud 04-12-2002, 12:47
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
RainDrop schreef:
punt?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 02:19
Verwijderd
Zoek de clip astounded op en kijk... alleen iets meer de hand achter het hoofd (vind ik dan )
Met citaat reageren
Oud 05-12-2002, 13:23
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Ik kan hier geen antwoord op geven, hoor altijd dat ik een wasmasjien ben maar als ik vraag om een concreet antwoord met hoe het wél moet dan krijg ik er nooit een
Oud 08-12-2002, 20:56
piet puk
piet puk is offline
open monden op elkaar
tongen tegen elkaar
licht bewegen
lippen langzaam sluiten.
Oud 09-12-2002, 13:27
Aéquitas
Aéquitas is offline
Variatie is de key. mijn huidige vriendin zoent echt helemaal geweldig. Wij zoenen dus niet echt nonstop met de tong juist heel veel kusjes op de lippen en dan elkaar een beetje teasen door bijvoorbeeld steeds je hoofd een beetje naar achter te houden zodat ze er niet niet bij kan. en dan af en toe een korte tongzoen. waar je ookw eer de leukste dingen mee kan doen bijvoorbeeld door aan de ander haar tong te zuigen of er zachtjes in te bijten. zelfde geld voor de lippen een kus op de boven of onderlip is ook spannend. En tja teasen is toch het leukste breng je meteen ff een beetje lol in bed of waar je ook aan het kussen bent. er belangrijk. zorg er ook voor dat je met je hand de ander haar nek zachtjes streelt of heel voorzichtig in het gezicht ipv met je handen altijd maar om het middel of kont.

het gaat er vooral om dat je het een beetje leuk maakt en het vooral niet te serieus neemt. en elkaar een beetje aanvoelen is ook belangrijk have fun
Oud 09-12-2002, 21:06
Verwijderd
met je handen ondertussen ook haar rug strelen enzo
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 02:03
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
er bestaat niet zoiets als mensen die goed zoenen en mensen die slecht zoenen (in mijn ogen dan he). Het gaat erom of je elkaar aanvoelt en of er magie is. Is dat er dan zal alles vanzelf gaan...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 07:46
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
gewoon de weg wijst zich vanzelf

Regels voor berichten