![]() |
|
![]() |
gewoon...
heeeeel zachtjes kussen en likjes geven. en ook je lippen wat nat maken (ok maak er geen speekselachtige slijmboel van) en gebruiken, niet als een gek gaan ronddraaien want daar heb je toch nix aan (ik in ieder geval niet) maar traag en zacht (in sommige situaties missch wat heviger..) beetje spelen en soms es plagen enz en tis ook fijn alsie intussen zachtjes je nek streelt ofzo..ma da voel je eigenlijk wel aan vind ik. |
![]() |
|
zachte draaiende bewegingen, meisjes zegge da een jonge goe kan zoenen da de jongen snel draait met zen tong maar denk wel da de meeste zacht en rustig draaien hebbek met de tong liever geen natte kletsboel want het is ni echt aangenaam maja probeer et is een keertje uit oefening baart kunst zegge ze
![]() Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 22:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik vind het zelf fijn als een meisje gewoon als we ergens zijn ofzo rustig/zachtjes tong gewoon over elkaars tong aaien met je tong zeg maar... in bed wat vuriger sneller..en eventueel buitensmonds (ziet er ranzig uit maar is wel lekker)
Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 22:47. |
![]() |
|
en ik vind het eigelijk nie absoluut nodig dat ge echt mekaars tong streelt.vaak kus ik met men meisje gewoon mond op mond en nie echt half uur tongen.meestal gewoon zo kleine kusjes blijven geven en met tong over mekaars lippen lekken en heel af en toe zo eens tong tegen tong.ge moet gewoon kijken wat ge zelf het lekkerste vind.nu mogen 100000 mensen zeggen dat ge zo moet kussen om het lekker te maken voor u lief en dat als ge het dan zo doet dat u lief het nie zo fijn vind.iedereen vind iets anders lekker denk ik en ge moet gewoon zoeken wat ge samen het fijnste vind.maja das nu maar mijn mening he.
|
![]() |
een zin van lekker zoenen moet zo en zo
bestaat niet is voor iedereen verschillend. en iedereen heeft weer andere dingen die z elekker vinden ik ga in iedergeval voor draaien,kussen (niet zon onma kus mah zeg mah mond half open) dan weer draaien dan beetje ouwehoeren jah week veel kvind alles wel goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ten snel te eentonig e.d.
||
Citaat:
|
gewoon samen uitproberen. Ik zou het niet eens kunnen uitleggen hoe we zoenen, maar het is wel goed
![]() Gewoon proberen dus en niet zenuwachtig zijn of er teveel over denken...Komt allemaal vanzelf goed ![]()
|
Ik vind heel zacht en lief wel lekker... Eerst gewoon kusjes op de mond en daarna voorzichtig met tong... Dan gaat er echt een gevoel van liefde door me heen
![]() Soms is heel ruig idd ook wel lekker maar das vaak alleen tijdens sex enzo.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het altijd heel fijn als hij een beetje over m'n (onder)rug kriebelt.
|
Verwijderd
|
Blijf maar van m'n kont af tijdens het zoenen >_> Daar zie ik toch zo helemaal het nut niet van in, billen zijn niet leuk om aan te zitten.
Hoe zoenen... tja, gewoon... beetje afwisselend. Liever meer tong-werk dan lipwerk. Behalve dan als je verder gaat dan alleen zoenen... maar voor gewoon zoenen heb ik liever het simpelere werk ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat iedereen leuk vind? Een eigen kus-stijl hebben, zodat het niet is of je een ex kust. Zelf wat uitproberen en zien wat je het beste ligt en de ander bevalt....
K heb bv een tijdje met een meis gehad die iets heel speciaal deed, heel haar mond leek gevuld met tong, lekker warm, zacht en nat, en ze kuste echt geil... Nooit ervoor of erna zoiets meegemaakt. "richtlijnen" volgen lijkt me maar dom en saai... |
![]() |
|
![]() |
[Ja, ik reply in een week oud topic, iknow
![]() Maarehm, hoe zit dat nou eigelijk met je tong, zit die meer in de mond van de een of de ander of hangtie er een beetje tussenin? Als ik m'n tong uit m'n mond steek kan ik daar bv na een tijdje best kramp in krijgen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar af en toe natuurlijk ook er een beetje in, maar echt een klein beetje. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Variatie is de key. mijn huidige vriendin zoent echt helemaal geweldig. Wij zoenen dus niet echt nonstop met de tong juist heel veel kusjes op de lippen en dan elkaar een beetje teasen door bijvoorbeeld steeds je hoofd een beetje naar achter te houden zodat ze er niet niet bij kan. en dan af en toe een korte tongzoen. waar je ookw eer de leukste dingen mee kan doen bijvoorbeeld door aan de ander haar tong te zuigen of er zachtjes in te bijten. zelfde geld voor de lippen een kus op de boven of onderlip is ook spannend. En tja teasen is toch het leukste breng je meteen ff een beetje lol in bed of waar je ook aan het kussen bent. er belangrijk. zorg er ook voor dat je met je hand de ander haar nek zachtjes streelt of heel voorzichtig in het gezicht ipv met je handen altijd maar om het middel of kont.
het gaat er vooral om dat je het een beetje leuk maakt en het vooral niet te serieus neemt. en elkaar een beetje aanvoelen is ook belangrijk ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
(zoenen) Aan partners tong zuigen? ram123321mar | 6 | 07-05-2013 23:02 | |
Seksualiteit |
wat doe je met je tong tijdens het tongzoenen? veryniceguy | 22 | 30-06-2011 21:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tong poetsen. fizzle-fluffy | 11 | 29-04-2009 08:19 | |
Seksualiteit |
kustechnieken Verwijderd | 64 | 17-10-2004 22:33 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 |